Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 23, 2012, 02:41:52 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
25853 Posts in 1929 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Algemeen
| |-+  Algemeen
| | |-+  Thunderbolt leden op forum
« previous next »
Poll
Question: Hoe dikwijls kom je spelen in Outpost?
Zoveel mogelijk
Enkel op de officiële dagen (woensdag EN zondag)
Enkel op woensdag OF zondag
2x in de maand
1x in de maand
minder dan 1x in de maand
Nog nooit komen spelen in Outpost

Pages: [1] 2 3 Print
Author Topic: Thunderbolt leden op forum  (Read 1058 times)
warlock
Global Moderator
Goblin Fanatic

no quarter will be asked, none will be given

View Profile
« on: March 30, 2011, 10:39:24 AM »

Aangezien ik de smaak te pakken heb nog een poll!

We weten allemaal dat we tegenwoordig soms problemen hebben met plaats in de Outpost (vooral op woensdag) omdat er soms andere activiteiten worden voorzien in de ruimte boven. We hebben in de Outpost al eens gekeken om dit eventueel anders te laten verlopen en hoewel het een tijdje goed ging, is het de laatste keren weer een probleem aan het worden. Outpost beseft ook dat wij een goeie bron van inkomsten zijn maar ik denk dat ze niet goed beseffen in welke mate (voorbeeld daarvan is dat ons logo nog steeds niet bij de clubs staat op hun website die in de Outpost spelen).

Daarom is het misschien wel goed om eens in kaart te brengen hoeveel van de Thunderbolts er eigenlijk  frequent spelen in Outpost want enkel op zo'n manier kunnen we misschien wat "pressing" op de Outpost uitvoeren. In vergelijking met sommige andere organisaties die de ruimte boven gebruiken op woensdag zijn er ook veel mensen van onze club die er een deftige rekening qua eten en drinken betalen elke woensdag en zondag en als we de rekening maken van al deze mensen samen dan betekent dit elke week een mooie som geld van de Thunderbolts voor de Outpost. Misschien dat we dit dan ook eens moeten gebruiken, samen met de resultaten van deze poll, om eens duidelijk te maken welke voordelen Outpost heeft door de aanwezigheid van de Thunderbolts!

We hebben 300+ mensen op het forum en een 80+ betalende leden maar wie speelt hiervan in Outpost en hoe vaak?

Raise your head up high
So the heavens hear you cry
light the brightest fire
from the highest mountain
so the whole world knows, that your spirit can´t be broken.
fiction
Snotling
*

View Profile
« Reply #1 on: March 30, 2011, 11:07:33 AM »

In de komende maanden:
Woensdag & Zondag behalve in drukke weken zoals recent het geval is.

Vanaf september:
Iedere week, maar enkel de zondag, aangezien de woensdag vanaf dan onmogelijk word voor mij.

Aangezien dit meer over de toekomst gaat heb ik gestemd op " Enkel op woensdag OF zondag"
greenbull
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #2 on: March 30, 2011, 11:19:00 AM »

Voted!
't Ja, ik vrees dat Thunderbolts een magere bron van inkomsten is in vergelijking met wat Magic-spelers binnenbrengen...
patje
Global Moderator
Goblin Hero

carpe diem

View Profile
« Reply #3 on: March 30, 2011, 05:17:09 PM »

en als we allemaal een beetje meer drinken ........... Grin
ook gevoted by the way
patje

carpe diem
Tykros
Global Moderator
Goblin Hero

View Profile
« Reply #4 on: March 30, 2011, 06:55:19 PM »

Weet nie wat te antwoorden....

Ik "speel" eigenlijk nog amper iets in den OP maar zit er wel nog regelmatig om een klapke te doen en wa pinten te drinken...
Draait uwen poll rond effectief spelen of aanwezigheid in het algemeen op momenten den OPG aan ons centen verdient?

"I have ten hearts; I have a hundred arms;
I feel too strong to war with mortals-
BRING ME GIANTS!"
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #5 on: March 30, 2011, 10:31:52 PM »

Ik denk dat Thunderbolts een meer dan goede bron van inkomsten voor OP zijn.
Je moet dat ook relatief zien: wat verdient OP aan de niet-TBG die de zaal en infrastructuur gebruiken? Ik denk aan studentenclubs die een filmavond of discussieavond organiseren, of aan de GO-club.

Ik heb dit onlangs nog maar eens doorgesproken met OP. Hun standpunt is dat het hoogstens een paar keer per jaar voorvalt dat we de zaal boven niet kunnen gebruiken. Als de perceptie bij ons leeft dat dit veel vaker voorkomt zal ik dit opnieuw met OP bekijken. Ik vraag hen zo snel mogelijk hoeveel keer volgens hun eigen agenda de zaal op zondag of woensdagavond was gereserveerd voor andere organisaties dan Thunderbolts.
We zullen ergens een compromis moeten sluiten: als we met meer dan 10 zijn 'reserveren' we de zaal op woensdagavond, als er een belangrijk event doorgaat dat voorrang krijgt laat OP ons dat weten op voorhand, of iets dergelijks.

In elk geval: voted.
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #6 on: March 30, 2011, 10:34:42 PM »

mja hetgeen mij de laatste tijd opvalt is dat er regelmatig een aankondiging is van zaal is bezet voor toernooi van: xyz georganiseerd door: lid thunderbolts dus kan er nt gegamed worden.

zo bijten we ook in ons eigen vel denk ik...

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #7 on: March 31, 2011, 12:07:45 AM »

zolang ik mijn rijbewijs niet heb zal dit bij weinig blijven vrees ik.
eens ik het heb daarentegen dan zal je mijn lelijke gezicht daar vaker zien , al dan niet met papieren zak over ( op aanvraag van het volk :p)

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
Morgan Bernhardt
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #8 on: March 31, 2011, 01:32:47 PM »

3 maal in de maand? (behalve blok en zomerperiode)
iceman
Goblin Hero

View Profile
« Reply #9 on: March 31, 2011, 09:51:35 PM »

Zo storend vind ik het persoonlijk niet eens beneden te spelen.
Kwestie van :is eens iets anders..

en zoals ze zeggen, veranderen van spijs doet eten.
 Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Get it, get it, .....veranderen van spijs........Trolls..........eten........
 Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes

Heb gevote, maar vertel lekker niet wat ik heb aangeduid......néh, néh....

Age considers; youth ventures.
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #10 on: March 31, 2011, 09:54:40 PM »

Nog nooit komen spelen in Outpost    - 1 (2.9%)

lol wie's da?

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
greenbull
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #11 on: March 31, 2011, 10:18:29 PM »

Zo storend vind ik het persoonlijk niet eens beneden te spelen.
Kwestie van :is eens iets anders..

en zoals ze zeggen, veranderen van spijs doet eten.
 Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Get it, get it, .....veranderen van spijs........Trolls..........eten........
 Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes

Heb gevote, maar vertel lekker niet wat ik heb aangeduid......néh, néh....

Ik vind u anders best wel storend! Dus als het voor u toch niet uitmaakt, mag je van mij voortaan helemaal beneden spelen als t'niet geeft, in de kelder maw! Tongue
iceman
Goblin Hero

View Profile
« Reply #12 on: March 31, 2011, 10:22:16 PM »

I checked it !

No more food there.  Cry

Age considers; youth ventures.
Sleewie
Goblin Hero

All guts 'nd glory.. Or all guts 'nd gory..

View Profile
« Reply #13 on: May 10, 2011, 01:45:44 PM »

Om hier eventjes toch iets aan toe te voegen:

De laatste paar keer dat ik ging spelen naar de OP was ik wel verplicht beneden te spelen, omdat er gelijk constant Magic gespeeld wordt boven.
Nogal irritant, aangezien dat 'n hoop gesleep met scenery met zich meebrengt.
Daarbij zijn twee tafels beneden amper groot genoeg om 40K te spelen; en is't de moeite niet om  zo'n grote plaat naar beneden te zeulen om daar op te spelen. 'T haalt dus wel 'n beetje de fun uit't gamen Smiley

Maar aangezien er gesproken wordt over de kelder van OP als vaste stek, dik in orde!

40K: Imperial Guard (Under reconstruction)
Tau: Combined Intervention Cadre Shi'Le'Vi
Space Marines: Emperor's Emissaries

Fantasy: Empire (Under construction)
arne
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #14 on: May 10, 2011, 02:31:13 PM »

schomelt nogal bij mij heb geen vast aantal keren
Pages: [1] 2 3 Print 
« previous next »
Jump to: