Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 22, 2012, 07:16:11 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Het Thunderbolts Gent forum is online op http://gig.medialoft.be

Speel je games die je wilt vertegenwoordigd zien op dit forum, stuur dan een bericht naar Fred, Tom, Erik of Patje.
25845 Posts in 1929 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Toernooien
| | |-+  Warmachine gekken gezocht!
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Warmachine gekken gezocht!  (Read 279 times)
menace
Night Goblin

View Profile
« on: March 11, 2011, 04:06:28 PM »

Heren,

Als kersvers lid van jullie geweldige club ga ik al meteen proberen hier enkele gekken te vinden die zin hebben om mee het warmachine tornooi van alle warmachinetornooien te gaan spelen:

The European Hordes & Warmachine team challenge.

Concreet: 2 dagen (2 & 3 juli) hordes/warmachine spelen in Engeland, bij de mannen van Maelstromgames.
Inschrijven is per team van 4 man. Elke ronde speelt je team tegen een ander team van 4 man, de uitslagen van de battles worden opgeteld, zodat je met je hele team punten krijgt.

Vorig jaar zijn er 2 teams uit België naartoe gegaan. Een team van de Black Border in Roeselare en team sprocket (AKA the Belgian Allstars) met Wout Maerschalk, Peter Gaublomme, Tommy Geuns en Dirk Pintjens.
De Black border mensen zijn laatst ge-eindigd, team sprocket overtuigend als eerste. Volgens mij moet het dus mogelijk zijn om daar ergens tussenin te komen Smiley

De sfeer schijnt vorig jaar geweldig te zijn geweest, dus heb ik veel zin om dit jaar mee te gaan. Ik zoek dus 3 andere gekken die zin hebben om mee een weekendje in Engeland een bad in all things warmachine/hordes te gaan nemen.

De inschrijvingsprijs is 30Ģ per persoon. Los daarvan schijn je op ongeveer 115 euro te moeten rekenen aan transport en hotel terplekke. Plaatsen zijn zeer beperkt, dus ik denk dat we snel moeten zijn

Meer info vind je op hun forum:
http://events.maelstromgames.co.uk/punbb/viewforum.php?id=9

Wie is er gek genoeg om mee te gaan? Ik beloof plechtig dat ik mijn beste Gents zal bijschaven tegen dan.
HeadCase
Goblin Fanatic

Because stomping you is funny!

View Profile
« Reply #1 on: March 12, 2011, 12:55:58 PM »

Had het nu Malifaux geweest...

Maar ik kan me in die periode toch nooit een heel week-end vrij maken.  Undecided
menace
Night Goblin

View Profile
« Reply #2 on: March 13, 2011, 01:53:08 PM »

Dan zal je dat moeten organiseren he Kevin.

Confrontation had indertijd zijn Belgian open. Waarom niet zoiets voor Malifaux beginnen?

Wat dit tornooi betreft, ik zou liegen als ik zeg dat ik zelf de grootste warmachine enthousiast ben. De reden waarom ik zou willen meedoen is omdat ik wel zin heb in een weekendje geekfest. Even weekendje weg en alleen maar aan spelletjes spelen denken. Bovendien is het in Engeland en Engelsen zijn blijkbaar veel gemoedelijkere en gezelligere tornooispelers dan pakweg de Fransen of de Belgen.
warlock
Global Moderator
Goblin Fanatic

no quarter will be asked, none will be given

View Profile
« Reply #3 on: March 13, 2011, 08:11:46 PM »

Normaal gezien zou ik nu reageren met: "Ik ga zeker mee als je nog 2 gekken kan vinden!" Maar na een blik op de kalender vrees ik dat dit voor mij zowat de slechtste periode is van het jaar aangezien mijn vrouw dan modeshow heeft op haar school op zaterdag en indien ik er dan niet zou zijn, ik me direct een nieuwe vrouw kan gaan zoeken (en dat is het me ook niet waard!). Dus sorry, but count me out!

Raise your head up high
So the heavens hear you cry
light the brightest fire
from the highest mountain
so the whole world knows, that your spirit canīt be broken.
Mournbringer
Snotling
*

Khador Rulez

View Profile
« Reply #4 on: March 25, 2011, 06:52:30 PM »

Moest je nog steeds interesse hebben om te gaan en nog iemand vinden, wij van de Black Border hebben terug een team en nog een half team.
We zoeken dus nog 2 mensen om te gaan .

Vorig jaar koste het volledig weekend ons ongeveer 250 euro per persoon (eten, drank en slaapplaats er bij) Persoonlijke aankopen niet inbegrepen.  Grin

Njoy,
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: