Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 22, 2012, 06:22:16 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
25840 Posts in 1927 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - PC / Console games
| |-+  MMORPGS
| | |-+  WoW Cataclysm
« previous next »
Pages: 1 [2] Print
Author Topic: WoW Cataclysm  (Read 794 times)
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #15 on: July 28, 2011, 09:55:46 AM »

nu net weekje opnieuw begonnen.
Alonsus tauren tank lvl 34 onder de naam MJRpaine

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
Grumgry
Goblin
**

View Profile
« Reply #16 on: July 28, 2011, 11:15:59 AM »

Ik ben ondertussen al terug een tijdje bezig zit op bronzebeard met een aantal 60+ chars, mainly dps. Main is Conisialf Mage (Arcane 85). Speel wel zeer onregelmatig
Xytonion
Goblin Hero

View Profile
« Reply #17 on: August 02, 2011, 11:37:09 PM »

Ik speel al een tijdje maar heel heel casual.
Ik betaal ook geen 13 euro in de maand, en ook geen 11 euro, maar 10.10 euro. Ja ik neut over 90 cent xD haha.

en inderdaad cataclysm heeft WoW een ander leven in geblazen. Maar om echt te kunnen volgen en met de raids en dergelijke mee te gaan moet je wel weer een hele leut points of rep farmen en daar moet je even wat tijd in steken. Of een rijke fully geared guild leader die tijd teveel heeft en je door instances helpt om gear te farmen, also works.

Ik heb een level 83 tauren paladin en een level 85 tauren DK, beide tanks, op andere servers wel. alhoewel mijn paladin mijn main is aangezien ik op die server een guild heb waar collega van mijn werk zit en dat maakt de werkuurtjes veel leuker "wete nog dage vant weekend die boss pulde.. stupid mage".
Ik speel op bloodscalp en wie wil mag gerust in de guild voor te chatten of de guild buffs voor te levelen (meer exp, rapper lopen,...)

En wie me zou willen toevoegen via Real ID mag dat ook doen, ik doe graag eens een random en aangezien ik tank vinden we wel rap een groep dan ^^. (met de nieuwe patch kun je groups maken crossserver, daarjuist random gedaan met vriend van sunstrider.).
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #18 on: August 02, 2011, 11:57:36 PM »

WTH? tauren paladins? en paladin tanks?
where did wow ever go wrong?

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
Rhass
Goblin
**

View Profile
« Reply #19 on: August 04, 2011, 02:21:56 PM »

paladin tanks gaan al even mee ze chiram :p en ja lichtgevende koeien net wat wow nodig had
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #20 on: August 04, 2011, 05:39:28 PM »

ja ma maly tanks suckten in gwoon wow en tbc.
Iedereen wist dan dat de beste tanks warrior tanks waren.

Xytonion
Goblin Hero

View Profile
« Reply #21 on: August 04, 2011, 08:50:47 PM »

ja ma maly tanks suckten in gwoon wow en tbc.
Iedereen wist dan dat de beste tanks warrior tanks waren.

Warr tanks =  boss tanking, trash tanking(maar niet zo aangenaam om trash te tanken)
pally tanks = trash tanking (more aoe), boss tanking
Dk tanks = Boss tanking
Druid tanks = nog nooit in actie gezien in een raid.
Mage tanks = deathwing.

Warriors kunnen ook goed tanken, maar de pallys met een shield en meer selfheals en andere buffs komen mooi gelijk en soms zelfs hoger dan een warr tank.

Maar er echt verder over discussieren vind ik wat nutteloos want uiteindelijk hangt het af van wat je graag speelt, en natuurlijk de skill van de persoon die tankt he xD
Xytonion
Goblin Hero

View Profile
« Reply #22 on: August 04, 2011, 08:51:30 PM »

Jah omdat de horde alleen belf tanks had he.. En taurens hebben meer stamina wat natuurlijk mooier uitdraait voor een tank. Ik ben blij dat ze niet met tauren rogues afkwamen xD
Pages: 1 [2] Print 
« previous next »
Jump to: