Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 23, 2012, 03:19:19 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
25853 Posts in 1929 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Algemeen
| |-+  Algemeen
| | |-+  Betreft: Scenery aan 'vreemden'.
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Betreft: Scenery aan 'vreemden'.  (Read 330 times)
Sleewie
Goblin Hero

All guts 'nd glory.. Or all guts 'nd gory..

View Profile
« on: May 22, 2011, 10:26:19 AM »

Hallo,

Nu onlangs zag ik (voor de zoveelste keer op rij) vreemde gasten die met onze scenery aan't spelen waren in de OP.
Op zich heb ik daar geen probleem mee, maar ik stel me vragen bij de opbergkwaliteiten van deze mensen, wiens scenery het eigenlijk niet is.
Al meer dan eens stond er scenery gebroken of geduwd in de kast, waardoor de stukken er af vliegen - meteen ook de grootste motivator om mijn scenery thuis te houden.

'T gaat om enkele mensen die Warmachines/Hordes spelen, tijdens de week, en dat meestal beneden doen.

Ik ben niet 100% zeker dat die mensen niet bij de club horen, maar ze zoeken nooit contact, 'k heb hen nog nooit gezien en ze hebben nog nooit iets van de Thunderbolts aangehad.

Nu komt mijn vraag: Controleert de OP eigenlijk wel wie d'r in die kast zit?
Meteen weet ik het antwoord hierop: neen. Sleutel vragen is sleutel krijgen.

Zou het mogelijk zijn om dit nog eens te vragen aan de mensen van de OP?
Of mag onze kast nu ook al door niet-clubleden gebruikt worden?

40K: Imperial Guard (Under reconstruction)
Tau: Combined Intervention Cadre Shi'Le'Vi
Space Marines: Emperor's Emissaries

Fantasy: Empire (Under construction)
Peter van de Worlds' End
Goblin Fanatic

View Profile WWW
« Reply #1 on: May 22, 2011, 10:27:56 PM »

De enige mogelijkheid is de mensen van de Outpost 'vragen' een lidkaart te tonen van de Thunderbolts.
Maar dan moet effectief iedereen dat doen, ook de bekende gezichten van de Thunderbolts, zodat het voor iedereen een routine wordt, maar natuurlijk speciaal de mensen van de Outpost.

-- When you dream, sometimes you remember. When you wake, you always forget -- Dream of the Endless
Morgan Bernhardt
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #2 on: May 23, 2011, 09:28:40 AM »

of een cijferslot waarvan de code alleen maar door betalende leden geweten is?
bij betaling lidgeld aan peter vertelt hij je de code, en we vertrouwen erop dat geen enkel lid de code doorverteld.
je kan die code bvb ook jaarlijks veranderen.

Is maar een voorstel e, 't klinkt mss nogal omslachtig
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #3 on: May 23, 2011, 10:00:45 AM »

da ga al snel lekken misschien gewoon de mensen van outpost wijzen op het taak op de lidkaarten te vragen en indien niet hen confronteren met de kosten.

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
Rhass
Goblin
**

View Profile
« Reply #4 on: May 24, 2011, 04:30:58 PM »

De enige mogelijkheid is de mensen van de Outpost 'vragen' een lidkaart te tonen van de Thunderbolts.
Maar dan moet effectief iedereen dat doen, ook de bekende gezichten van de Thunderbolts, zodat het voor iedereen een routine wordt, maar natuurlijk speciaal de mensen van de Outpost.

kunnen ze dit dan in het nieuwe werkjaar doen dan want lidkaart van lopend jaar hebk nog niet Cheesy
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #5 on: May 24, 2011, 05:07:50 PM »

kunnen ze dit dan in het nieuwe werkjaar doen dan want lidkaart van lopend jaar hebk nog niet Cheesy

we hebben dit reeds gevraagd de voorgaande jaren...

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #6 on: May 24, 2011, 08:26:58 PM »

Op de AV hebben we afgesproken dat we twee soorten scenery zullen onderscheiden. de minder goede scenery zullen we in de kelder opslaan en zal vrij beschikbaar zijn. De goede scenery blijft in de kast en zal enkel gebruikt kunnen worden door leden. Dat lijkt me wat vooruitgang ten opzichte van voorbije jaren, maar zal van OP ook een kleine aanpassing vragen. Zonder de lidkaart te tonen zal men immers enkel de scenery uit de kelder kunnen gebruiken.
De spelers die Simon de scenery heeft zien gebruiken waren leden.

Is dat iets wat jullie OK lijkt?
squirrel
Goblin Fanatic

Death to the False emperor!

View Profile WWW
« Reply #7 on: June 12, 2011, 02:57:36 PM »

In het verleden hebben we initiatieven genomen om het uitlenen aan scenery te beletten: OP crew de lidkaart laten vragen, een lijst aan de toog leggen die leden moesten invullen bij het vragen van de sleutel ... We hebben telkens geconstateerd dat dit niet werkte.

and though We are not now that strength which in old days
Moved earth and heaven; that which we are, we are;
One equal temper of heroic hearts,
Made weak by time and fate, but strong in will
To strive, to seek, to find, and not to yield.
~Tennyson
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: