Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 23, 2012, 04:18:38 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Het Thunderbolts Gent forum is online op http://gig.medialoft.be

Speel je games die je wilt vertegenwoordigd zien op dit forum, stuur dan een bericht naar Fred, Tom, Erik of Patje.
25853 Posts in 1929 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Algemeen
| |-+  Wie is wie
| | |-+  Show me your pet and I will tell you who you are!
« previous next »
Pages: 1 [2] Print
Author Topic: Show me your pet and I will tell you who you are!  (Read 525 times)
squirrel
Goblin Fanatic

Death to the False emperor!

View Profile WWW
« Reply #15 on: August 28, 2011, 08:06:37 PM »

bij deze toch een belangrijke oproep:

Mijn naam is Hooki. Ik ben een afstammeling van een heel exclusief oosters ras van mijn soort. Ik ben ondertussen bijna 16 jaar oud. Mijn leeftijd laat zich al serieus zien en voelen. Mijn korte vacht is helemaal grijs, hoewel dat in mijn geval lilac heet. Ik heb geen tanden meer, daar ik ze door een vreemde ziekte allemaal kwijt ben. Dit bemoeilijkt het eten heel lichtjes. Ik moet vooral oppassen dat ik niet te gulzig ben en te grote brokken inslik. Ik slaap enorm veel, het liefst op de warmste plekjes: op de radiator, bij de haard, op de schoot van het baasje of in zijn armen.
Maar laat je door mijn leeftijd niet vangen. Deze kapoen is de liefste van de hele wereld en is erg sociaal met zowel mensen als dieren. Ik praat met mijn baasje en kom hem altijd begroeten als hij thuis komt. Hoewel hij nu ook al wat ouder is, kan ik hem soms nog verleiden om een spelletje met me te spelen.
Bovendien ben ik enorm intelligent. ik ken mijn naam en kom nieuwsgierig kijken als je me roept. Deuren met een gewone klink krijg ik met het grootste gemak open. ik kan de hendelkraan open draaien als ik dorst heb en ook naar het toilet gaan lukt me. Helaas klaagt mijn baasje soms dat ik niet opruim: de deur blijft open, de kraan blijft lopen en het toilet is niet doorgespoeld.

Helaas heb ik minder goed nieuws. Ook kleine baasjes worden groot. Een tijdje geleden kreeg ik er naast mijn baasje ook een bazinnetje bij. Zij was ook heel lief en zorgde goed voor me. Nu gaan mijn baas en bazin echter het ouderlijk huis verlaten en kan ik niet mee. Thuis achterblijven is ook geen optie, daar er niemand zorg voor mij kan/wil dragen. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe thuis! Ik zoek onderdak voor ongeveer een half jaar. Als ik in mijn nieuwe thuis gelukkig ben, zijn mijn baasjes eventueel te overtuigen om me te laten blijven. Mijn geluk staat bij hen voorop. Zie jij het zitten om er een nieuwe vriend bij te hebben, contacteer dan snel mijn baasje!

and though We are not now that strength which in old days
Moved earth and heaven; that which we are, we are;
One equal temper of heroic hearts,
Made weak by time and fate, but strong in will
To strive, to seek, to find, and not to yield.
~Tennyson
Ikkit Slashtooth
Goblin Shaman

Clan Eshin Assassin

View Profile
« Reply #16 on: October 13, 2011, 12:10:45 PM »

KEBIR

LANI

THE WAY OF THE NINJA IS THE WAY OF LIFE, WHERE LIGHTNING STRIKES ONCE, A NINJA STRIKES TWICE
Pages: 1 [2] Print 
« previous next »
Jump to: