Dag iedereen
Ikzelf luister vaak naar podcasten (GutsnGears, D6generation,Plaidhat games, Dice tower, etc. ) tijdens het verven of andere bezigheden.
Nu was ik eens aan het denken wat jullie er van zouden vinden om een Podcast te maken rond de Club

Thunderbolt Podcast 
De inhoud kan over van alles gaan:
-Nieuws over en rond de Club (korte inhoud vergaderingen, nieuwe aankopen, afspraken) Staat natuurlijk op ons forum, maar zo van die kleine weetjes.
-De verschillende games die gespeeld worden in de club (ook de RPG) eens toelichten door de verantwoordelijken van de games (voor de mensen die ze niet spelen)
-Boardgames (Aangezien we toch bordgame zondagen hebben)
-Reviews geven over bestaande/nieuwe games, deze die niet gespeeld worden in onze club maar toch de moeite waard zijn.
-Verslag uitbrengen van onze tornooien/Leagues of tornooien op verplaatsing (gelijk welk spelonderdeel). Zodat de leden weten hoe de thunderbolts er het vanaf hebben gebrachten.(Ik dacht hier aan om enkele mensen aan te spreken die deel hebben genomen aan een tornooi; bv de mensen van malifaux die naar het buitenland zijn geweest..

)
-Per podcast 1 game in de verf zetten (Als er ooit meerdere komen

)
-...
Ikzelf zie dit zeker zitten. Probleem is wel dat ik hier geen geschikte apparatuur voor heb. Misschien hebben sommige mensen van de club wel een dergelijk materiaal?
Maar voordat ik zelf helemaal wegdroom

, laat eens horen wat jullie er van vinden! (qua idee, haalbaarheid, voorstellen, inhoud) en wie weet krijgen we onze eigen Podcast?

Bedankt voor u aandacht
Lo