Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 22, 2012, 07:08:59 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
25845 Posts in 1929 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Boardgame zondagen (Moderators: Erik, Skallagrim, razor)
| | |-+  Zondag 6 Maart
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Zondag 6 Maart  (Read 271 times)
Grumgry
Goblin
**

View Profile
« on: February 26, 2011, 03:14:21 PM »

Deze keer een iets uitgebreider menu.  Smiley

Ik ga overschakelen naar een systeem dat we in brussel ook gebruiken, dit houd in :
Afspraak om 14h00 (voor de vroege vogels onder ons) voor een opwarmertje van ongeveer een uur. Deze zodag zal dit het alom geprezen 7-Wonders zijn, een card drafting spel.
Om 15h00 starten we dan met de main corse, een spel dat 2 à3h duurt.
Om af te sluiten voor diegene die nog honger hebben een of ander licht spel van 10 à 20 minuten max.

Voorstellen voor de main corse zijn altijd welkom.
Ik zelf neem Carcasonne (includief alle uitbreidingen) , Zooloretto / Aquaretto en Saboteur mee

tyrannusBE
Night Goblin

View Profile WWW
« Reply #1 on: February 26, 2011, 03:50:56 PM »

Deze dinsdag moet mijn JT4 opdracht ingeleverd zijn, en mijn volgende interview-deadline is er pas drie weken later. Als alles goed is moet ik dus kunnen afkomen.

"Learn to know this ship like the back of your hand, otherwise you'll know the back of mine." - 1st Lt. William Bush, HMS Renown
Skallagrim
Moderator
Goblin

View Profile
« Reply #2 on: February 28, 2011, 11:12:55 AM »

Goed ik neem mijn exemplaar van 7 wonders mee (+- 30 min. speeltijd met 7 spelers) @Grumgry : heb je soms nog  sleeves met de juiste maat gevonden voor me?

Ik neem mijn meest recent aangekochte game mee :

het game Merchants & Marauders (medium weight  ; 4 spelers ; max. 180 min.) : caraïbische setting met handel en piraterij, onlangs uitgetest , heel fun.

Mocht er geen interesse zijn dan kan ik nog meebrengen, uitleggen en demo'n:

het game Cosmic Encounter (medium weight ; tot 5spelers ; max. 60-90 min.) : fantastische remake door FF van de klassieker uit 1977, science fiction card driven boardgame waarbij je vooral veel moet bluffen en onderhandelen met anderen.

Smallworld (light weight ; tot 5 spelers ; max. 80min.) : Area control/influence game met fantasy rassen die elkaar uitroeien waarbij elk ras een unieke ability heeft en een random power.

Grumgry
Goblin
**

View Profile
« Reply #3 on: March 01, 2011, 11:02:00 PM »

Skallagrim

Heb afgelopen dinsdag naar de sleeves geinformeerd, maar mijn conctact persoon zat zonder, hij zij me om eens bij mayfair games te proberen als ik het me nog goed herriner.
Smallworld hoef je niet mee te brengen er ligt een versie in het speelrek van den outpost.

Maankin
Goblin
**

View Profile
« Reply #4 on: March 02, 2011, 08:46:57 PM »

Ik kan zondag afkomen voor 7 wonders.
In Cosmic Encounter ben ik eventueel ook wel geïnteresseerd.
Zelf kan ik Wrath of Ashardalon (lichte dungeon crawl; ~1u) of eventueel Nuns on the Run (hide 'n seek in een klooster; ~45 min) meebrengen.
Grumgry
Goblin
**

View Profile
« Reply #5 on: March 05, 2011, 02:44:59 PM »

Ik ben alvast gewonnen voor een Merchant & Maurauders.
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: