Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 22, 2012, 07:03:48 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
25842 Posts in 1929 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Algemeen
| |-+  Algemeen
| | |-+  Nieuwjaarsbrief van de voorzitter
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Nieuwjaarsbrief van de voorzitter  (Read 218 times)
HeadCase
Goblin Fanatic

Because stomping you is funny!

View Profile
« on: February 22, 2011, 10:55:03 PM »

Voor de mensen die de front page niet lezen (foei!):

Thunderbolts aller landen,

Het is tijd voor de jaarlijkse nieuwjaarsbrief! Het is in feite al erg lang tijd. Maar ik ben een beetje sprakeloos. De voorbije jaren bezong ik de groei, de sfeer, de initiatieven binnen de club. Ik wil niet in herhaling vallen. Maar jullie blijven me verbazen.

In 2010 is Thunderbolts Gent voor velen vooral hun club geworden. We proberen voor alle leden niet langer ‘een’ club, zelfs niet ‘de’ club te zijn; maar voor ieder van jullie ‘mijn’ club. Het grootste plezier doet het mij wanneer een lid trots spreekt over zijn club, zijn sponsor, zijn evenement, zijn plaatsje in de Outpost. We zijn geworden wat we wilden zijn: een plaats waar spelers elkaar kunnen ontmoeten, ideeën uitwisselen, iets lanceren, iets uitwerken, trots zijn op wat ze bereikt hebben. We hebben een plaats gevormd waar vrienden elkaar ontmoeten.

Ik heb het gevoel dat de Thunderbolts als club zijn plaats begint te vinden. We zijn geen kleine groep meer met enkele activiteiten, we zijn een erg grote vereniging met een brede waaier aan mogelijkheden in de aanbieding. Onze openheid en veelzijdigheid blijven onze grootste troeven, die we uiteraard enkel kunnen uitspelen dankzij de steun van World’s End en Outpost.

Maar we mogen niet stilvallen. Het laatste wat ik wil is dat jullie enkel lidgeld betalen omdat dat recht geeft op kortingen of omdat het toegang geeft tot de scenery en andere bezittingen van de Thunderbolts. Het liefste zie ik jullie lidgeld betalen omdat jullie trots zijn op jullie bijdrage, jullie activiteiten, en omdat jullie het gevoel hebben dat jullie er meer uithalen dan jullie erin stoppen.

Dat kan bijvoorbeeld doordat je kan deelnemen aan de painting contest, doordat je de kans krijgt om deel te nemen aan de evenementen die Thunderbolts mee organiseren (zoals een toernooi, een beurs, of een campaign), of doordat je de kans krijgt om zelf verantwoordelijkheid te nemen en met de steun van jullie club iets op te bouwen. Zoals steeds hoop ik dat ieder die lidgeld betaalt concrete en goede ideeën heeft wat ermee moet gebeuren. Het is immers jullie investering, en ik verwacht niks anders dan dat jullie laten weten wat jullie in de plaats verwachten!

Ik wil alle leden die iets groots of iets kleins hebben bijgedragen in 2010 nogmaals bedanken. Dit zijn ondertussen meer mensen geworden dan ik kan opnoemen, maar jullie weten wat jullie gedaan hebben en dat ik er heel erg blij om ben. Zonder een goed forum stonden we nergens, dus wil ik graag Fred toch vernoemen, zonder zijn vaak onzichtbare steun zouden we niet staan waar we staan. Ook Bart wil ik graag toch persoonlijk bedanken, zonder hem waren we geen socio-culturele vereniging. De laatste twee initiatieven wil ik graag even vermelden om ze bij iedereen bekend te maken: de boardgame zondagen worden sinds kort door Grumgry met erg veel succes georganiseerd, en Elektronaut en Ikkhuyu stampten het LARP-event “City of Nod” (vampire) uit de grond (no pun intended).

Vergeet de conventie op 5 maart in het Dienstencentrum van Gentbrugge niet (Braemkasteelstraat 35) van 1000 u tot 1700u, en aansluitend vanaf 20.00u het jaarlijkse feestje in ’t Genoegen (overpoortstraat 88 in Gent). Be there of geef je op op het forum als vrijwilliger)!

Veel plezier in 2011!
Erik
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #1 on: February 22, 2011, 11:28:37 PM »

word een nieuwjaarsbrief trouwens niet voorgelezen?
AAh ma wacht dan moede mensen vinden die meter en peter van Erik WILLEN zijn he :p

sorry trouwens, ik kon het niet laten :p

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
Tykros
Global Moderator
Goblin Hero

View Profile
« Reply #2 on: February 23, 2011, 06:19:36 PM »

nieuwjaarsbrief staat nu ook op facebook

T.

"I have ten hearts; I have a hundred arms;
I feel too strong to war with mortals-
BRING ME GIANTS!"
Pages: [1] Print