Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 23, 2012, 03:14:45 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
25853 Posts in 1929 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Algemeen
| |-+  Beslissingen (Moderators: Erik, patje, Tykros, HeadCase)
| | |-+  Welk kledingstuk met ons logo wil je het liefst in 2011
« previous next »
Poll
Question: Welk kledingstuk met ons logo wil je het liefst in 2011  (Voting closed: June 01, 2011, 07:16:43 PM)
Hemd - 17 (39.5%)
hoodie - 10 (23.3%)
t-shirt - 6 (14%)
onderbroek - 4 (9.3%)
sokken - 0 (0%)
kilt - 5 (11.6%)
zomerhoedje - 0 (0%)
andere - 1 (2.3%)
Total Voters: 43

Pages: [1] 2 3 4 Print
Author Topic: Welk kledingstuk met ons logo wil je het liefst in 2011  (Read 1549 times)
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« on: May 18, 2011, 07:16:43 PM »

Beste leden en aspirant-leden (niet leden bestaan niet, alleen mensen die nog niet beseffen dat ze lid willen worden  Wink),

Onafgezien van de kleur zouden we graag weten met welk kledingstuk dat ons clublogo draagt jullie zich graag zouden tooien in 2011 en 2012.

Kleursuggesties en andere mogen natuurlijk steeds!
Morgan Bernhardt
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #1 on: May 18, 2011, 07:28:15 PM »

Polo's staan ook altijd chique
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #2 on: May 18, 2011, 07:30:25 PM »

was een hoodie?

een kilt lijkt mij wel zeer origineel  Grin, alhowel die oranje bol is precies een schietschijf dan....

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
Quase
Goblin Hero

View Profile
« Reply #3 on: May 18, 2011, 08:12:18 PM »

De gemiddelde temperatuur op conventies en tornooien in acht genomen, best niet op een te warm kledingsstuk...

Een pet misschien?

Dere'z a ball?!?
kimmeken
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #4 on: May 18, 2011, 08:20:23 PM »

ik vind een hemd wel iets hebben, of sokken!
maar heb "hemd" gestemd

moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #5 on: May 18, 2011, 08:30:16 PM »

ne string ne string zek ik eu  Roll Eyes

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #6 on: May 18, 2011, 09:46:16 PM »

kilt , lets go scottish and prove we're men :-o
en btw nen kilt is echt wel tof om te dragen ( daar ik er al 2 bezit )
en stel u eens de toten voor van tegenspelers op toernooien alsde daarmee binnenkomt.
pownage for sure

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
Ikkuhyu
Snotling
*

Abandon fear in favor of maniacal laughter !!!

View Profile
« Reply #7 on: May 18, 2011, 11:37:44 PM »

Damn strait, mijn vote gaat dus ook voor ne kilt

I know you love em, so fold your own damn shuriken: http://www.folds.net/tutorial/models/shu_2_piece/shu_2_piece_diagrams.html
arne
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #8 on: May 19, 2011, 05:12:22 AM »

ik ga ook voor de kilt en dan op elk event van warhammer aan doen Cheesy
Eddie
Goblin Shaman

The Eyes!

View Profile
« Reply #9 on: May 19, 2011, 07:47:23 AM »

Als ik even een opmerking maken over de kwaliteit: de t-shirt van vorig jaar heb ik welgeteld 2x kunnen aandoen. Da ding krimpt in de was, nie normaal. Dat was van XL naar ne medium gegaan of zo. En nee, 't is nie dat ik zo veel breder geworden ben. Volgens mij worden geen pre-shrunk t-shirts gebruikt. Beetje jammer. Ik betaal liever iets meer voor betere kwaliteit.

Da's geen persoonlijke aanval he, gewoon een opmerking.
Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #10 on: May 19, 2011, 08:19:26 AM »

Als ik even een opmerking maken over de kwaliteit: de t-shirt van vorig jaar heb ik welgeteld 2x kunnen aandoen. Da ding krimpt in de was, nie normaal. Dat was van XL naar ne medium gegaan of zo. En nee, 't is nie dat ik zo veel breder geworden ben. Volgens mij worden geen pre-shrunk t-shirts gebruikt. Beetje jammer. Ik betaal liever iets meer voor betere kwaliteit.

Agreed!

Be it big or be it small, we Deffskullz lootz it all!
Peter van de Worlds' End
Goblin Fanatic

View Profile WWW
« Reply #11 on: May 19, 2011, 08:28:28 AM »

Spijtig, de prijs was al voor een betere kwaliteit Tshirt. We zoeken dan wel naar een andere leverancier of betere info rond kwaliteit.

-- When you dream, sometimes you remember. When you wake, you always forget -- Dream of the Endless
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #12 on: May 19, 2011, 09:17:47 AM »

niet om tegendraads te zijn maar ik heb mijn t-shirt nu al 2 jaar en hij is nog steeds mooi zwart en op dezelfde maat.
Dus ik vrees dat als hij krimpt dat jullie hem dan verkeerd wassen en wss in de droogkast steken.

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
Eddie
Goblin Shaman

The Eyes!

View Profile
« Reply #13 on: May 19, 2011, 09:24:52 AM »

Kan zijn dat ik de enige ben, vandaar ook mn bericht om dat te controleren. Het was ook het shirt van vorig jaar, misschien een verschil met dat van 2 jaar geleden. Ik was die gewoon tussen mn andere shirts en die hebben dat probleem niet. Als ik de enige ben met dat probleem dan kan je het rustig negeren ;-) 't zal dan wel toeval geweest zijn.
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #14 on: May 19, 2011, 09:52:27 AM »

ik kan nog in alle 4 men t-shirts draag en was ze regelmatig.... en nog geen krimping ondervonden.

Pages: [1] 2 3 4 Print 
« previous next »
Jump to: