Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 23, 2012, 04:20:43 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
25864 Posts in 1930 Topics by 409 Members
Latest Member: Nyarlatothep
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Evenementen en Beurzen (Moderators: Erik, patje, Tykros)
| | |-+  FACTS 2012
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: FACTS 2012  (Read 196 times)
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« on: November 27, 2011, 08:39:18 PM »

Voor wie er al iets over kwijt wil.

Ik moet alvast Philip contacteren binnenkort!

Maar eerst de eigen conventie op de rails krijgen  Smiley.
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #1 on: November 27, 2011, 08:54:40 PM »

erm 40k tafel mag echt niet kleiner....

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #2 on: November 27, 2011, 09:08:08 PM »

foto's aan de muren van al onze spelen die we doen , terwijl we deze aan het doen zijn. zo krijgen mensen een nog beter beeld van de club

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
arne
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #3 on: November 28, 2011, 06:55:36 AM »

fantasy tafel voor op te speelen
Gamedad
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #4 on: November 28, 2011, 08:12:00 AM »

Schitterend dat jullie al plannen aan het maken zijn voor Facts 2012...maarre...hoe zit het met de Gencon? Huh Gingen wij de fakkel niet overnemen? is er al een zaal?  En plannen? Ik zou het namelijk zonde vinden mocht het Gencon initiatief een stille dood sterven. En er is niet zo danig veel tijd meer om daar iets aan te doen... Embarrassed

The most difficult thing in life is to make a choice between what is right ...and what is easy
arne
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #5 on: November 28, 2011, 08:47:08 AM »

geen idee gencon ben ik nog nooit naar toe geweest laar als er moet gepaint worden wil ik wel komen painten.
HeadCase
Goblin Fanatic

Because stomping you is funny!

View Profile
« Reply #6 on: November 28, 2011, 10:02:58 AM »

Schitterend dat jullie al plannen aan het maken zijn voor Facts 2012...maarre...hoe zit het met de Gencon? Huh Gingen wij de fakkel niet overnemen? is er al een zaal?  En plannen? Ik zou het namelijk zonde vinden mocht het Gencon initiatief een stille dood sterven. En er is niet zo danig veel tijd meer om daar iets aan te doen... Embarrassed
Zaal: ja, maar ze is iets kleiner. De bijkomende zaal waarop ik gehoopt had zal er niet bij zijn. De zaal in het DC Gentbrugge krijgen voor een vrijdag EN een zaterdag is moeilijk, en vorig jaar hadden ze me al laten verstaan dat ze dat niet graag deden (en is het enkel door een telefoontje van Jan van de Barons dat het uiteindelijke toch gelukt is). Dit jaar was het dus njet en ben ik doorverwezen.
Mailing voor de traders en clubs moet ik dringend eens aan beginnen, maar ik ben net verhuisd en alles is nog één puinhoop.
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #7 on: November 28, 2011, 12:57:25 PM »

mits de datum meezit wil ik wel wat conversions in elkaar flansen daar.
of eventueel een battleke doen.

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
Gamedad
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #8 on: November 28, 2011, 03:35:27 PM »

@ Quase,

Ik had al geruchten opgevangen dat de zaal iets kleiner zou zijn...We zullen roeien met de riemen die we hebben "niewaar" Wink

Als er een vergadering belegd word ga ik proberen aanwezig te zijn.. work permitting...ik wil best een handje toesteken.

Ej volgend jaar zoeken weeen grotere zaal :-)

The most difficult thing in life is to make a choice between what is right ...and what is easy
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: