Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 23, 2012, 03:06:41 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
25853 Posts in 1929 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Algemeen
| |-+  Algemeen
| | |-+  Oproep ivm Assemblage Demo & Gaming Table
« previous next »
Pages: [1] 2 3 4 Print
Author Topic: Oproep ivm Assemblage Demo & Gaming Table  (Read 1214 times)
Peter van de Worlds' End
Goblin Fanatic

View Profile WWW
« on: May 11, 2011, 03:07:14 PM »

Hieronder mijn plan voor de demo/gaming tafel in de Worlds' End.

Er is plaats voor :

4 WARMACHINE/HORDES BATTLES
4 MALIFAUX BATTLES
3 WARHAMMER FANTASY/40K BATTLES

andere miniature of card games kunnen er natuurlijk ook gespeeld worden.

Mijn idee is inlegkaders te voorzien voor Malifaux, zodat de tafels snel om te vormen zijn naar dat formaat.

De onderkant van de tafel is bedoeld voor comic stock te classeren en waarschijnlijk ook wat plaats te bieden aan scenery.

Het zal nog even duren maar dit is het plan :

« Last Edit: September 13, 2011, 08:38:15 PM by Peter van de Worlds' End » Logged

-- When you dream, sometimes you remember. When you wake, you always forget -- Dream of the Endless
warlock
Global Moderator
Goblin Fanatic

no quarter will be asked, none will be given

View Profile
« Reply #1 on: May 11, 2011, 03:37:53 PM »

Tof idee, misschien iets wat we ook eens kunnen bekijken voor onze WM tafels!

Raise your head up high
So the heavens hear you cry
light the brightest fire
from the highest mountain
so the whole world knows, that your spirit can´t be broken.
HeadCase
Goblin Fanatic

Because stomping you is funny!

View Profile
« Reply #2 on: May 11, 2011, 05:50:16 PM »

Yay!
Filip
Night Goblin

View Profile
« Reply #3 on: May 11, 2011, 08:25:28 PM »

Leuk idee met die kaders. Het zou ook handig zijn als er onder de tafel plaats is om iets te zetten (rulebooks, dode modellen etc).
Peter van de Worlds' End
Goblin Fanatic

View Profile WWW
« Reply #4 on: May 12, 2011, 12:14:42 AM »

Leuk idee met die kaders. Het zou ook handig zijn als er onder de tafel plaats is om iets te zetten (rulebooks, dode modellen etc).

Euh, neen, de plaats eronder is voor stock te steken, misschien 1 lade voor scenery.
Er is een 10cm kader rond het terrein die daar moet voor dienen. Ik kan niet alles voorzien.
Trouwens mits wat inventiviteit kan je een lade uittrekken en die gebruiken voor iets op te leggen Smiley

-- When you dream, sometimes you remember. When you wake, you always forget -- Dream of the Endless
patje
Global Moderator
Goblin Hero

carpe diem

View Profile
« Reply #5 on: May 12, 2011, 07:09:50 AM »

het is maar een ideetje he, maar aangezien Peter onzen sponsor is zouden we niet een kleine financiele bijdrage uit de clubkas kunnen doneren?
Jaja , ik weet het wel "het is is zijnen winkel enz enz" maar uiteindelijk trekken we aandacht naar onze club ook toe he daarmee.
Peter verkoopt er mss meer mee  door, MAAR  Thunderbolts  daardoor  extra leden die kunnen beginnen en of de draad van hun oude hobby oppikken .
En dat is iets wat de community wel ten goede komt dacht ik zo , laten we hier nu genen te groten boom over opzetten aub.
Binnenkort toch vergadering en kunnen we dit opgooien aan de tafel dan , we zien wel wat er dan uit de bus komt.
Alvast bedankt om deze mail te lezen , en laat den overbodige zever liefst aan de kant he aub  Wink.
Patje

carpe diem
Sleewie
Goblin Hero

All guts 'nd glory.. Or all guts 'nd gory..

View Profile
« Reply #6 on: May 22, 2011, 10:22:25 AM »

het is maar een ideetje he, maar aangezien Peter onzen sponsor is zouden we niet een kleine financiele bijdrage uit de clubkas kunnen doneren?

Idem dito. Uiteindelijk mag dat wel. We krijgen zo wat extra speelplek ook hé. Smiley
Which is always welcome.

40K: Imperial Guard (Under reconstruction)
Tau: Combined Intervention Cadre Shi'Le'Vi
Space Marines: Emperor's Emissaries

Fantasy: Empire (Under construction)
Peter van de Worlds' End
Goblin Fanatic

View Profile WWW
« Reply #7 on: July 14, 2011, 10:53:16 AM »

Ok, na wat prijzen doorgekregen te hebben, MOET ik beslissen om de tafels en rek zelf ineen te knutselen.
Dit kan ik echter niet alleen.
Alle kosten zijn uiteraard voor mij maar ik ga enkele handige mensen nodig hebben om het allemaal in elkaar te steken, bij te schuren en te vernissen.
Bij deze dan een oproep om ergens tijdens Augustus enkele dagen de handen in elkaar te slaan en dat tot een goed einde te brengen.
Werk materiaal en fysieke kracht verzocht dus.
Misschien is er in de club ook iemand die al wat ervaring heeft met schrijnwerk ( of die iemand kent ) die wat tips kan geven.
Uw tijd en moeite zullen gecompenseerd worden Smiley

moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #8 on: July 14, 2011, 11:05:09 AM »

ik wil gerust komen helpen

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #9 on: July 14, 2011, 12:46:27 PM »

Jaja , ik weet het wel "het is is zijnen winkel enz enz" maar uiteindelijk trekken we aandacht naar onze club ook toe he daarmee.
Peter verkoopt er mss meer mee  door, MAAR  Thunderbolts  daardoor  extra leden die kunnen beginnen en of de draad van hun oude hobby oppikken .
En dat is iets wat de community wel ten goede komt dacht ik zo , laten we hier nu genen te groten boom over opzetten aub.
Binnenkort toch vergadering en kunnen we dit opgooien aan de tafel dan , we zien wel wat er dan uit de bus komt.
Alvast bedankt om deze mail te lezen , en laat den overbodige zever liefst aan de kant he aub  Wink.
Patje

of misschien iets anders te doneren zoals afgewerkt terrein en misschien een demo leger of dergelijk?
en als ik nie moe werken en kben in de buurt dan wilk ik wel helpen.

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #10 on: July 14, 2011, 01:09:34 PM »

terrein had peter reeds dacht ik

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
HeadCase
Goblin Fanatic

Because stomping you is funny!

View Profile
« Reply #11 on: July 14, 2011, 01:20:48 PM »

Ik wil wel komen helpen maar dan moet ik wel weten wanneer dit zou doorgaan. Het is nogal druk op het werk en daarbuiten, dus als ik het niet kan inplannen wordt het moeilijk. Ik kan waarschijnlijk ook wel wat materiaal voorzien.
Peter van de Worlds' End
Goblin Fanatic

View Profile WWW
« Reply #12 on: July 14, 2011, 02:23:48 PM »

Natuurlijk gaat het gepland worden van zodra er wat mensen opgetrommeld zijn.
Ik ga wel voor de meest ervaren mensen gaan om snel te kunnen doorwerken dus ervaring is een pluspunt maar niet noodzakelijk Smiley

Zelf moet ik het ook allemaal goed inplannen.
Maar ik hou wel eens een korte vergadering als ik alles op punt heb staan.

De plannen zijn zo goed als af.
Het MDF is ook al praktisch helemaal uitgerekend en kan ik al laten zagen en leveren, maar ik hou dat nog een beetje tegen tot ik een werkdatum heb zodat dat hier niet te lang in de weg staat.
Ben nog aan het twijfelen of ik de schuifladen nu al doe of later er bij in stop.
Voornamelijk de schuifladers van de laden zijn kostelijk.
Die moeten genoeg kunnen dragen en lang meegaan.

patje
Global Moderator
Goblin Hero

carpe diem

View Profile
« Reply #13 on: July 18, 2011, 01:45:18 PM »

ben de laatste week van juli en de eerste week van augustus thuis, so call me and a bie derr  Grin
patje

carpe diem
Sleewie
Goblin Hero

All guts 'nd glory.. Or all guts 'nd gory..

View Profile
« Reply #14 on: July 26, 2011, 11:54:49 PM »

Idem dito. 'K wil daar gerust aan komen helpen. Smiley Ganse maand thuis, dus ge hebt mij maar te verwittigen Wink

'K zal mijn GSMnummer PM'en, kwestie dat ge mij op die manier kunt contacteren. Dan zijde tenminste zeker van een snel antwoord.

40K: Imperial Guard (Under reconstruction)
Tau: Combined Intervention Cadre Shi'Le'Vi
Space Marines: Emperor's Emissaries

Fantasy: Empire (Under construction)
Pages: [1] 2 3 4 Print 
« previous next »
Jump to: