Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 22, 2012, 06:17:18 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Het Thunderbolts Gent forum is online op http://gig.medialoft.be

Speel je games die je wilt vertegenwoordigd zien op dit forum, stuur dan een bericht naar Fred, Tom, Erik of Patje.
25840 Posts in 1927 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Boardgame zondagen (Moderators: Erik, Skallagrim, razor)
| | |-+  Zondag 19 December
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Zondag 19 December  (Read 283 times)
Grumgry
Goblin
**

View Profile
« on: December 11, 2010, 10:27:31 PM »

Hoi alle boardgame fanaten

Nu het wat minder druk is geworden in mijn leven en ik terug van een mijn vervlogen hobies (boardgames) kan oppakken ben ik opzoek naar een aantal andere liefhebbers om regelmatig een spelleke mee te spelen.
Mijn idee is om iedere 1ste en 3de zondag in den outpost aanwezig te zijn van 14h00 tot 19h00.

Zelf zal ik telkens 1 tot 3 games mee hebben en natuurlijk is er ook mogelijkheid van een van de vele spelen van den outpost te spelen.
Dus aan iedereen die graag eens een bepaald boardgame wil proberen , advies wil over welke boardgames leuk zijn, graag een bepaald boardgame wil proberen of een boardgame wil uitgelegd worden zonder door alles regels te moeten worstellen. Dit is jullie kans.
Zowel voor ervaren boardgamers, als voor beginners, ik zelf bezit over een vrij grote parate kennis (speleregels) van de meest recente boardgames.

Als er mensen zijn die een bepaald spel willen uitgelegd krijgen, zet dan even de naam van het spel hier, want het kan gebeuren dat ik het spel nog niet ken, en dan neem ik in de week al even de tijd om de regels door te nemen.

Voor de eerste zondag dat ik aanwezig ben, neem ik de hele familie Zooloretto mee. (Zooloretto, Aquarotto en alle uitbreidingen buiten de laatste nieuwe).
Een vrij leuk spel dat draait om het verzamelen van de juiste dieren voor je zoo, en je voor de keuze stel een vrachtwagen met dieren naar je zoo te leiden of toch noch maar een extra dier op een vrachtwagen te zetten, maar let op voor je het weet is een ander er vandoor met die vrachtwagen die je net zo mooi voor jouw zoo had opgevuld.
svetlana
Goblin Hero

View Profile
« Reply #1 on: December 12, 2010, 11:35:35 PM »

Lijkt me leuk ... count me in.
Graag tot dan,
Sv.

"All we were given was a chance, thought Polly. No miracle, no rescue, no magic. Just a chance."  -  Terry Pratchett/Monstrous Regiment.
arne
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #2 on: December 12, 2010, 11:41:18 PM »

wil ook wel altijd eens iets nieuws spelen als je mensen de regels wil leren tijdens het spelen
Grumgry
Goblin
**

View Profile
« Reply #3 on: December 17, 2010, 04:50:46 PM »

Over regels moet je, je geen zorgen maken, die leg ik wel uit. En als je van een bepaald spel in de outpost of dat je zelf hebt liggen de uitleg wilt voor wanneer je het een keer kan spelen, dan hoef je het maar te vragen, daar dien ik voor  Wink
warlock
Global Moderator
Goblin Fanatic

no quarter will be asked, none will be given

View Profile
« Reply #4 on: December 17, 2010, 10:19:55 PM »

Ik kom zondag zeker af maar voorlopig ga ik voor een Warmachine dus wie voelt zich geroepen? 35/50 ptn, laat maar iets weten!

Raise your head up high
So the heavens hear you cry
light the brightest fire
from the highest mountain
so the whole world knows, that your spirit can´t be broken.
svetlana
Goblin Hero

View Profile
« Reply #5 on: December 19, 2010, 10:43:40 PM »

Zooloretto was héél leuk;
dank aan Jurgen voor de enthousiaste uitleg/begeleiding,
en aan Jeroen en Els (voor het enthousiast last-minute deelnemen).
Graag nog eens (met jullie  Cheesy ),
Sv.

"All we were given was a chance, thought Polly. No miracle, no rescue, no magic. Just a chance."  -  Terry Pratchett/Monstrous Regiment.
Grumgry
Goblin
**

View Profile
« Reply #6 on: December 19, 2010, 11:05:17 PM »

Deze namiddag heel wat plezier gehad bij zooloretto. Spelers waren ikzelf, Svetlana, Jeroen en Els. Enkele uitbreidingen zoals peztting zoo, savings book, job boards voor de eerste keer geprobeerd en ik moet zeggen dat ze reuze mee vielen als extra opties, leuke alternatieven, die het spel niet vertragen. Naar het einde toe werd heel wat nagedacht en onderhandeld over welke vrachtwagen de andere moesten nemen (zodat die van jezelf zeker buiten schot bleef :-).  Met het gevolg dat er een foto finish nodig was om te bepalen wie de winnaar was, zodicht zaten de score's op elkaar, het verschil tussen de eerste en de derde was slechts 2 punten. Maar niet te min mag Svetlana pochen met zijn dierentuin als de mooiste en de beste. Althans toch tot lading zeedieren zijn gearriveerd.  Want dan zal de strijd weer heving losbarsten ditmaal in het maritime zooloretto genaamd Aquareto. Als sneeuw of ijzel voor niet te veel problemen zorgen mag de lading maritime dieren verwacht worden op Zondag 16 Januri om 14h00 in de OPG.

Tot dan

Grumgry

svetlana
Goblin Hero

View Profile
« Reply #7 on: December 19, 2010, 11:19:30 PM »

Mmmhhh ... dolfijnen, orca's, pinguïns, leuke medespelers en meer van dat ...
laat maar komen.
Graag tot zondag 16 januari.
Tot dan, prettige feesten ...
 Cheesy
Sv.

Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: