Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 23, 2012, 02:51:03 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
25853 Posts in 1929 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Boardgame zondagen (Moderators: Erik, Skallagrim, razor)
| | |-+  Zondag 1 Mei
« previous next »
Pages: [1] 2 Print
Author Topic: Zondag 1 Mei  (Read 535 times)
Grumgry
Goblin
**

View Profile
« on: April 23, 2011, 09:26:55 AM »

Afspraak om 14h00 (voor de vroege vogels onder ons) voor een opwarmertje van ongeveer een uur.
Om 15h00 starten we dan met de main corse, een spel dat 2 à3h duurt.
Om af te sluiten voor diegene die nog honger hebben een of ander licht spel van 10 à 20 minuten max.

Ik zelf neem deze keer mee :

Arkadia : Arkadia medium weight, 2-4 spelers, 45-60 min, set collection, stock holding, tile placement , worker placement
Age of Empire : heavyweight, 2 - 5 spelers, 2h+ , area control / influence , worker placement, set collection

en de gewoonelijke opwarmmertjes zoals Kakkerlakken poker,Saboteur,Citadels
tyrannusBE
Night Goblin

View Profile WWW
« Reply #1 on: April 23, 2011, 01:08:53 PM »

Tis mss Rogue Trader dag opt feest van den arbeid, dus dan zit ik in Eeklo. Anders kom ik af/

"Learn to know this ship like the back of your hand, otherwise you'll know the back of mine." - 1st Lt. William Bush, HMS Renown
Skallagrim
Moderator
Goblin

View Profile
« Reply #2 on: April 23, 2011, 08:59:28 PM »

Ik neem opnieuw Troyes mee (2-4 players, 90 min , heavyweight)
Maankin
Goblin
**

View Profile
« Reply #3 on: April 24, 2011, 09:32:22 AM »

Ik kom wss af.
Troyes zie ik wel zitten.
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #4 on: April 24, 2011, 10:13:39 AM »

vergeet echter niet dat het boven in de op wss vrij vol zal zitten.

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
Grumgry
Goblin
**

View Profile
« Reply #5 on: April 24, 2011, 01:19:42 PM »

Chiram,

Wij zitten meestal beneden net onder de trap en anders verhuizen we wel voor een keer naar de voorkant van de outpost daar is meestal wel nog een tafeltje vrij, over het algemeen komen we met 2 tafels toe.
Filip
Night Goblin

View Profile
« Reply #6 on: April 25, 2011, 11:54:16 AM »

Ik ben op het toernooi gedegradeerd tot reservespeler, als ik daar niet moet (mag) meedoen zal ik ook nog eens afkomen Smiley.
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #7 on: April 25, 2011, 12:26:17 PM »

en ik kan weer meedoen:

familie zegt eerst het gaat op 1 mei door, we zijn er dees weekend, oh ja maar die die en die kunnen dan nie dus tis verzet.

« Last Edit: April 25, 2011, 07:47:57 PM by Erik » Logged

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #8 on: April 25, 2011, 01:13:08 PM »

en ik kan weer meedoen:

familie zegt eerst het gaat op 1 mei door, we zijn er dees weekend, oh ja maar die die en die kunnen dan nie dus tis verzet.

filip wij dan maar reserveteampje? indien we nt mogen/kunnen meedoen zal ik ook wel meedoen, diene age of empire zie ik wel zitte of anders bsg (battlestar galactica)
« Last Edit: April 25, 2011, 07:47:44 PM by Erik » Logged

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
Filip
Night Goblin

View Profile
« Reply #9 on: April 25, 2011, 02:38:27 PM »

Ik zal 2 teams van 1000 meebrengen en een paar boardgames, we zien dan zondag wel wat er mogenlijk is. Desnoods spelen we in de voormiddag gewoon 1000 punten tegen elkaar Smiley.

We zijn hier wel een beetje off topic aan het gaan.
Grumgry
Goblin
**

View Profile
« Reply #10 on: April 30, 2011, 11:13:21 AM »

Voor diegene die het nog niet moesten weten er wordt dus nu zondag Battlestar gallectia gespeeld.
Ik neem zowiezo wel nog wat kleinere games mee, Thomas neem jij Troyes mee voor diegene die niet gaan BG spelen.
tyrannusBE
Night Goblin

View Profile WWW
« Reply #11 on: April 30, 2011, 12:19:08 PM »

Da zal alleen ekik zijn zekers. q: Tedzu van die onzekere planning.

"Learn to know this ship like the back of your hand, otherwise you'll know the back of mine." - 1st Lt. William Bush, HMS Renown
Sion
Night Goblin

View Profile
« Reply #12 on: April 30, 2011, 12:50:48 PM »

We zijn nog maar met 5 voor Battlestar, dus als ge afkomt is er nog een plaatske vrij.
Grumgry
Goblin
**

View Profile
« Reply #13 on: April 30, 2011, 04:13:01 PM »

Ik vermoed dat er zondag nog volk zal zijn voor te boardgamen, en anders kan ik nog altijd eens demonstreren hoe troyes moet gespeeld worden he bas  Grin.
Gogolski
Snotling
*

View Profile
« Reply #14 on: April 30, 2011, 10:02:20 PM »

Normaal kon ik er niet zijn, maar waarschijnlijk ben ik er toch. Ik pak een beetje vanalles mee... (heb een paar nieuwe spellen aangeschaft)

K2 (1-5)
Felinia (2-4)
London (2-4)
Red November (2-8)
Battlestar Gallactica (3-6)

Op verzoek kan ik nog vanalles meenemen...
Pages: [1] 2 Print 
« previous next »
Jump to: