Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 22, 2012, 06:44:20 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
25841 Posts in 1928 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - The Dark Corner - Miniature Games
| |-+  Heroscape
| | |-+  slechte koopervaring: troll and toad
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: slechte koopervaring: troll and toad  (Read 338 times)
Agent Carr
Goblin
**

View Profile
« on: January 27, 2011, 04:53:37 PM »

Ik wil dit gewoon even als waarschuwing melden voor mensen die net als ik vaak op ebay kopen:

Op 18 januari kocht ik op Ebay een set zeer zeldzame aubrien archers bij verkoper trollandtoad. Ik heb die netjes betaald meteen na ze gekocht te hebben. Meer dan een week later krijg ik plots mijn via paypal betaalde bedrag terug met de uitleg "We have issued you a refund for your missing items. We sincerely apologize for the inconvenience." Voila.
Ik vind dit dus zeer grof.

Wees gewaarschuwd. Ik zeg niet dat het een slechte verkoper is, maar mijn ervaring is in ieder geval niet positief.

fast_forward>burnout!
Eddie
Goblin Shaman

The Eyes!

View Profile
« Reply #1 on: January 27, 2011, 06:52:07 PM »

Heb ik ook al gehad met troll and toad. Je werkt beter via hun website, die stock is normaar correcter (dus nog niet volledig correct, maar toch beter). Soms doen ze dat ook als ze zien dat ze iets eigenlijk te goedkoop verkocht hebben. En "te goedkoop" is ook relatief bij troll and toad.
Agent Carr
Goblin
**

View Profile
« Reply #2 on: January 27, 2011, 07:18:15 PM »

Ja, want 25 euro voor 3 figuurtjes kan je niet echt goedkoop noemen... Maar ik was bereid er zo veel voor te geven, dus valt hen niets te verwijten op dat gebied. De stock op hun site is misschien wel correcter, maar ze weten dat iets zeldzaam als aubrien archers meteen verkocht zal worden. Als je maar 1 exemplaar op voorraad hebt, moet je het niet 2 maal afzonderlijk verkopen.

fast_forward>burnout!
BearJew
Goblin
**

View Profile
« Reply #3 on: January 30, 2011, 01:03:55 PM »

hmm, ik heb ook al problemen gehad met troll and toad, maar ik dacht dat dit een uitzondering was :s
maar bij mij was hun slordigheid uiteindelijk wel in mijn voordeel, in het vervolg daar niets meer kopen dus
Agent Carr
Goblin
**

View Profile
« Reply #4 on: January 30, 2011, 01:42:02 PM »

Wel, er is zelfs nog een vervolg aan mijn verhaal:
Voor ik die aubrien archers kocht, had ik een dag of 4 eerder al 6 andere zaken gekocht (Tagawa samurai, Guilty McCreech, Deadeye Dan, James Murphy, Sacred band, Armoc vipers). Uiteraard werd mij gecombineerde verzendin beloofd. Ik krijg uiteindelijk een factuur waarbij de verzending niet gecombineerd werd (46 dollar ipv de beloofde 10 dollar). Ik neem contact op om deze vergissing te melden, maar krijg geen gehoor. Uiteindelijk heb ik na drie dagen en een aantal pogingen om dit te melden een laatste poging ondernomen. Ik heb nogmaals de vraag gesteld om de verzending te combineren en deze mail heb ik 20 keer na elkaar verstuurd... Minder dan een half uur later krijg ik een aangepaste factuur met de correcte verzendingskosten.

Gisteren heb ik bij de post mijn pakket opgehaald (Wel zeer vlug qua verzending, dat moet je hen toegeven) en wat blijkt: de Sacred band zit er niet bij. In plaats zit er een brief bij dat ze helaas door een zeer uitzonderlijk voorval die sacred band niet op stock hebben, maar dat ze een refund ervoor hebben gegeven. Wel, die refund heb ik niet gezien hoor! Meteen een mail gestuurd om die refund te vragen, uiteraard geen antwoord ontvangen. Ik zal straks de vraag nogmaals stellen, als ik geen antwoord krijg dien ik morgen een claim in bij Paypal.

Wordt vervolgd.

fast_forward>burnout!
MacBryce
Snotling
*

View Profile
« Reply #5 on: February 01, 2011, 09:17:27 PM »

Dat is inderdaad behoorlijk grof. Goed om te weten want je zou verwachten dat dat een behoorlijk professionele webshop is.
Agent Carr
Goblin
**

View Profile
« Reply #6 on: February 01, 2011, 10:10:54 PM »

Vandaag heb ik uiteindelijk mijn geld + een deel shipping terug gekregen... Ik had liever aubrien arches en sacred band gehad, maar ach ja, wat doe je er aan? Cheesy

fast_forward>burnout!
Fred
Administrator
Goblin Fanatic

Fear the green legion!

View Profile WWW
« Reply #7 on: February 02, 2011, 02:58:46 PM »

probeer nog eens Smiley

Agent Carr
Goblin
**

View Profile