Nu hopen dat ie stopt met beweren dat de dark elves een 'moeilijk' team is

Best defense, woo, i can live with that!
Bwah, als je de rest van de Elfen teams bekijkt, blijf ik dit inderdaad beweren!

Hail Warlock! Ooit zal ik de vloek breken

Franquol (die uiteraard dik tevreden is met die Best Offence, maar zich toch vragen stelt bij de verdediging die zo lek is als een zeef)
Ooit wel!

Eerst en vooral wil ik trouwens ook al mijn tegenstanders ÉN ook alle coaches bedanken voor de leuke matchen en een zeer geslaagde League in het algemeen (hoewel dit voor het grootste deel Svetlana's geesteskindje is, ben ik er toch ook een beetje trots op dat onze League nu éénmaal goed draait). Zo goed als iedereen heeft al zijn matchen gespeeld en daar draait het uiteindelijk allemaal om!
En ja, ik ben ook best trots dat ik de League dit jaar gewonnen heb maar ik ben vooral trots op het feit dat mijn meisjes zowel qua "offence" als "defence" uitstekend gepresteerd hebben (zowel offensive als defensive tweede geëindigd met slechts één TD verschil met de eerste!

)
Ik kan enkel hopen dat we volgend jaar weer zo'n leuke League hebben (en, persoonlijk dan, dat we eindelijk eens een vrouwelijke coach in de League krijgen!

)