Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 23, 2012, 02:42:41 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
25853 Posts in 1929 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Algemeen
| |-+  Algemeen
| | |-+  Thunderbolt leden op forum
« previous next »
Poll
Question: Hoe dikwijls kom je spelen in Outpost?
Zoveel mogelijk
Enkel op de officiële dagen (woensdag EN zondag)
Enkel op woensdag OF zondag
2x in de maand
1x in de maand
minder dan 1x in de maand
Nog nooit komen spelen in Outpost

Pages: 1 2 [3] Print
Author Topic: Thunderbolt leden op forum  (Read 1058 times)
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #30 on: May 11, 2011, 08:13:06 AM »

nee maar het is soms wel verdomd irritant dat je daar toekomt en niet weet van zal het nu vrij zijn of niet.
plus verhuis maar eens met 6 mensen naar beneden als je een 8000ptn battle speelt dat is niet altijd zo evident

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
Elektronaut
Night Goblin

DUN DUN DUNNNNH!

View Profile
« Reply #31 on: May 11, 2011, 10:06:51 AM »

Don't play 8000 pt battles kids!  Wink
warlock
Global Moderator
Goblin Fanatic

no quarter will be asked, none will be given

View Profile
« Reply #32 on: May 11, 2011, 11:08:03 AM »

Kelder is wat mij betreft ook geen optie! Grote probleem is dat andere clubs in de Outpost wel op de kalender van Outpost staan met een vaste avond -->Go club, Pokeravond (zelfs soms 2x in de week), Boardgameavond maar ik weet natuurlijk niet of die ook de zaal boven reserveren en indien wel stel ik me echt de vraag: met hoeveel zijn die dan wel (moet al bijna meer dan ons zijn!).

Persoonlijk heb ik geen probleem om met scenery te verhuizen naar beneden af en toe, liever dat dan in de kelder te moeten spelen! Zelfs beneden zitten we meestal nog allemaal bij elkaar (in kelder niet!).

Persoonlijk zou ik liever een regeling uitwerken met Outpost (ze maken ten slotte op hun site reklame en beloven aan clubs bepaalde zaken maar naar mijn inziens houden ze niet echt woord als puntje bij paaltje komt --> zie Clubs in Outpost op hun site!). Dit is trouwens letterlijk wat er staat: "We maken dan ook graag faciliteiten vrij voor gamingorganisaties : genoeg speelplek, vaste clubdagen, opslagplaats... en proberen voor clubs vooral een portaal te zijn, waarop ze hun eigen activiteiten kunnen promoten en die hun werking vergemakkelijkt." Misschien toch eens in "petit comité" samenzitten met de mensen van Outpost?
« Last Edit: May 11, 2011, 11:24:03 AM by warlock » Logged

Raise your head up high
So the heavens hear you cry
light the brightest fire
from the highest mountain
so the whole world knows, that your spirit can´t be broken.
greenbull
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #33 on: May 11, 2011, 11:15:43 AM »

Ik zou inderdaad toch ook eens proberen of de woensdag en zondag niet vastgelegd kunnen worden. Ikzelf speel sowieso niet graag beneden wegens absoluut gebrek aan licht !
warlock
Global Moderator
Goblin Fanatic

no quarter will be asked, none will be given

View Profile
« Reply #34 on: May 11, 2011, 11:33:06 AM »

Vergeet trouwens niet dat er nog één groot nadeel is aan de kelder: nu vallen we als club op aangezien we in het zicht aan het spelen zijn en zo af en toe ook nog eens extra mensen aantrekken of interesse opwekken; in de kelder spelen we volledig uit het zicht!

Raise your head up high
So the heavens hear you cry
light the brightest fire
from the highest mountain
so the whole world knows, that your spirit can´t be broken.
HeaDHunTeRfs
Goblin Hero

Howl Roar ROFLSTOMP

View Profile
« Reply #35 on: May 11, 2011, 01:51:54 PM »

Ik zou inderdaad toch ook eens proberen of de woensdag en zondag niet vastgelegd kunnen worden.

Er zullen altijd wel eens dagen (zoals magic releases) zijn waarop we sowieso niet zullen kunnen. Ik stel me de vraag of het echt zo een groot probleem is....

Malifaux is the crystal meth of the miniature world!
One taste and all ya money disappears
HeadCase
Goblin Fanatic

Because stomping you is funny!

View Profile
« Reply #36 on: May 11, 2011, 05:52:19 PM »

AV over anderhalve week, het kelderprobleem kan tot dan wachten. Gelieve tot dan ook geen andere leden te proberen opeten, we willen eerst horen wat ze te zeggen hebben.
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #37 on: May 11, 2011, 09:20:40 PM »

but me so very hungry :-o

neen maar ik denk dat door het feit dat zoveel mensen dit ophalen , dat dit fenomeen wel leeft in de club en dus misschien ook wel een punt kan zijn om naartoe te streven.

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
Morgan Bernhardt
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #38 on: May 12, 2011, 12:43:01 PM »

het vervelendste aan dat verhuizen is, zoals trouwens al eerder aangehaald, dat we het nooit op voorhand weten.
Ik heb er geen probleem me om nen keer te verhuizen als we het maar op voorhand weten. Niets zo vervelend om alles op te zetten, uw eerste ronde te spelen en dan te horen krijgen dat je moet verhuizen!

er moet ten minste een systeem komen waarbij de OP op voorhand laat weten of dat de zaal beschikbaar is. liefst op forum maar toch ten laatste wanneer we de sleutels vragen om boven te spelen en ze ons dan nog niet verwittigen ....  Angry
Eddie
Goblin Shaman

The Eyes!

View Profile
« Reply #39 on: May 12, 2011, 01:53:14 PM »

het vervelendste aan dat verhuizen is, zoals trouwens al eerder aangehaald, dat we het nooit op voorhand weten.
Ik heb er geen probleem me om nen keer te verhuizen als we het maar op voorhand weten. Niets zo vervelend om alles op te zetten, uw eerste ronde te spelen en dan te horen krijgen dat je moet verhuizen!

er moet ten minste een systeem komen waarbij de OP op voorhand laat weten of dat de zaal beschikbaar is. liefst op forum maar toch ten laatste wanneer we de sleutels vragen om boven te spelen en ze ons dan nog niet verwittigen ....  Angry

Ge kunt da toch ook gewoon vragen aan de persoon achter den bar als ge binnenkomt?
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #40 on: May 12, 2011, 02:03:35 PM »

de site van de OP bekijken als ge komt spelen help ook Wink als er een magic release is weet ge dat ge bove zo goed als zeker niet kunt spelen

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #41 on: May 12, 2011, 09:08:17 PM »

Kelder is wat mij betreft ook geen optie! Grote probleem is dat andere clubs in de Outpost wel op de kalender van Outpost staan met een vaste avond -->Go club, Pokeravond (zelfs soms 2x in de week), Boardgameavond maar ik weet natuurlijk niet of die ook de zaal boven reserveren en indien wel stel ik me echt de vraag: met hoeveel zijn die dan wel (moet al bijna meer dan ons zijn!).

Persoonlijk heb ik geen probleem om met scenery te verhuizen naar beneden af en toe, liever dat dan in de kelder te moeten spelen! Zelfs beneden zitten we meestal nog allemaal bij elkaar (in kelder niet!).

Persoonlijk zou ik liever een regeling uitwerken met Outpost (ze maken ten slotte op hun site reklame en beloven aan clubs bepaalde zaken maar naar mijn inziens houden ze niet echt woord als puntje bij paaltje komt --> zie Clubs in Outpost op hun site!). Dit is trouwens letterlijk wat er staat: "We maken dan ook graag faciliteiten vrij voor gamingorganisaties : genoeg speelplek, vaste clubdagen, opslagplaats... en proberen voor clubs vooral een portaal te zijn, waarop ze hun eigen activiteiten kunnen promoten en die hun werking vergemakkelijkt." Misschien toch eens in "petit comité" samenzitten met de mensen van Outpost?

Seconded. Dit leeft inderdaad heel hard en staat dan ook helemaal bovenaan mijn prioriteitenlijst totdat dit in orde is. Ik stuur meeting invites.

Gamedad
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #42 on: May 13, 2011, 01:59:56 PM »

Misschien moeten we inderdaad eens kijken voor de Leopoldskazerne? Cheesy ... Kunnen we gelijk een grote Larp houden..Plek genoeg daar  Tongue
Persoonlijk  heb ik geen probleem met een aparte ruimte maar het moet wel een beetje hygiënisch blijven natuurlijk. Ik ben nu wel niet een vaste klant in de OP ( te veel werk thuis en elders  Tongue) maar ik voel me wel op en top betrokken bij de club... Ik heb ook de indruk dat  wat de Op betreft er voor hen meer te verdienen valt aan Magic enz.. dan aan een Wargame club en ze reageren dan ook in die zin: we zijn welkom als we niet in de weg lopen voor iets anders dat meer opbrengt.. Pure bussiness en dat kan je ze moeilijk kwalijk nemen want ze moeten er van leven.
Als je echt een eigen ruimte wilt  blijven er niet veel alternatieven over denk ik... toch geen die goedkoop zijn in elk geval...

Just my 5 cent  Wink

The most difficult thing in life is to make a choice between what is right ...and what is easy
Pages: 1 2 [3] Print 
« previous next »
Jump to: