Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 22, 2012, 07:06:58 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Het Thunderbolts Gent forum is online op http://gig.medialoft.be

Speel je games die je wilt vertegenwoordigd zien op dit forum, stuur dan een bericht naar Fred, Tom, Erik of Patje.
25843 Posts in 1929 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - The Dark Corner - Miniature Games
| |-+  New games (Moderators: svetlana, warlock)
| | |-+  Dust Tactics
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Dust Tactics  (Read 371 times)
Quase
Goblin Hero

View Profile
« on: February 24, 2011, 02:36:07 PM »

Frigging hell, maar dit ziet er goed uit!
http://www.dustgame.com/
http://www.youtube.com/watch?v=eA0rBmNCM9k&feature=player_embedded

Eén van die what-ifs, zoals Secrets of the Third Reich.
Hier hebben de Axis een wrak van een UFO teruggevonden… en gebruikt om betere wapens te maken natuurlijk…

Soldaten, walkers, bij de coolste die ik ooit gezien heb, net échte tanks, maar dan met benen onder (geen oversized kannonnen zoals in welbepaalde welbekende game-systems, hoeveel ik er ook van blijf houden), freakos die zombies mind-controllen, chicks met drilboren en nog van dat fraais.

Wel prijzig, maar als je dan ziet dat de schaal 1:35 is, heb je toch een vrij mooie ‘bang for yer buck’

Oh ja, en hoe dat nu juist zit met die twee verschillende schalen die ze hanteren probeer ik nog uit te zoeken…

Dere'z a ball?!?
tyrannusBE
Night Goblin

View Profile WWW
« Reply #1 on: February 24, 2011, 05:26:30 PM »

walkers, bij de coolste die ik ooit gezien heb, net échte tanks, maar dan met benen onder

AT-ATs? q:

"Learn to know this ship like the back of your hand, otherwise you'll know the back of mine." - 1st Lt. William Bush, HMS Renown
greenbull
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #2 on: February 24, 2011, 06:25:27 PM »

Heel mooie figuren en walkers, maar pokkeduur! Over de 100 dollar voor een walker... Blijkbaar zijn er 2 rulessets? Een eenvoudige waar de troepen gewoon van vak naar vak gaan ( beetje als memoir44 ) en dan de echte miniatuur-versie met meten etc. , althans dat is wat ik meen te begrijpen.
Eddie
Goblin Shaman

The Eyes!

View Profile
« Reply #3 on: February 24, 2011, 06:41:38 PM »

Da's voor de premium dacht ik (painted). Je kan een basisdoos kopen voor 100 dollar (fantasy flight games). Daar zitten al een hoop troepen in, oa 4 van die walkers.
HeadCase
Goblin Fanatic

Because stomping you is funny!

View Profile
« Reply #4 on: February 25, 2011, 02:19:45 PM »

Ze hebben in de OP een basisdoos staan. Als ik me niet vergis kost die ongeveer € 95, en dat is voor 2 squads en 2 walkers + borden, dice, regels (quick start en de standaard regels waarover hier sprake was) en 8 scenario's.
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #5 on: November 18, 2011, 12:31:46 AM »

120 dagen niet sin gepost ff tot leven wekken:

afgelopen week er een walkerke van gekocht (met idee te converten)?

deze worden preassembled en pre painted geleverd (ge betaald der dan ook voor....)

de paintjob is gwn 1 kleur over héél het figuur maw doet een iets of wat wargamer wel opnieuw

voor de rest: tof model alleen beu dat de gietlijnen niet overal weg zijn...

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #6 on: November 18, 2011, 07:04:01 PM »

Je kan inderdaad de gewone figuren krijgen en de painted premium.

Van het spel zijn ook twee versies, zoals Stefaan beschreef. ik zal me in elk geval de regelboek, geschreen door Andy Chambers als ik me niet vergis, aanschaffen. Het boardgame is een zeer interessante manier om nieuwe spelers te introduceren in onze soms toch wat obscure hobby  Cheesy.
« Last Edit: January 27, 2012, 10:32:01 AM by Erik » Logged
Servus
Night Goblin

View Profile WWW
« Reply #7 on: January 26, 2012, 06:25:07 PM »

Gew. Nog effe een update:

Dust krijgt een nieuwe factie: Sovjets
Een Nieuwe Type: Helicopters

Over mijn 'ervaring'
De Modellen zijn great voor hun prijs, gebascoat, preassambled en vooral: kunnen in hun doos qua transport (geen uitsnij zever of battlefoamfoams bijkopen).

Het wargame is geschreven door goeie ouwe Chambers
& Het boardgame is great! Simple & Easy... Zoiets als kings of war met heroscape gemikst.
Ik heb via een bitssite de boardtiles (2$) besteld, en ga es wat marines in den dust laten spelen.

We must forgive our enemies...
But not before they are hanged

Not only a cool quote this time, 'cause I have a blog: http://raggburscodex.blogspot.com/
bdwgent
Snotling
*

View Profile
« Reply #8 on: May 05, 2012, 10:01:58 PM »

19 en 20 mei is er een evenement in antwerpen.

http://www.outpost.be/website/index.php?option=com_content&view=article&id=347:fantasy-flight-regional-championships-&catid=7:boardgames&Itemid=39
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: