Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 23, 2012, 04:42:18 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
25866 Posts in 1930 Topics by 409 Members
Latest Member: Nyarlatothep
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Evenementen en Beurzen (Moderators: Erik, patje, Tykros)
| | |-+  Citizens of Wargaming, Unite!
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Citizens of Wargaming, Unite!  (Read 149 times)
Servus
Night Goblin

View Profile WWW
« on: December 09, 2011, 05:48:48 PM »

Goed,
Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar anyway, het ziet er naar uit dat mijn favouriete -en enigste- wargaming kanaal (BoW) en mijn favourite supplier (Wayland Games) upteamen om de wargaming wereld dichter bij elkaar brengen. Mag ik u voorstellen: 'Tabletop Nation'!

Vrij onduidelijk nog wat er zou allemaal in de kuip zit, maar het 'meer (grootschalige) evenementen' en het 'betere levering van producten aan betere prijzen' gedoe bevalt mij wel.
Het topic op BoW: http://www.beastsofwar.com/bow-update/tabletop-nation/

In elk geval een verbetering voor elke wargamer, en hopelijk ook voor thunderbolts in het algemeen.
K

We must forgive our enemies...
But not before they are hanged

Not only a cool quote this time, 'cause I have a blog: http://raggburscodex.blogspot.com/
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #1 on: December 10, 2011, 10:00:44 AM »

Ik ben benieuwd...

Zoals BOW zelf duidelijk maakt is dit een announcement waarvan ze zelf vinden dat deze te vroeg en te vaag is en die er op gericht is rumours te snel af te zijn.

Afwachten dus tot de echte announcement gemaakt wordt.
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: