Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 22, 2012, 06:33:59 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Het Thunderbolts Gent forum is online op http://gig.medialoft.be

Speel je games die je wilt vertegenwoordigd zien op dit forum, stuur dan een bericht naar Fred, Tom, Erik of Patje.
25841 Posts in 1928 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - The Dark Corner - Miniature Games
| |-+  Heroscape
| | |-+  Net begonnen met Heroscape
« previous next »
Pages: 1 [2] Print
Author Topic: Net begonnen met Heroscape  (Read 678 times)
Agent Carr
Goblin
**

View Profile
« Reply #15 on: January 18, 2011, 12:15:23 PM »

Mocht je nog geduld hebben tot 14 februari: Housemouse geeft dan een Valentine sale. Hun kortingen zijn de moeite in de meeste gevallen.

fast_forward>burnout!
Fred
Administrator
Goblin Fanatic

Fear the green legion!

View Profile WWW
« Reply #16 on: January 18, 2011, 03:24:28 PM »

en kom eens spelen Smiley er is meer activiteit in de tetterhoek van Heroscape dan in de speelhoek Smiley

MacBryce
Snotling
*

View Profile
« Reply #17 on: January 18, 2011, 03:53:17 PM »

Goh, ik heb mijn vaste speelpartners (die ik nog wel tot Heroscape moet introduceren), maar ik wil wel eens komen spelen als het me past. Waar is "de speelhoek" ergens? Is dat de Outpost van Gent? De Betty Boop? Ik woon zelf aan de rand van Brussel dus qua afstand is Gent alvast geen probleem.
BearJew
Goblin
**

View Profile
« Reply #18 on: January 18, 2011, 08:20:04 PM »

als ge nog plaats hebt in die doos, ik wil eventueel wel nog een paar dingen Smiley
MacBryce
Snotling
*

View Profile
« Reply #19 on: January 19, 2011, 02:57:30 PM »

Een bestelling van hieruit ga ik waarschijnlijk niet doen. Ik ga begin april voor 2 weken naar ginder en ga het waarschijnlijk naar daar laten shippen, aangezien ik toch eerder voor boostertjes ga gaan ipv. grote dozen. Misschien kan ik dan wel iets meebrengen, maar dat valt nog af te wachten.
MacBryce
Snotling
*

View Profile
« Reply #20 on: February 03, 2011, 05:33:11 PM »

Ondertussen heb ik m'n eerste bestelling aangekregen. Krug, Arrow Gruts, Heroes of Elswin, Deathreavers, Atlaga en Raknar's Vision (met dank aan Agent Carr). Ik ben nu op zoek gegaan naar de bruggetjes van RTTFF. (Bomen ga ik custom maken, maar die bruggetjes zijn moeilijk te doen tenzij je zelf plastiek kan gieten.) Daarnaast ben ik op zoek naar wat iedereen waarschijnlijk wel zoekt, i.e. Gladiatrons, Minions of Utgar en Sentinels. Moest er hier volk rondlopen dat me daarbij kan helpen (eventueel via een goede tip) dan hoor ik dat graag.
Pages: 1 [2] Print 
« previous next »
Jump to: