Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 23, 2012, 03:34:05 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
25864 Posts in 1930 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Evenementen en Beurzen (Moderators: Erik, patje, Tykros)
| | |-+  Gaming 4 Life
« previous next »
Pages: [1] 2 3 ... 8 Print
Author Topic: Gaming 4 Life  (Read 2419 times)
HeaDHunTeRfs
Goblin Hero

Howl Roar ROFLSTOMP

View Profile
« on: October 12, 2011, 10:19:41 AM »

Beste Thunderboltertjes!

Zoals sommige misschien wel weten zijn wij bezig om een event te organiseren waarbij de opbrengst volledig naar music for life zal gaan. Lets do what we do best! Gaming Cheesy

Concreet:

- Zondag 18 december
- Van 11 u tot 20 u

- Het idee is om meerdere leden demo's te geven aan geïnteresseerden. De mensen die de demo's spelen (+/-35min...) kunnen na het spelletje een (gulle) gift doen en misschien naar een andere tafel een andere demo volgen.

Welke spellen zouden er aan bod moeten komen? Uiteraard de populairdere spelletjes zoals warmahordes, Malifaux en andere miniature games, maar we mogen ook niet de leuke bordspelletjes vergeten Wink
Wij dachten aan ongeveer:
- 2x Malifaux
- 1x Warmachine
- 1x Hordes
- 2x Bloodbowl
- 1x Warhammer fantasy
- 1-5 bordspelletjes (waaronder munchkin, heroquest, D&D the boardgame...)

- En wij dachten ook aan één tafel waarop een gigantische battle wordt gespeeld (bijvoorbeeld warhammer 40k Eldar vs Tyrandis  Roll Eyes ) Deze tafel is bedoeld als eye-catcher, maar de gulle mensen mogen de 2 spelers ook sponsoren door rerolls voor hen te kopen!

Jullie denken misschien nu: "Een warmachine spelletje zal toch veel te lang duren..." Daarom gaan we ook met heel erg klein legertjes tegen elkaar spelen, en leggen we enkel de heel erg basic rules uit.
Voorbeeld: Een bloodbowl-match duurt maar 1 helft en wordt gespeeld met 6 figuren langs elke kant. Er zijn geen tackle zones.(enkele ideetjes...)

De thunderbolters die zich geroepen voelen om die dag meerdere demo's te komen geven, zouden die deze datum (eens bevestigd) willen vrij houden? Willen de andere thunderbolters leuke demo's komen volgen die dag? Cheesy
We hopen op een groots succes, waarvan we iets jaarlijks kunnen maken en met een beetje hulp zal dit zeker lukken!

Laat in deze topic dus weten of je vrij bent die dag, en of je bereid bent om een ganse dag demo's te geven (zo ja, welk spelsysteem?)

Fabian

edit, de datum is bevestigd door de outpost!
« Last Edit: October 12, 2011, 12:48:11 PM by HeaDHunTeRfs » Logged

Malifaux is the crystal meth of the miniature world!
One taste and all ya money disappears
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #1 on: October 12, 2011, 12:12:06 PM »

grote battle 40k wil ik wel aan helpen

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
Sion
Night Goblin

View Profile
« Reply #2 on: October 12, 2011, 12:17:43 PM »

Ik wil gerust een demo boardgame geven.
HeadCase
Goblin Fanatic

Because stomping you is funny!

View Profile
« Reply #3 on: October 12, 2011, 05:06:53 PM »

Timing is onfortuinlijk: dit event valt samen met het Malifaux toernooi in Leuven. Maar ik wil wel komen demo'en.
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #4 on: October 12, 2011, 05:40:55 PM »

ff voor we in details treden, jullie weten dat erm grote 40k toch zeker 3 grote gamingtafels nodig heeft? 1 als deployment per speler en 1 in et midden?

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
HeaDHunTeRfs
Goblin Hero

Howl Roar ROFLSTOMP

View Profile
« Reply #5 on: October 12, 2011, 09:06:58 PM »

Timing is onfortuinlijk: dit event valt samen met het Malifaux toernooi in Leuven. Maar ik wil wel komen demo'en.

Echt? Daar is toch nog niets van gepost? Jammer, maar meer kan ik ook niet zeggen Sad

ff voor we in details treden, jullie weten dat erm grote 40k toch zeker 3 grote gamingtafels nodig heeft? 1 als deployment per speler en 1 in et midden?

Geen probleem Wink

Quase
Goblin Hero

View Profile
« Reply #6 on: October 13, 2011, 07:51:38 AM »

Misschien ook een ideetje

Ik heb nog n paar dioramatjes, bustes en zeer zeldzame figs liggen, mooi geschilderd.
Ik ben best bereid om die per opbod te verkopen, en dz centjes gaan dan natuuijk naar t glazen huis

De vraag is natuurlijk of t iets deftigs gaat opbrengen

Dere'z a ball?!?
Berndion
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #7 on: October 13, 2011, 03:22:39 PM »

Ik heb nog n paar dioramatjes, bustes en zeer zeldzame figs liggen, mooi geschilderd.
Ik ben best bereid om die per opbod te verkopen, en dz centjes gaan dan natuuijk naar t glazen huis

je kunt het maar proberen he, daar draait het om ^^

"They are comming!
I can hear them,
scratching, screaming.
They are comming !!"

-Last transmission of an Imperial Psyker-
HeaDHunTeRfs
Goblin Hero

Howl Roar ROFLSTOMP

View Profile
« Reply #8 on: October 14, 2011, 07:48:47 AM »

Ik vind het een leuk idee, en we gaan het zondag eens bespreken Wink

Quase
Goblin Hero

View Profile
« Reply #9 on: October 14, 2011, 08:09:04 AM »

Coolness
Ik heb alleen schrik dat bvb een Ebayveiling meer zou opbrengen.

Maar een live veiling is leuker natuurlijk

Dere'z a ball?!?
svetlana
Goblin Hero

View Profile
« Reply #10 on: October 16, 2011, 03:31:29 AM »

- Zondag 18 december   .. - Van 11 u tot 20 u ...
- Het idee is om meerdere leden demo's te geven aan geïnteresseerden. De mensen die de demo's spelen (+/-35min...) kunnen na het spelletje een (gulle) gift doen en misschien naar een andere tafel een andere demo volgen.
... - 2x Bloodbowl ...!

Ik zal er zijn, met alles voor twee tafels Bloodbowl (ie: 2 velden, 4 teams). Opzet: Zaal-bloodbowl. Come and play!   Wink

"All we were given was a chance, thought Polly. No miracle, no rescue, no magic. Just a chance."  -  Terry Pratchett/Monstrous Regiment.
HeaDHunTeRfs
Goblin Hero

Howl Roar ROFLSTOMP

View Profile
« Reply #11 on: October 17, 2011, 09:46:17 AM »

Ik zal er zijn, met alles voor twee tafels Bloodbowl (ie: 2 velden, 4 teams). Opzet: Zaal-bloodbowl. Come and play!   Wink

Super Koen! Bedankt voor de inzet!

Nog meer mensen die het zien zitten om die dag een handje te helpen?

Ikkit Slashtooth
Goblin Shaman

Clan Eshin Assassin

View Profile
« Reply #12 on: October 17, 2011, 10:00:39 AM »

Ik wil de Hero Quest demo wel doen, kan een quest/avontuur uitschrijven rond het thema van deze editie van Muisc for Life, de helden moeten de dungeon in om een geneesmiddel te bemachtigen die in handen is van een slechte tovenaar ...

THE WAY OF THE NINJA IS THE WAY OF LIFE, WHERE LIGHTNING STRIKES ONCE, A NINJA STRIKES TWICE
tyrannusBE
Night Goblin

View Profile WWW
« Reply #13 on: October 17, 2011, 11:12:50 AM »

Ik kan je anders mijn starterset Game of Thrones lenen zodat je die kan combineren met de jouwe: dan kunnen je spelers kiezen uit twee keer de vier basisdecks en kan je daar een demo GoT voor zes man mee geven.

"Learn to know this ship like the back of your hand, otherwise you'll know the back of mine." - 1st Lt. William Bush, HMS Renown
Sion
Night Goblin

View Profile
« Reply #14 on: October 17, 2011, 06:50:41 PM »

Ik kan je anders mijn starterset Game of Thrones lenen zodat je die kan combineren met de jouwe: dan kunnen je spelers kiezen uit twee keer de vier basisdecks en kan je daar een demo GoT voor zes man mee geven.

Zou liever een spel doen waar ik al vertrouwd mee ben, was aan het denken aan Munchkin, Infernal Contraption, Warhammer Invasion, Carcassone of in het geval dat er veel man komt, misschien zelfs Weerwolven.
Pages: [1] 2 3 ... 8 Print 
« previous next »
Jump to: