Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 23, 2012, 02:47:41 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Het Thunderbolts Gent forum is online op http://gig.medialoft.be

Speel je games die je wilt vertegenwoordigd zien op dit forum, stuur dan een bericht naar Fred, Tom, Erik of Patje.
25853 Posts in 1929 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  LARP
| |-+  City of Nod (Moderators: Elektronaut, Ikkuhyu)
| | |-+  Q&A
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Q&A  (Read 284 times)
Ikkuhyu
Moderator
Snotling

Abandon fear in favor of maniacal laughter !!!

View Profile
« on: April 13, 2011, 11:09:20 PM »

Nu het Handboek op het forum beschikbaar is, ook eens een topic voor alle vragen die je wilt stellen (als het maar met Nod te maken heeft).
Als je liever je vragen via pm blijft stellen, gaat dat natuurlijk ook nog steeds. En als het dan een vraag is die iedereen aanbelangt, plaatsen we die daarna evengoed hier Wink

Qua data kan ik al meedelen dat wij hopen vóór half mei (hopelijk eerder) onze downtime setting opgestart te hebben.
Data voor sessies volgen dan kort daarna.

Voor de geinteresseerde spelers, wil ik nog meegeven dat jullie je best kunnen opgeven als geïnteresseerde voor één of meerdere Clans in de respectievelijke topics.
Op die manier kan iedereen zien dat jullie interesse hebben en kunnen ook andere spelers jullie begeleiden.

Afhankelijk van de respons, bestaat de mogelijkheid dat niet iedereen er van de eerste sessie bij kan zijn (we kunnen moeilijk elk 5 man tegelijk begeleiden).
Maar wees gerust ook spelers zullen na enkele sessies nieuwe Cainites kunnen opvangen (zelfs van andere Clans) en hebben hier alle baat bij.

Dat gezegd zijnde staan wij ter jullie beschikking met Vragen op jullie Antwoorden (of toch iets in die trend).

Het Nod-team

I know you love em, so fold your own damn shuriken: http://www.folds.net/tutorial/models/shu_2_piece/shu_2_piece_diagrams.html
Connor
Snotling
*

View Profile
« Reply #1 on: January 16, 2012, 11:37:55 PM »

Hey,

Ik heb in de duistere jaren stillekes de Camarilla in Gent samen met een aantal anderen mee uit de grond gestampt. Was toen zelfs een van de gentse en nationale storytellers. Ik deed het toen graag en wil zeker meehelpen, maar enkel indien jullie daar iets in zien. Wil me zeker niet opdringen.

Zijn jullie nog op zoek naar mensen om NPC's ed te spelen?

-----------------------------
The one and only Connor of clan Tremere

-------------------------------------------------------------
The one and only Connor from clan Tremere
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: