AftermathDag Boltjes,
Bij deze kan ik jullie mededeling dat G4L een totaal van
700.80€ en
180Pond heeft opgebracht.
De spaarpot die het meest opgebracht heeft is de "Francis Klootpot" goed voor 115€. Bij deze dank aan Francis!

Wat moet er nu nog gebeuren:
- Morgen zal ik de centen van G4L gaan storten op ons rekening
- en zal ik 700.80€ storten op de rekening van het Rode Kruis (eens ik de code van ons project bij het Rode Kruis verkregen heb van Fabian)
- Talagarz zou nog 25€ moeten overmaken aan TBG voor een gekocht figuur via de veiling. Dit kan ofwel door het bedrag eens aan Patje te geven of door over te schrijven op onze rekening.
- Erik en Bas moeten nog een klein persberichtje opstellen om naar oa GW en Privateers Press te sturen
- Woensdagmiddag spreken Fabian en ik om 14u af in OPG om naar het Glazen Huis aan 't Zuid te gaan. Wie ons wille vervoegen komt maar af (maar laat liefst wel op voorhand iets weten zodat we weten op wie we al dan niet moeten wachten). Het nummer dat zal aangevraagd worden is "The Game" van Motorhead, zie en luister:
http://www.youtube.com/watch?v=F_JF8oSxXtMTot slot wil ik al onze leden, sympathisanten en andere aanwezigen nog eens bedanken voor zowel de medewerking als de financiële steun die dit alles mogelijk gemaakt heeft. Ook de mensen van Outpost voor het ter beschikking stellen van hun ruimte alsook de mensen van WoWTCG-tornooi mogen niet vergeten worden.
En last but not least: mercie aan Fabian en Jens voor het initiatief!
Bij deze dus
ne DIKKE MERCI aan iedereen!Grtz,
T.