Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 23, 2012, 03:54:47 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
25853 Posts in 1929 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Evenementen en Beurzen (Moderators: Erik, patje, Tykros)
| | |-+  FACTS 2011
« previous next »
Pages: [1] 2 3 Print
Author Topic: FACTS 2011  (Read 784 times)
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« on: July 11, 2011, 07:23:32 PM »

Gentlemen,

Het wordt tijd om aan FACTS 2011 te beginnen denken. Ook FACTS wordt groter, en de ruimte wordt sneller ingenomen...

Ik dacht aan:

- display tables
- Display Painting (maar netter dan de voorgaande jaren, met licht (stopcontacten) en nette tafeltjes
- Display glazen kast als Anthony akkoord is
- Display games 40K, Malifaux, Warmahordes, WHFB (mammoths!)
- Tombola - als we de PA mogen gebruiken
- LARP doolhof: een 100 vierkante meter doolhof met een monster (bij voorkeur een minotaur) en een paar "helden"
     -> als jullie dat zien zitten en mits disclaimer ;-). Dit zal ook "scheidsrechters" vergen.
     -> ik contacteer ook andere LARP-organisaties indien vereist (in Antwerpen)

Wie wil graag een activiteit leiden, ondergaan, of eraan deelnemen?
Laat ook weten welk materiaal je nodig hebt, bij voorkeur iets wat we nog opnieuw kunnen gebruiken (LARP-materiaal dat nog kan gebruikt worden voor City of Nod, bijvoorbeeld)

Andere initiatieven uiteraard ook welkom!
« Last Edit: July 11, 2011, 07:39:28 PM by Erik » Logged
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #1 on: July 11, 2011, 07:45:23 PM »

warhammer 40k: ik doe vanaf morgen weer verder aan men fatboy (en ik zoek et fototoestel es)

alsook zal ik men baneblade tegen dan proberen painten+ mss nog wa extra cadians en wa tau.

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #2 on: July 11, 2011, 07:48:25 PM »

Goed, ik vraag Tomas of hij wat Eldar van me wil painten.

Sion
Night Goblin

View Profile
« Reply #3 on: July 11, 2011, 08:29:29 PM »

Gewoon even melden, ik zie het gerust zitten om ergens uitleg te geven, helpen opzetten/afbreken en zo, in feite elke klus die nog niet te veel doorgedreven kennis van onze games of verven vereist. Als er geen tegenbericht komt geldt voor Leen hetzelfde. Helaas geen gerief dat jullie kunnen gebruiken.
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #4 on: July 11, 2011, 10:15:25 PM »

ik wil wel de tombola en fantasy op mij nemen , maar als het mag rondgeroepen worden ga k passen , ik haat die massa aandacht.
Ik dacht dan meer aan iemand als patje voor die taak.
Misschien dat ik dan zelfs wat ga zitten converten.
« Last Edit: July 11, 2011, 10:43:11 PM by chiram » Logged

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
menace
Night Goblin

View Profile
« Reply #5 on: July 11, 2011, 10:20:01 PM »

Ik wil met veel plezier weer komen schilderen als ik nog mag.

Wat die Eldar betreft, laat het mij op tijd weten. Ik meen mij te herinneren dat ik er vorige keer wel wat werk aan gehad heb :-)
tyrannusBE
Night Goblin

View Profile WWW
« Reply #6 on: July 11, 2011, 10:26:09 PM »

Ik ga toch toevallig in die richting, dus ik zal best wel willen helpen installeren en/of afbreken. Verder zal ik wel van weinig nut zijn, vrees ik.

"Learn to know this ship like the back of your hand, otherwise you'll know the back of mine." - 1st Lt. William Bush, HMS Renown
arne
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #7 on: July 12, 2011, 04:45:16 AM »

ik schilder wel weer eens Cheesy
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #8 on: July 12, 2011, 07:02:54 PM »

Tomas, als ge terug zijt, wilt ge dan eens bij mij passeren om de figuren te schouwen en een prijzeke af te spreken?

Tykros
Global Moderator
Goblin Hero

View Profile
« Reply #9 on: July 13, 2011, 07:10:11 PM »

ik stel anders voor om (na de feesten natuurlijk) ne keer een klein werkgroepke te laten samen komen begin augustus bvb om k alles te bespreken etc. In persoon gaan zo'n dinges toch net altijd net da ietske vlotter, nee?

T.

"I have ten hearts; I have a hundred arms;
I feel too strong to war with mortals-
BRING ME GIANTS!"
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #10 on: July 13, 2011, 07:47:56 PM »

lol mijn werkgroep idee van fantasy is besmettelijk :p

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #11 on: July 13, 2011, 08:35:26 PM »

ik stel anders voor om (na de feesten natuurlijk) ne keer een klein werkgroepke te laten samen komen begin augustus bvb om k alles te bespreken etc. In persoon gaan zo'n dinges toch net altijd net da ietske vlotter, nee?

T.

goed plan

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
merces
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #12 on: July 13, 2011, 11:24:53 PM »

@henchmen : doen we iets met malifaux ?
menace
Night Goblin

View Profile
« Reply #13 on: July 14, 2011, 08:49:24 AM »

Tomas, als ge terug zijt, wilt ge dan eens bij mij passeren om de figuren te schouwen en een prijzeke af te spreken?

Will do. Wanneer is FACTS ook al weer?
HeadCase
Goblin Fanatic

Because stomping you is funny!

View Profile
« Reply #14 on: July 14, 2011, 01:21:37 PM »

@henchmen : doen we iets met malifaux ?
2 dagen participation demo's?
Pages: [1] 2 3 Print 
« previous next »
Jump to: