Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 22, 2012, 06:21:47 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
25840 Posts in 1927 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Leagues
| | |-+  TBG BBL (Moderators: svetlana, warlock)
| | | |-+  Thunderbolts Bloodbowl Season Cup 2010-2011 - stand van zaken ...
« previous next »
Pages: 1 [2] Print
Author Topic: Thunderbolts Bloodbowl Season Cup 2010-2011 - stand van zaken ...  (Read 943 times)
Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #15 on: March 29, 2011, 03:08:02 PM »

Super Smiley

Be it big or be it small, we Deffskullz lootz it all!
warlock
Global Moderator
Goblin Fanatic

no quarter will be asked, none will be given

View Profile
« Reply #16 on: March 29, 2011, 04:36:35 PM »

Nu hopen dat ie stopt met beweren dat de dark elves een 'moeilijk' team is  Wink
Best defense, woo, i can live with that!

Bwah, als je de rest van de Elfen teams bekijkt, blijf ik dit inderdaad beweren!  Wink

Hail Warlock! Ooit zal ik de vloek breken  Wink
Franquol (die uiteraard dik tevreden is met die Best Offence, maar zich toch vragen stelt bij de verdediging die zo lek is als een zeef)

Ooit wel!  Wink

Eerst en vooral wil ik trouwens ook al mijn tegenstanders ÉN ook alle coaches bedanken voor de leuke matchen en een zeer geslaagde League in het algemeen (hoewel dit voor het grootste deel Svetlana's geesteskindje is, ben ik er toch ook een beetje trots op dat onze League nu éénmaal goed draait). Zo goed als iedereen heeft al zijn matchen gespeeld en daar draait het uiteindelijk allemaal om!

En ja, ik ben ook best trots dat ik de League dit jaar gewonnen heb maar ik ben vooral trots op het feit dat mijn meisjes zowel qua "offence" als "defence" uitstekend gepresteerd hebben (zowel offensive als defensive tweede geëindigd met slechts één TD verschil met de eerste!  Wink)
Ik kan enkel hopen dat we volgend jaar weer zo'n leuke League hebben (en, persoonlijk dan, dat we eindelijk eens een vrouwelijke coach in de League krijgen!  Grin)

Raise your head up high
So the heavens hear you cry
light the brightest fire
from the highest mountain
so the whole world knows, that your spirit can´t be broken.
svetlana
Moderator
Goblin Hero

View Profile
« Reply #17 on: March 29, 2011, 06:45:15 PM »

... hoewel dit voor het grootste deel Svetlana's geesteskindje is, ...

na talloze besprekingen samen én een pák (soms ingrijpende) ideeën van jouw kant zou ik dit liever 'ons geesteskindje' noemen
 Wink
By the way: een pre-league vergadering (zoals verleden jaar) vóór het begin van de nieuwe league in september lijkt me andermaal wenselijk (en op deze manier is onze league eigenlijk een gemeenschappelijk Thunderbolts-geesteskindje, niet?).
 Grin

"All we were given was a chance, thought Polly. No miracle, no rescue, no magic. Just a chance."  -  Terry Pratchett/Monstrous Regiment.
warlock
Global Moderator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #18 on: March 30, 2011, 07:34:30 AM »

... hoewel dit voor het grootste deel Svetlana's geesteskindje is, ...

na talloze besprekingen samen én een pák (soms ingrijpende) ideeën van jouw kant zou ik dit liever 'ons geesteskindje' noemen
 Wink
By the way: een pre-league vergadering (zoals verleden jaar) vóór het begin van de nieuwe league in september lijkt me andermaal wenselijk (en op deze manier is onze league eigenlijk een gemeenschappelijk Thunderbolts-geesteskindje, niet?).
 Grin

I know dat ik er ondertussen ook al tot over mijn oren inzit  Wink en dat "ons geesteskind" een betere term is en ik fier ben dat ons geesteskind het zo goed doet!

Een pre-league vergadering is inderdaad een heel goed idee en misschien terug een kick-off day is ook leuk!  Wink

Raise your head up high
light the brightest fire
Mister Sandman
Snotling
*

View Profile
« Reply #19 on: March 30, 2011, 08:39:21 AM »

Bedankt aan Svetlana en Warlock voor de goed georganiseerde en leuke league. Verder iedereen bedankt voor de vele toffe matchen. Bekercompetitie laat ik aan me voorbijgaan, maar eventueel een volgende league zie ik wel zitten. Proficiat aan de winnaar, mag hij alle roem en glorie krijgen die hij verdient.

Ik hoop van harte een mooie delegatie Thunderboltenaars spoedig te mogen verwelkomen op de Belgian Beer Bowl, toernooi georganiseerd door Bram, Karel en mezelve, gaat door op 14-15 mei in Brugge! Echt aanradertje!
Eddie
Goblin Shaman

The Eyes!

View Profile
« Reply #20 on: March 30, 2011, 09:20:47 AM »

Van mij uit ook bedankt aan organisatie en alle spelers. Het waren weer enorm leuke matchen met memorabele momenten. Volgende league ben ik weer van de partij.

14-15 mei bier en bloowbowl? Als ik mn wederhelft kan overtuigen dan ben ik van de partij.
warlock
Global Moderator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #21 on: March 30, 2011, 09:53:58 AM »

Idem hier, eerst de spreekwoordelijke "ball & chain" raadplegen en proberen overhalen!

Hopelijk nog een paar Thunderbolts die dit zien zitten. Bartje misschien!  Wink Grin

Euh, beetje te snel geweest, is op 15 mei en dan is de kick-off van de Warmachine/Hordes campaign! (thanks for reminding me, Koen!  Wink)
« Last Edit: March 30, 2011, 12:05:27 PM by warlock » Logged

Raise your head up high
light the brightest fire
Pages: 1 [2] Print 
« previous next »
Jump to: