Herinner er mij eens even aan waar we het precies over hadden?
U vraagt ... wij geven het antwoord. Het begon allemaal met een post van uzelf, namelijk:
demo Call of Cthulhu door Eddie. Ik post het hier zodat ik het zelf niet vergeet

.
waarna ikzelf repliceerde door te stellen:
Ik doe mee en post het hier zodat ik er ook aan zou denken.

gevolgd door jouw reactie dat ik groot gelijk had. Jouw exacte bewoordingen waren:
groot gelijk. Hierbij dus even een reminder aan mezelf.
In navolging van jouw voorbeeld leek het me opportuun te reageren op volgende wijze:
Aangezien niemand iets fout heeft gepost (totnogtoe, op dit forum, in deze topic): groot gelijk aan allen. Ik herinner mezelf dan ook -in navolging van onze voorzitter- even aan mezelf alsook aan de herinnering die ik heb gepost ter herinnering ...
waarna je plots nog meer volgelingen kreeg, geïllustreerd in volgend treffend voorbeeld:
Als er zo veel herinnerd moet worden, misschien pas ik dan de char sheets aan met de amnesia "skill". Bij deze een herinnering aan mezelf dat ik zondag moet afkomen.
Sommigen twijfelen aan zichzelf, zoals te lezen in:
Zal effe mijne kop komen binnensteken.
... of ik da hier nu post of nie, de kans is nog altijd even groot da ik het vergeet...

en sommigen zijn compleet het noorden kwijt! Lees maar:
Herinner er mij eens even aan waar we het precies over hadden?
maar voor hen is er een oplossing: scroll even naar boven naar het begin van deze post, en lees opnieuw ...