Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 23, 2012, 05:10:04 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
25868 Posts in 1931 Topics by 409 Members
Latest Member: Nyarlatothep
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Boardgame zondagen (Moderators: Erik, Skallagrim, razor)
| | |-+  zondag 15 januari
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: zondag 15 januari  (Read 160 times)
Maankin
Goblin
**

View Profile
« on: January 11, 2012, 11:17:21 AM »

De eerste boardgame zondag van 2012 gaat van start om 14u en iedereen is welkom.

Ik breng mee:

Keltis
Een eenvoudig maar leuk familiespel van een half uurtje voor 3 of 4 man.

Goa
Een elegant strategiespel met bieden, onderzoek en productie van goederen.
Duurt ongeveer anderhalf uur en is voor 2 tot 4 man.

Le Havre
Een wat zwaarder strategisch spel (door de vele mogelijkheden, niet door de regels).
Gaat over het produceren, omzetten en verkopen van goederen.
Duurt een drietal uur en is voor 2 tot 4 spelers (eventueel 5)

Eclipse
Een strategisch spel waarin de spelers een eigen beschaving in de ruimte uitbouwen,
met elkaar in conflict gaan en de overhand op technologisch vlak proberen te behalen.
Duurt ongeveer een 3 tal uur en is voor 2-6 spelers

Iedereen is natuurlijk vrij om een eigen spel mee te brengen.
« Last Edit: January 11, 2012, 11:30:28 AM by Maankin » Logged
tyrannusBE
Night Goblin

View Profile WWW
« Reply #1 on: January 11, 2012, 01:34:28 PM »

Ik kom af, hoewel ik om 4 uur ook nog revanche neem voor de pak slaag die ik vorige keer van Kevin kreeg met Blood Bowl.

"Learn to know this ship like the back of your hand, otherwise you'll know the back of mine." - 1st Lt. William Bush, HMS Renown
razor
Moderator
Snotling

View Profile
« Reply #2 on: January 11, 2012, 04:34:26 PM »

ik en petra komen ook rond 14u!

in 2011 was er een vraag voor een battlestar galactica marathon,als er mensen zijn die interesse hebben om van kobol naar new caprica en iona nebula te vliegen met de ceylons op de hielen laat me dan iets weten!ben ondertussen bezig met spelregels te bedenken om de 3 games van bsg aan elkaar te breien vb :wat gebeurt er met een viper die kapot geschoten is tijdens het spel,komt deze dan gerug of niet,of wat met de ceylon agenten die tijdens de game komen bovendrijven of wat met de verloren resources en civilian ships?alle hulp en iemand met leuke voorstellen zijn altijd welkom!
zo sf fans laat me weten of de marathon een goed idee is of niet en of re voldoende interesse is voor dit experiment
 Grin
tyrannusBE
Night Goblin

View Profile WWW
« Reply #3 on: January 11, 2012, 04:43:21 PM »

in 2011 was er een vraag voor een battlestar galactica marathon,als er mensen zijn die interesse hebben om van kobol naar new caprica en iona nebula te vliegen met de ceylons op de hielen laat me dan iets weten!ben ondertussen bezig met spelregels te bedenken om de 3 games van bsg aan elkaar te breien vb :wat gebeurt er met een viper die kapot geschoten is tijdens het spel,komt deze dan gerug of niet,of wat met de ceylon agenten die tijdens de game komen bovendrijven of wat met de verloren resources en civilian ships?alle hulp en iemand met leuke voorstellen zijn altijd welkom!
zo sf fans laat me weten of de marathon een goed idee is of niet en of re voldoende interesse is voor dit experiment
 Grin

Ondanks de vele keren dat BSG al aan bod is gekomen kon ik er telkens niet bij zijn. Ik zie het dus in ieder geval zitten dat het nog een paar keer van stal gehaald wordt.

"Learn to know this ship like the back of your hand, otherwise you'll know the back of mine." - 1st Lt. William Bush, HMS Renown
anke
Snotling
*

View Profile
« Reply #4 on: January 12, 2012, 07:54:22 PM »

Ik heb ook zin in een van de bovenstaande spelen. Ik zal aanwezig zijn zondag en zie wel waar er nog een plaatje vrij is voor mij, want heb niet echt een voorkeur kwa spel Wink
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #5 on: January 12, 2012, 08:29:27 PM »

Grin

count me in, als dat na de examens valt ten minste  Wink

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
Sion
Night Goblin

View Profile
« Reply #6 on: January 12, 2012, 08:31:45 PM »

... battlestar galactica marathon ...

Zelfde als Francis, na de examens doe ik mee!
razor
Moderator
Snotling

View Profile
« Reply #7 on: January 13, 2012, 11:52:48 AM »

bedankt voor de vele reacties ivm de battlestar galactica marathon!
aan onze studenten vraag ik wanneer  de examens gedaan zijn zodat ik een datum heb om op forum te zetten.
ik vraag 6  bemanningsleden die al kunnen starten om 11u met eindbestemming kobol,rond 14u mag er een 7de speler bijkomen die de rol op zich zal nemen als
cylonleader dan vliegen we samen met de pegasus naar new caprica.
mensen die het dan nog zien zitten doen we het derde spel met 6 man en 1 cylon leader en werken we de tocht naar iona nebula af.
daarna zullen we allemaal uitgeput maar met goed gevoel naar huis gaan (earth) om lekker te slapen
tyrannusBE
Night Goblin

View Profile WWW
« Reply #8 on: January 13, 2012, 11:55:09 AM »

aan onze studenten vraag ik wanneer  de examens gedaan zijn zodat ik een datum heb om op forum te zetten.

Voor mij is het laatste examen op de 27ste.

Deze zondag kom ik zoals gezegd nog wel langs en naam ik ook Wings of War mee.

moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #9 on: January 13, 2012, 12:42:30 PM »

ik vraag 6  bemanningsleden die al kunnen starten om 11u met eindbestemming kobol,rond 14u mag er een 7de speler bijkomen die de rol op zich zal nemen als
cylonleader dan vliegen we samen met de pegasus naar new caprica.
mensen die het dan nog zien zitten doen we het derde spel met 6 man en 1 cylon leader en werken we de tocht naar iona nebula af.
daarna zullen we allemaal uitgeput maar met goed gevoel naar huis gaan (earth) om lekker te slapen

alsook gedaan de 27ste,echter 1ste zondag van februari ben ik reeds bezet (zaterdag is nog vrij)

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: