Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 23, 2012, 04:58:24 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Het Thunderbolts Gent forum is online op http://gig.medialoft.be

Speel je games die je wilt vertegenwoordigd zien op dit forum, stuur dan een bericht naar Fred, Tom, Erik of Patje.
25868 Posts in 1931 Topics by 409 Members
Latest Member: Nyarlatothep
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Algemeen
| |-+  Algemeen
| | |-+  Tussentijdse AV
« previous next »
Pages: [1] 2 Print
Author Topic: Tussentijdse AV  (Read 567 times)
Tykros
Global Moderator
Goblin Hero

View Profile
« on: January 04, 2012, 11:10:01 AM »

Dag Boltjes,

Met ruim een half werkjaar achter de kiezen wordt het nog eens tijd een stand van zaken op te nemen naar het reilen en zeilen van onze vereniging. Daarom is iedereen van harte welkom op zondag 22 Januari 2012.

Vanaf 14u zal het bestuur met de verschillende spelverantwoordelijken samenkomen om eens kort een stand van zaken op te nemen. Vanaf 16u zijn andere leden ook welkom om te luisteren naar de stand van zaken en kunnen deze ook vragen stellen en of voorstellen doen.

Agenda:
- Financiën: na de lastige bevalling rond dit topic tijdens de vorige AV een check-up van de stand van zaken
- Gaming For Life: een eindevaluatie van hoe dit verlopen is en wat de bevindingen zijn omtrent hoe in de toekomst dergelijke soort initiatieven beter en/of anders aangepakt kunnen/moeten worden.
- FACTS: Hoe is dit verlopen en welke lessen hebben we geleerd voor de volgende editie van die event.
- GentCon: Waar staan we momenteel, wat moet er nog gebeuren etc etc.
- Hemden: Een onderwerp dat regelmatig leven wordt ingeblazen via het forum maar we hebben nog steeds niemand zien rondlopen met dergelijk soort kledingstuk (van TBG natuurlijk). Stand van zaken?
- Demodagen Peter World's End
- andere zaken die ik vergeten ben (laat mij dit weten via PM en ik zet ze hier bij  Wink )

Vragen en/of opmerkingen steeds welkom via de gekende kanalen.
T.
« Last Edit: January 15, 2012, 11:32:34 AM by Tykros » Logged

"I have ten hearts; I have a hundred arms;
I feel too strong to war with mortals-
BRING ME GIANTS!"
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #1 on: January 04, 2012, 11:41:30 AM »

erm bartje: dan zijn de examens nog steeds bezig

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
tyrannusBE
Night Goblin

View Profile WWW
« Reply #2 on: January 04, 2012, 11:52:03 AM »

Examens zijn inderdaad nog bezig, maar is dat zo'n ramp? Als moet gewacht worden tot de examens voor iedereen gedaan zijn zou dat wel eens een stuk in februari kunnen lopen (sommige richtingen beginnen en eindigen een stuk later dan andere). Aan de andere kant is het jammer dat sommigen (waaronder mezelf) niet kunnen afkomen, en het spreekt voor zich dat de studies prioriteit krijgen. Als er "essentiele" (ik zet dat hier bewust tussen aanhalingstekens, shiet mij nu nie dood q: ) bestuursleden zijn die daardoor niet kunnen is het een ander verhaal, maar ik denk dat het zelfs dan niet zo'n groot probleem is. Zij kunnen desnoods hun bedenken meegeven met iemand van wie ze weten dat ze wel zullen gaan via PM. Als je zelf niet kan gaan kan je dat natuurlijk ook doen.

"Learn to know this ship like the back of your hand, otherwise you'll know the back of mine." - 1st Lt. William Bush, HMS Renown
Tykros
Global Moderator
Goblin Hero

View Profile
« Reply #3 on: January 04, 2012, 12:56:12 PM »

Examens zijn inderdaad nog bezig, maar is dat zo'n ramp? Als moet gewacht worden tot de examens voor iedereen gedaan zijn zou dat wel eens een stuk in februari kunnen lopen (sommige richtingen beginnen en eindigen een stuk later dan andere). Aan de andere kant is het jammer dat sommigen (waaronder mezelf) niet kunnen afkomen, en het spreekt voor zich dat de studies prioriteit krijgen. Als er "essentiele" (ik zet dat hier bewust tussen aanhalingstekens, shiet mij nu nie dood q: ) bestuursleden zijn die daardoor niet kunnen is het een ander verhaal, maar ik denk dat het zelfs dan niet zo'n groot probleem is. Zij kunnen desnoods hun bedenken meegeven met iemand van wie ze weten dat ze wel zullen gaan via PM. Als je zelf niet kan gaan kan je dat natuurlijk ook doen.
Ik zou zelf geen beter antwoord kunnen gegeven hebben.

BRING ME GIANTS!"
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #4 on: January 04, 2012, 01:26:20 PM »

ik ga dan moeten passen ik heb die maandag erna mijn 2 laatste en voorstelling van mijn eindwerk idee

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
RidingWolf
Night Goblin

View Profile
« Reply #5 on: January 04, 2012, 11:07:17 PM »

Ik zal er ook zeker niet zijn. Ik verhuis dat weekend.
Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #6 on: January 05, 2012, 08:33:44 AM »

Likewise :s

Be it big or be it small, we Deffskullz lootz it all!
iceman
Goblin Hero

View Profile
« Reply #7 on: January 05, 2012, 09:00:52 PM »

Gaan jullie samenwonen ?

Age considers; youth ventures.
Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #8 on: January 05, 2012, 11:42:08 PM »

Gaan jullie samenwonen ?

Good one :p

But no!

Be it big or be it small, we Deffskullz lootz it all!
MorgretBonesmasher
Night Goblin

View Profile
« Reply #9 on: January 05, 2012, 11:55:36 PM »

Bij mij is t afhankelijk of ik de vroege of de late heb.
arne
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #10 on: January 06, 2012, 06:13:30 AM »

ik kom waarschijnlijk af.
svetlana
Goblin Hero

View Profile
« Reply #11 on: January 11, 2012, 06:03:38 PM »

Ik zal er zeker NIET bij zijn (sociale verplichtingen wegens de schoonfamilie; lag al lang vast).
Mocht ik alsnog een opmerking bedenken, dan pm ik het wel door.
Ik ben alleszins blij dat ik nog even niet moet verhuizen ...

Grin

"All we were given was a chance, thought Polly. No miracle, no rescue, no magic. Just a chance."  -  Terry Pratchett/Monstrous Regiment.
patje
Global Moderator
Goblin Hero

carpe diem

View Profile
« Reply #12 on: January 14, 2012, 01:41:20 PM »

het spijt mij te moeten vermelden dat ik ook niet aanwezig kan zijn op de AV, familiale verplichtingen en mijn vrouw die verplicht geeft om zeker mee te gaan
jaja ik lig onder de sloef , en dan ...............
financieel staat alles op zijn pootjes , ik breng desnoods de boek wel eens mee zodat iedereen eens kan zien hoe de finansjen draaien
nogmaals sorry patje

carpe diem
Peter van de Worlds' End
Goblin Fanatic

View Profile WWW
« Reply #13 on: January 14, 2012, 01:54:57 PM »

Ik zal er zijn en dan nogmaals over de demodagen gaan.
Ergens ben ik mijn lijst kwijtgeraakt die ik had aangemaakt tijdens de laatste bijeenkomst ivm de demo's.

-- When you dream, sometimes you remember. When you wake, you always forget -- Dream of the Endless
Tykros
Global Moderator
Goblin Hero

View Profile
« Reply #14 on: January 15, 2012, 11:33:02 AM »

Ik zal er zijn en dan nogmaals over de demodagen gaan.
Ergens ben ik mijn lijst kwijtgeraakt die ik had aangemaakt tijdens de laatste bijeenkomst ivm de demo's.

Heb het erbij gezet op den agenda.

BRING ME GIANTS!"
Pages: [1] 2 Print 
« previous next »
Jump to: