Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 23, 2012, 02:51:25 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
25853 Posts in 1929 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Boardgame zondagen (Moderators: Erik, Skallagrim, razor)
| | |-+  Zondag 1 Mei
« previous next »
Pages: 1 [2] Print
Author Topic: Zondag 1 Mei  (Read 535 times)
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #15 on: April 30, 2011, 10:30:09 PM »

ik pak ook een bsg mee, moest ik nt kunnen meedoen aan het toernooi (reserveteam enz) doe ik mee met bsg

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
Grumgry
Goblin
**

View Profile
« Reply #16 on: May 01, 2011, 08:09:46 AM »

Fred,

Als je Bsg meeneemt neem dan ook de expansion mee van de pegasus. Ik vermoed dat het zal uitdraaien op minstens 1 tafel bsg en een tafel bsg of troyes.
Gogolski
Snotling
*

View Profile
« Reply #17 on: May 01, 2011, 09:36:00 AM »

Fred,

Als je Bsg meeneemt neem dan ook de expansion mee van de pegasus. Ik vermoed dat het zal uitdraaien op minstens 1 tafel bsg en een tafel bsg of troyes.
Ik was al bijna van plan om het niet mee te nemen (en in de plaats "51st state" (2-4) en "basillica" (2) mee te nemen.
Enfin, ik zal alles (-wat ik opgenoemd heb-) meenemen.

Tot straks. Ik zal er een scheet voor tweeen zijn.
Pages: 1 [2] Print 
« previous next »
Jump to: