Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 23, 2012, 04:15:14 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Het Thunderbolts Gent forum is online op http://gig.medialoft.be

Speel je games die je wilt vertegenwoordigd zien op dit forum, stuur dan een bericht naar Fred, Tom, Erik of Patje.
25864 Posts in 1930 Topics by 409 Members
Latest Member: Nyarlatothep
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Algemeen
| |-+  Algemeen
| | |-+  Thunderbolts Podcast
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Thunderbolts Podcast  (Read 181 times)
Lorenzo
Goblin Shaman

View Profile
« on: November 23, 2011, 05:10:34 PM »

Dag iedereen

Ikzelf luister vaak naar podcasten (GutsnGears, D6generation,Plaidhat games, Dice tower, etc. ) tijdens het verven of andere bezigheden.
Nu was ik eens aan het denken wat jullie er van zouden vinden om een Podcast te maken rond de Club  Smiley

Thunderbolt Podcast
  Cool

De inhoud kan over van alles gaan:
-Nieuws over en rond de Club (korte inhoud vergaderingen, nieuwe aankopen, afspraken) Staat natuurlijk op ons forum, maar zo van die kleine weetjes.
-De verschillende games die gespeeld worden in de club (ook de RPG) eens toelichten door de verantwoordelijken van de games (voor de mensen die ze niet spelen)
-Boardgames (Aangezien we toch bordgame zondagen hebben)
-Reviews geven over bestaande/nieuwe games, deze die niet gespeeld worden in onze club maar toch de moeite waard zijn.
-Verslag uitbrengen van onze tornooien/Leagues of tornooien op verplaatsing (gelijk welk spelonderdeel). Zodat de leden weten hoe de thunderbolts er het vanaf hebben gebrachten.(Ik dacht hier aan om enkele mensen aan te spreken die deel hebben genomen aan een tornooi; bv de mensen van malifaux die naar het buitenland zijn geweest..Wink )
-Per podcast 1 game in de verf zetten (Als er ooit meerdere komen Grin)
-...

Ikzelf zie dit zeker zitten. Probleem is wel dat ik hier geen geschikte apparatuur voor heb. Misschien hebben sommige mensen van de club wel een dergelijk materiaal?
Maar voordat ik zelf helemaal wegdroom  Roll Eyes, laat eens horen wat jullie er van vinden! (qua idee, haalbaarheid, voorstellen, inhoud) en wie weet krijgen we onze eigen Podcast?  Grin

Bedankt voor u aandacht

Lo
Tykros
Global Moderator
Goblin Hero

View Profile
« Reply #1 on: November 24, 2011, 01:21:39 PM »

Fantastisch idee!

MAAR...

Als we kijken naar de feiten dan zien we dat dergelijke initiatieven mooi en mee massa's goede bedoelingen beginnen maar naar verloop van tijd doodbloeden. Zie website homepage, zie facebookpage, etc...
Er zijn altijd wel mensen te vinden die in het begin gaan zeggen "Ja, de max! Ik ga da wel doen" maar als puntje bij paaltje komt gebeurd het na enkele weken/maanden nie meer.

Ik geloof dat dergelijke initiatieven enkel een kans op overleven hebben als we in de toekomst, letterlijk, gaan gaan zeggen dat mensen een engagement aangaan en we van bovenuit bij TBG (aka vanuit het bestuur dus) regels gaan opleggen voor dergelijke zaken. Ik wil hier zeker nie den dictator gaan uithangen (en mensen die mij persoonlijk kennen weten dat den anarchist in mij da nie zou tolereren) maar ergens zie ik wel een soort noodzaak hierin. Dit is dan ook iets waar we als bestuur bij elke kleine bestuursvergadering over spreken.

mijn persoonlijke mening:
OF we doen het goe OF we doen het nie. En da wil in mijn ogen zeggen, de persoon die het doet denkt eerst ne keer goe na en gaat nadien het engagement aan om dit op regelmatige basis te doen voor een vooraf opgelegde periode van X maanden. Is er niemand die dergelijk engagement wil/kan aangaan dan doen we het simpelweg nie.

T.

"I have ten hearts; I have a hundred arms;
I feel too strong to war with mortals-
BRING ME GIANTS!"
Lorenzo
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #2 on: November 24, 2011, 01:46:44 PM »

Er moet inderdaad misschien wat meer druk komen van het bestuur om dergelijke zaken (Fb, site,...) Up-to-Date te houden.
Ik zit niet in het bestuur, dus ik ga er mij ook niet over uitspreken Wink Ik weet ook niet wie er momenteel verantwoordelijk is voor dergelijke zaken.

Wat de podcast betreft, ik wil zeker eerst eens rond de tafel zitten met mensen die het eventueel ook zien zitten om hier aan mee te werken.
Een namiddag/avond brainstormen moet zeker eerst gebeuren.
Daarna kunnen we nog altijd beslissen of we het doen of niet...

Lo
HeaDHunTeRfs
Goblin Hero

Howl Roar ROFLSTOMP

View Profile
« Reply #3 on: November 24, 2011, 01:56:17 PM »

Ik vind het allesinds een super idee! (-> intelligent input Huh)

Malifaux is the crystal meth of the miniature world!
One taste and all ya money disappears
Yazza
Snotling
*

View Profile
« Reply #4 on: November 25, 2011, 05:21:45 PM »

i'd listen

Puppeteers-scum
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile