Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 23, 2012, 03:25:21 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
25853 Posts in 1929 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Boardgame zondagen (Moderators: Erik, Skallagrim, razor)
| | |-+  Zondag 5 Juni
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Zondag 5 Juni  (Read 232 times)
Grumgry
Goblin
**

View Profile
« on: June 01, 2011, 01:54:37 PM »

Afspraak om 14h00 (voor de vroege vogels onder ons) voor een opwarmertje van ongeveer een uur.
Om 15h00 starten we dan met de main corse, een spel dat 2 à3h duurt.
Om af te sluiten voor diegene die nog honger hebben een of ander licht spel van 10 à 20 minuten max.

Ik zou graag eens spelen :
Cargo Noir : medium weight,2-5 spelers 30-90 min, auction, worker placement, set collection (Spel staat in den outpost)

Ik zelf neem deze keer mee :
Arkadia : medium weight, 2-4 spelers, 45-60 min, set collection, stock holding, tile placement , worker placement

En de gewoonelijke opwarmmertjes zoals Kakkerlakken poker,Saboteur,Skulls & Roses en last but least Coloretto heb eindelijk dit legendarische spel kunnen bemachtigen.

Maankin
Goblin
**

View Profile
« Reply #1 on: June 01, 2011, 07:52:24 PM »

ik kom zeker af.

Indien er nog een 3-4tal mensen geïnteresseerd zouden zijn, breng ik Arkham Horror + een expansion mee (Coöperatief spel, Cthulhu Mythos, duurt ongeveer 4 uur zonder uitleg) .

Anders neem ik Hoogspanning (Economisch spel, een 2 tal uur) en Dixit (party game: , 30 minuten) mee.
Sion
Night Goblin

View Profile
« Reply #2 on: June 02, 2011, 07:56:17 AM »

Arkham Horror
Leuk spel van wat ik ervan hoor, zou gerust eens willen proberen maar dat zal voor na de examens zijn...
tyrannusBE
Night Goblin

View Profile WWW
« Reply #3 on: June 02, 2011, 12:47:57 PM »

Arkham Horror
Leuk spel van wat ik ervan hoor, zou gerust eens willen proberen maar dat zal voor na de examens zijn...

Same here. Maandag examen 'sociaal-economische ontwikkelingen' D:

"Learn to know this ship like the back of your hand, otherwise you'll know the back of mine." - 1st Lt. William Bush, HMS Renown
Sion
Night Goblin

View Profile
« Reply #4 on: June 02, 2011, 01:54:42 PM »

Arkham Horror
Same here. Maandag examen 'sociaal-economische ontwikkelingen' D:
Thermodynamica en fluïdodynamica. Het uwe klinkt nog saaier :p

On topic: Maankin, ziet ge da zitten om het van de vakantie (nog) eens mee te brengen en uit te leggen?
Maankin
Goblin
**

View Profile
« Reply #5 on: June 02, 2011, 04:35:44 PM »

Tuurlijk, ik zal het binnen een maand of zo nog eens voorstellen.
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: