Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 23, 2012, 03:46:35 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
25864 Posts in 1930 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Game Meetings
| | |-+  maandag 24/10
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: maandag 24/10  (Read 89 times)
luluna
Snotling
*

View Profile
« on: October 24, 2011, 03:28:43 PM »

hallo ik ben een nieuw lid (moet nog lidgeld bateln)
en ik wil es met mensen kennis maken en spellen want op andere dagen zijn jullie al vaak met dingen bezig,
als er iemand iet swil doen vanavond
tyrannusBE
Night Goblin

View Profile WWW
« Reply #1 on: October 24, 2011, 07:28:32 PM »

hallo ik ben een nieuw lid (moet nog lidgeld bateln)
en ik wil es met mensen kennis maken en spellen want op andere dagen zijn jullie al vaak met dingen bezig,
als er iemand iet swil doen vanavond

Hoi. Even om te zeggen: meteen lidgeld betalen is níet verplicht (maar wel leuk want het helpt en het is niet veel geld: maar €10 voor een jaar). Misschien kan je eerst eens kijken of je iets gaat blijven spelen in de club (en of je daar veel moet kopen zodat de clubkorting nuttig is). Ik heb ook je post gezien op het introductie forum en ik zie dat he vooral table top en boardgames doet. Daarmee ben je van harte uitgenodigd op de boardgame zondagen elke eerste en derde zondag van de maand. Op zondagen is er meestal ook meer volk aanwezig om verschillende wargames te spelen dus dan ken je meteen eens rondkijken en zien of iets aanspreekt.
« Last Edit: October 24, 2011, 08:36:22 PM by Erik » Logged

"Learn to know this ship like the back of your hand, otherwise you'll know the back of mine." - 1st Lt. William Bush, HMS Renown
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: