Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 22, 2012, 06:33:08 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Het Thunderbolts Gent forum is online op http://gig.medialoft.be

Speel je games die je wilt vertegenwoordigd zien op dit forum, stuur dan een bericht naar Fred, Tom, Erik of Patje.
25841 Posts in 1928 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Boardgame zondagen (Moderators: Erik, Skallagrim, razor)
| | |-+  Zondag 16 januari
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Zondag 16 januari  (Read 235 times)
Grumgry
Goblin
**

View Profile
« on: January 10, 2011, 10:29:25 AM »

Zoals beloofd nu zondag het vervolg op Zooloretto : Aquaretto.  We beginnen stipt om 15h00, ik zelf zal er al zijn vanaf 14h00, dus als mensen nog een ander spel willen uitgelegd krijgen gelieve tegen 14h00 toe te komen. De tafel voor Aquaretto is reeds volzet maar voor andere die soortgelijk spel willen proberen zal ik zijn neef Zooloretto bij hebben.

Aquaretto / Zooloretto :
Een vrij leuk spel dat draait om het verzamelen van de juiste dieren voor je zoo, en je voor de keuze stel een vrachtwagen met dieren naar je zoo te leiden of toch noch maar een extra dier op een vrachtwagen te zetten, maar let op voor je het weet is een ander er vandoor met die vrachtwagen die je net zo mooi voor jouw zoo had opgevuld.

svetlana
Goblin Hero

View Profile
« Reply #1 on: January 10, 2011, 06:03:59 PM »

Anders nogmaals Dominion om 14.00u ?  Smiley
Alvast tot zondag.

"All we were given was a chance, thought Polly. No miracle, no rescue, no magic. Just a chance."  -  Terry Pratchett/Monstrous Regiment.
Grumgry
Goblin
**

View Profile
« Reply #2 on: January 10, 2011, 11:20:26 PM »

Geen probleem, zal wel met de doos van den outpost te doen zijn, want mijn bagaze zit al vol. Maar voor een 1ste spel is dat zeker geen probleem. Heb je nu zelf een doos gekocht of niet?
svetlana
Goblin Hero

View Profile
« Reply #3 on: January 11, 2011, 09:42:18 PM »

... Heb je nu zelf een doos gekocht of niet?

Nog niet ...
 Cheesy

"All we were given was a chance, thought Polly. No miracle, no rescue, no magic. Just a chance."  -  Terry Pratchett/Monstrous Regiment.
Xytonion
Goblin Hero

View Profile
« Reply #4 on: January 12, 2011, 07:32:00 PM »

Is dat dominion het "kaartspel"?

Ik weet dat in de doos van de outpost het basisspel gemengeld zit me de uitbreidingen, ooit eens een korte demo gekregen van iemand toen ik daar op een schoolvrije middag zat en die wist ons dat te vertellen Wink.
Als er nog plaats vrij is wil gerust ook meedoen met dominion.

Zit zondagmiddag al met roleplay, sorry! Ik heb echt een agenda nodig.
« Last Edit: January 12, 2011, 07:34:13 PM by Xytonion » Logged
Grumgry
Goblin
**

View Profile
« Reply #5 on: January 13, 2011, 01:59:04 PM »

Een spelletje dominion speel je op 15 tot 30 minuten, Ik ben beschikbaar van 14 - 15h of na aquaretto als er nog tijd over is.
Grumgry
Goblin
**

View Profile
« Reply #6 on: January 15, 2011, 01:31:15 PM »

Ik neem deze zondag ook mijn doos dominion mee want er komen nog 2 mensen dominion spelen. Dominion start om 14h00 en zal beschikbaar zijn voor de nieuwsgierigen onder jullie tot ongeveer 17h00.

Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: