ay kan not becoose ai must wurk

patje
Nuttige informatie weeral

Maar het kan beter:
Ik kan ook niet, want vanavond spelen we hier bij mij thuis een spel, en met ons bedoel ik mezelf en enkele andere personen waarbij ondermeer de kerel waarvan ik verleden jaar getuige was op zijn trouwpartij te Stekene. Zijn echtgenote zal er vanavond ook bij zijn. Zij werkt in de Antwerpse haven, haar echtgenoot werkt ergens anders. Het mag wel niet te laat worden omdat ik morgen moet werken en aangezien het mijn eerste werkweek is op mijn nieuw werk en het laat zal worden aangezien ik in onze keuken ook de desserts moet doorgeven (onder andere) wil ik vanavond toch op tijd gaan slapen. Gelukkig mogen we iets later beginnen, wat wel met zich meebrengt dat dat minder overuren oplevert, maar tot daar aan toe. Als versnaperingetjes tijdens het spel heb ik voorzien: chorizo worstjes, gemarineerde ansjovis, cake, kroepoek, nootjes, gevulde olijven en een assortiment aan chips. Wie nog verdere vragen heeft bij deze spellenavond mag me gerust een pm sturen.
PS: we spelen 'Evo' (een pimp-your-dinosaurs-bied/constructiespel, maar ik ga hier niet uitwijden dus meer info moeten jullie maar zelf opzoeken, goed?)