Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 22, 2012, 06:49:53 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Het Thunderbolts Gent forum is online op http://gig.medialoft.be

Speel je games die je wilt vertegenwoordigd zien op dit forum, stuur dan een bericht naar Fred, Tom, Erik of Patje.
25841 Posts in 1928 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Boardgame zondagen (Moderators: Erik, Skallagrim, razor)
| | |-+  Zondag 20 Februari
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Zondag 20 Februari  (Read 369 times)
Grumgry
Goblin
**

View Profile
« on: February 07, 2011, 01:04:42 PM »

Zondag 20 februari kom ik het bordspel Civilisation promoten / demoën op vraag van enkele thunderbolts Ik zou willen van start gaan met een sessie om 15h00 en een om 16h00. Er zijn 4 plaatsen per sessie vooraf inschrijven kan, maar wees dan wel zeker dat je kan komen en op tijd. Indien er nog mensen zijn die dit willen spelen probeer ik nog extra dozen te voorzien.

@Patje
Kan jij er voor zorgen dat je er al om 15h00 bent?

Sessie 15h00 :
Spel 1 :
- ?
- ?

Spel 2 :
- ?
- ?
- ?
- ?
+ 3 Bezoekers onder voorbehoud

Sessie 16h00 :
Spel 3 :
- Pirmin
- Sion
« Last Edit: February 10, 2011, 12:34:32 PM by Grumgry » Logged
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #1 on: February 07, 2011, 01:07:17 PM »

grmbl ik zit in leopoldsburg die dag....

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
Sion
Night Goblin

View Profile
« Reply #2 on: February 07, 2011, 01:28:28 PM »

Are they birds? Are they planes? No! They are pir-men!
En nu even serieus: Leen komt mee om 4 uur, ik zal dan nog vragen of ze meespeelt, en Pirmin is met een 'i' Wink
« Last Edit: February 07, 2011, 01:32:14 PM by Sion » Logged
Grumgry
Goblin
**

View Profile
« Reply #3 on: February 07, 2011, 06:58:06 PM »

Heb Leen voorlopig niet op de lijst gezet, omdat ik vrij veel volk verwacht. En zij dit iets minder zag zitten. Als er een plek over is, neemt zij die plek in en ga ik haar adviseren. Als er geen plek over is, dan speel ik met haar ondertussen een aantal spelen van het lichtere genre, zoals bvb die stone age die we afgelopen zondag aan het spelen waren of iets anders waar zij zin in heeft. Ik sta bijvoorkeur mijn eigen plek af om zoveel mogelijk mensen te laten meespelen met civ.
Sion
Night Goblin

View Profile
« Reply #4 on: February 07, 2011, 09:12:26 PM »

Heb het nog efkes gevraagd, en ze zou inderdaad liever eerst eens kijken.
patje
Global Moderator
Goblin Hero

carpe diem

View Profile
« Reply #5 on: February 08, 2011, 01:43:41 PM »

ik zal zelf niet kunnen deelnemen wegens van stand-by zijn, maar ik breng wel de extra doos mee om u uit de nood te helpen
patje

carpe diem
Grumgry
Goblin
**

View Profile
« Reply #6 on: February 08, 2011, 06:35:22 PM »

Patje,

Alvast bedankt voor de doos en ik heb een manier gevonden hoe je wel kan deelnemen zelfs als je van stand by bent. Ik ga 2 games opzetten per 2 spelers en 1 per 4 spelers. In een van die per 2 speel jij tegen mij. Als je dan weg moet maakt het niet zoveel uit, want dan hinderen we geen andere spelers.

@ Sion
Als Leen wil spelen kan ze dan tegen patje spelen onder mijn advies of spelen we gewoon nog iets anders, afhankelijk wat zij verkiest.
« Last Edit: February 08, 2011, 06:39:43 PM by Grumgry » Logged
patje
Global Moderator
Goblin Hero

carpe diem

View Profile
« Reply #7 on: February 09, 2011, 12:51:33 PM »

jurgen,

ik kan sowieso al niet spelen wegens een dubbele boeking , dat heb je dan met zo beroemd te zijn he
maar ik doe zekers nog wel eens mee , ik zal dan "isla dorada" eens mee brengen -lol verzekerd hoor
tot binnenkort dan he
patje

carpe diem
Rhass
Goblin
**

View Profile
« Reply #8 on: February 16, 2011, 06:55:25 PM »

ik zit normaal zondag met een DnD sessie maar moest dat veranderen laat ik zeker iets weten, en moest het zijn kan ik voor volgende keer een 2de isla dorada meenemen ^^
Grumgry
Goblin
**

View Profile
« Reply #9 on: February 18, 2011, 04:23:05 PM »

Zal met Patje kijken voor de volgende boardgame zondag isla dorade erop te zetten, zal tegen dan de regels ook al eens doorgenomen hebben. Nu zondag is er ook nog een Stone Age of Caracasonne voorzien voor de mensen die willen opteren voor het iets lichtere genre. Dit zou eveneens starten om 16h00.
Grumgry
Goblin
**

View Profile
« Reply #10 on: February 26, 2011, 03:01:55 PM »

Heel druk geweest afgelopen week vandaar pas nu de nabeschouwing van vorige zondag. Een heel leuke drukte, met veel boardgame volk waaronder een paar regulars. 2 Civ's opgezet 1 met 3 en 1 met 2 leuk spel, maar meer iets voor de echte fans/speicalisten vrees ik, het spel neemt behoorlijk wat tijd in beslag min 3h en verreist heel wat regel kennis en opzet werk. Verder was er Abraham die een aantal nieuwelingen inwijde in de kerkers van castle ravenloft, lichtere versie van een dungeon crawl in d&d 4E maar zeker niet minder leuk. Ook het oude getrouwe caracasone nog eens uit de kast gehaald voor de liefhebbers van het lichtere genre. Tot slot nog een aantal afsluitende saboteurs gespeeld, ondanks verschillende bronnen die ik al geraadpleegd heb, blijken bij ons de saboteurs het toch net iets te makkkelijk te halen.

Al bij al voor mij een zeer geslaagde zondag nammidag, met veel fun. Ik kijk alvast uit naar Zondag 6 maart. Waar we voor de vroege vogels al afspreken om 14h om het voorgerecht te serveren (volgende keer  : 7 Wonders, met dank aan Thomas), om daarna rond 15h over te schakelen naar de hoofdmaaltijd  een spel met een duurtijd van 2à 3h max en eindigen met een licht nagerechtje a la saboteur, colloreto, .....

Grumgry

P.S. Abraham ik weet niet of jij dit forum leest, als dit zo is kun je me dan een pm sturen zodat ik je kan contacteren.
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: