Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 23, 2012, 03:41:51 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Het Thunderbolts Gent forum is online op http://gig.medialoft.be

Speel je games die je wilt vertegenwoordigd zien op dit forum, stuur dan een bericht naar Fred, Tom, Erik of Patje.
25864 Posts in 1930 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Evenementen en Beurzen (Moderators: Erik, patje, Tykros)
| | |-+  Crisis 2011: organisatie
« previous next »
Pages: [1] 2 Print
Author Topic: Crisis 2011: organisatie  (Read 600 times)
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« on: October 19, 2011, 09:48:13 PM »

De bevestiging is binnen:

Hi Erik,

Gelukkig hebben we nog een plaatsje voor je gevonden. Jouw tafel (2 x 2,10) komt te staan op de plaats waar nu de Fallen Angels staan vermeld.
Buiten jullie komen de Red Barons ook nog dus Gent is wel degelijk vertegenwoordigd ;-)

Ik vraag dadelijk aan Glenn, onze webmaster om de layout aan te passen. Op de lijst staan jullie reeds, dus dat zit goed. Enig idee met welk game jullie gaan komen?

groetjes,

Willie

Wie wil er wat komen spelen?
Wie gaat er rijden?

De info die ik heb:

- 1 tafel van 200 op 210.
- Om een leuk spel te spelen waar kan aan deelgenomen worden en dat niet iedereen in de zaal kent of al aan het spelen is.
- op 5 november
- van 1000u tot 1700u. Medewerkers aanwezig om 0900u aub.

Breng spullen mee voor bring and buy, ze worden door mij verkocht.

« Last Edit: October 21, 2011, 09:50:05 AM by Erik » Logged
warlock
Global Moderator
Goblin Fanatic

no quarter will be asked, none will be given

View Profile
« Reply #1 on: October 20, 2011, 09:42:50 AM »

Ik kan niets beloven (je weet wel waarom) maar ik ga proberen gaan en zal zeker een basis Warmachine + terrein bijhebben, nu nog enkel een tegenstander (Svetlana met de roze Cryx als eyecatcher bijvoorbeeld). Karim rijdt normaal gezien ook mee met mij maar we moeten voor Crisis zeker geschilderde figuren kunnen presenteren dus zal zowel mijn Khador als Mercs meenemen! Again, dit is als er niets in de weg komt ondertussen!  Undecided

Raise your head up high
So the heavens hear you cry
light the brightest fire
from the highest mountain
so the whole world knows, that your spirit can´t be broken.
Quase
Goblin Hero

View Profile
« Reply #2 on: October 20, 2011, 10:36:03 AM »

Ik ben niet zeker dat ik de hele dag kan komen...
Sociale verplichtingen, kids en slechts een auto.

Maar ik wil best mn Piraatjes meenemen of op voorhand meegeven

Dere'z a ball?!?
svetlana
Goblin Hero

View Profile
« Reply #3 on: October 20, 2011, 06:34:27 PM »

http://www.tsoa.be/crisis_general.html
(ter info)

Als ik de inleidende post lees heb ik de indruk dat er welgeteld één tafel voor ons wordt gereserveerd (2m x 2,10m) en dat de organisatie verwacht dat we één spel promoten.
Is dit definitief?

Insgeval dit (zoals vorig jaar) klopt: het volgende voorstel:
we delen de tafel in twee, en doen twéé demo's op dezelfde oppervlakte.

Voorstel:
1e helft: bloodbowl - de 'zaal'-versie (speelt snel en is fun); 2 games mogelijk op één tafelhelft.
2e helft: een miniatures-game (misschien warmachines/hordes of malifaux?); ongetwijfeld zal iemand wel een passende demo kunnen samenstellen binnen de vooropgestelde limieten (ie: gereduceerde oppervlakte, zijnde: 1m x 2,10m).

Graag meer duidelijkheid hieromtrent, en vaste richtlijnen (ie: behoeften) voor deze dag.

"All we were given was a chance, thought Polly. No miracle, no rescue, no magic. Just a chance."  -  Terry Pratchett/Monstrous Regiment.
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #4 on: October 20, 2011, 06:51:16 PM »

jazeker, dit is definitief.

Meer info van zodra ik ze heb. Reken erop dat we zoals vorig jaar met z'n vijven de club kunnen vertegenwoordigen.

Koen, Patje, Filip, Karim, Mig: Doen jullie Uncharted seas of iets dergelijks? (Het komt snel dichterbij  Wink)
« Last Edit: October 24, 2011, 08:35:09 PM by Erik » Logged
Ikkit Slashtooth
Goblin Shaman

Clan Eshin Assassin

View Profile
« Reply #5 on: October 25, 2011, 09:11:07 AM »

jazeker, dit is definitief.

Meer info van zodra ik ze heb. Reken erop dat we zoals vorig jaar met z'n vijven de club kunnen vertegenwoordigen.

Koen, Patje, Filip, Karim, Mig: Doen jullie Uncharted seas of iets dergelijks? (Het komt snel dichterbij  Wink)

Ik neem m'n Hordes: Legion of Everblight mee (35 ptn. painted)

THE WAY OF THE NINJA IS THE WAY OF LIFE, WHERE LIGHTNING STRIKES ONCE, A NINJA STRIKES TWICE
Quase
Goblin Hero

View Profile
« Reply #6 on: October 25, 2011, 09:23:00 AM »

Eek!
Zijn dat al 35 punten?
Ik zorg ervoor dat tegen dan je minstens ook die solo (Shepherd) en die tweede caster kan opzetten

Dere'z a ball?!?
warlock
Global Moderator
Goblin Fanatic

no quarter will be asked, none will be given

View Profile
« Reply #7 on: October 25, 2011, 09:31:59 AM »

Als het enigszins mogelijk is om te gaan (je weet wel dat ik nu niet te ver in de toekomst kan kijken), neem ik zeker 35ptn Khador & 35ptn Mercs mee (alles geschilderd natuurlijk want het is Crisis) en scenery zorg ik ook wel voor! Indien ik niet zou kunnen gaan, probeer ik alsnog te zorgen dat mijn figuren in de juiste handen terecht komen! Koen, misschien de Pink Cryx voorzien (altijd publiekstrekker die roze figuren). Patje 35ptn Rhulics. We kunnen die dag altijd eens een battle met 4 doen of 2 tegen 2 of gewoon enkel demo's geven!

Raise your head up high
So the heavens hear you cry
light the brightest fire
from the highest mountain
so the whole world knows, that your spirit can´t be broken.
patje
Global Moderator
Goblin Hero

carpe diem

View Profile
« Reply #8 on: October 25, 2011, 04:02:03 PM »

5 nov is voor mij een no go  Angry , ik moet werken  Angry
wil mijn leger te leen mee geven indien nodig , laat maar iets weten he
patje

carpe diem
svetlana
Goblin Hero

View Profile
« Reply #9 on: October 25, 2011, 07:48:53 PM »

...
Wie wil er wat komen spelen?
Wie gaat er rijden?

De info die ik heb:

- 1 tafel van 200 op 210.
- Om een leuk spel te spelen waar kan aan deelgenomen worden en dat niet iedereen in de zaal kent of al aan het spelen is.
- op 5 november
- van 1000u tot 1700u. Medewerkers aanwezig om 0900u aub.
...

Aangezien we blijkbaar warmachines gaan spelen - ik neem mee: de roze cryx (is wel maar 30pt; desnoods staan ze er als 'supporters') en 50pt+ Khador (met 4 casters). Scenery zal ik ook meehebben, incl een groen tafellaken.
Om achteraf af te kicken neem ik ook Red Dragon Inn 1 en 2 mee.

Ik rij zelf en wil gerust mensen meenemen, maar opgelet: wegens (andermaal) een dubbele boeking die dag, moét ik uiterlijk om 18.30u terug in Gent staan (St-Denijs-Westrem), en daar wordt niet van afgeweken. Om 17.30u vertrekken in Antwerpen en dan nog eerst vier mensen aan hun deur afzetten wordt dus onmogelijk. Wat wél kan is bvb daar om 17.00u vertrekken en de passagiers afzetten aan Outpost.
Ik lees het wel ...

"All we were given was a chance, thought Polly. No miracle, no rescue, no magic. Just a chance."  -  Terry Pratchett/Monstrous Regiment.
Yazza
Snotling
*

View Profile
« Reply #10 on: October 28, 2011, 09:02:02 AM »

wij doen normaal ook een malifaux demo, maar ga er zelf niet de hele dag kunnen zijn, heb wel wa interim spelers en demo'ers
« Last Edit: October 28, 2011, 09:24:55 AM by Yazza » Logged

Puppeteers-scum
menace
Night Goblin

View Profile
« Reply #11 on: October 28, 2011, 10:10:34 AM »

Ik ben dus de interim.

Als er mensen zich geroepen voelen om tijdens de dag een spelletje Malifaux te komen spelen, jullie zijn meer dan welkom. Zorg dat je een crew meehebt, dan komt het helemaal in orde.
patje
Global Moderator
Goblin Hero

carpe diem

View Profile
« Reply #12 on: October 28, 2011, 01:56:47 PM »

joepi joepi , ik kan er toch bij zijn op 5/11 en breng mee .... mijn warmachine fig's
tot tons he dudes
patje

carpe diem
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #13 on: October 29, 2011, 04:11:33 PM »

All right:

Filip, Karim, Patje, Koen, ik verwacht jullie rond 0900 aan de artiesteningang (zelfde plaats als vorig jaar). Breng tweedehands spullen mee als je wil, ik beman de stand en ga rond voor de conventie.
svetlana
Goblin Hero

View Profile
« Reply #14 on: October 29, 2011, 05:40:46 PM »

All right:

Filip, Karim, Patje, Koen, ik verwacht jullie rond 0900 aan de artiesteningang (zelfde plaats als vorig jaar). Breng tweedehands spullen mee als je wil, ik beman de stand en ga rond voor de conventie.

Heel goed. Voor ons dan 2 donkere - en 2 blonde Leffe's, met 3 glazen.   Cheesy

Pages: [1] 2 Print 
« previous next »
Jump to: