Heren,
Als kersvers lid van jullie geweldige club ga ik al meteen proberen hier enkele gekken te vinden die zin hebben om mee het warmachine tornooi van alle warmachinetornooien te gaan spelen:
The European Hordes & Warmachine team challenge.
Concreet: 2 dagen (2 & 3 juli) hordes/warmachine spelen in Engeland, bij de mannen van Maelstromgames.
Inschrijven is per team van 4 man. Elke ronde speelt je team tegen een ander team van 4 man, de uitslagen van de battles worden opgeteld, zodat je met je hele team punten krijgt.
Vorig jaar zijn er 2 teams uit België naartoe gegaan. Een team van de Black Border in Roeselare en team sprocket (AKA the Belgian Allstars) met Wout Maerschalk, Peter Gaublomme, Tommy Geuns en Dirk Pintjens.
De Black border mensen zijn laatst ge-eindigd, team sprocket overtuigend als eerste. Volgens mij moet het dus mogelijk zijn om daar ergens tussenin te komen

De sfeer schijnt vorig jaar geweldig te zijn geweest, dus heb ik veel zin om dit jaar mee te gaan. Ik zoek dus 3 andere gekken die zin hebben om mee een weekendje in Engeland een bad in all things warmachine/hordes te gaan nemen.
De inschrijvingsprijs is 30Ģ per persoon. Los daarvan schijn je op ongeveer 115 euro te moeten rekenen aan transport en hotel terplekke. Plaatsen zijn zeer beperkt, dus ik denk dat we snel moeten zijn
Meer info vind je op hun forum:
http://events.maelstromgames.co.uk/punbb/viewforum.php?id=9Wie is er gek genoeg om mee te gaan? Ik beloof plechtig dat ik mijn beste Gents zal bijschaven tegen dan.