Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 22, 2012, 06:10:44 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Het Thunderbolts Gent forum is online op http://gig.medialoft.be

Speel je games die je wilt vertegenwoordigd zien op dit forum, stuur dan een bericht naar Fred, Tom, Erik of Patje.
25840 Posts in 1927 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Algemeen
| |-+  Beslissingen (Moderators: Erik, patje, Tykros, HeadCase)
| | |-+  Verslag kernvergadering 28/11/2010
« previous next »
Pages: [1] 2 Print
Author Topic: Verslag kernvergadering 28/11/2010  (Read 487 times)
HeadCase
Moderator
Goblin Fanatic

Because stomping you is funny!

View Profile
« on: November 28, 2010, 04:37:04 PM »

Aanwezigen:
Francis (moonfire)
Erik (Erik)
Patrick (patje)
Koen (svetlana)
Wannes (Ikkuhyu)
Jelle (Elektronaut)
Bart (Tykros)
Tom (squirrel)
Peter (Peter van de World's End)
Kevin (Headcase)

Besproken punten:

1) Evaluatie van de punten die besproken zijn op de AV:

a) Painting contest: De aankoopbons dienen nog gekocht te worden (patje). Kevin zorgt ervoor dat de regels in een apart topic worden verduidelijkt.
 b) Scenery: Momenteel hebben de 'Bolts te veel scenery voor de beschikbare ruimte. Koen en Kevn gaan door de kast en triëren op bruikbaarheid/uitzicht/afgewerkt/...
 c) Verschillende games: alle doelstellingen zijn gerealiseerd, maar Warhammer Fantasy blijft stroef gaan.
 d) FACTS:
   > Painting: Schilders krijgen meer tijd per schilderbeurt. Ze zorgen er ook voor dat er afgewerkte figuren op de tafels staan.
   > Meer stoelen!
   > Demo's: grote modellen, fully painted, aankodiging d.m.v. posters of omroeping (?)
   > Stand professioneler maken: grondvlak (tapijt?), doeken voor de tafels, display kasten
   > LARP: disclaimer! , meer mensen die hieraan meehelpen indien mogelijk (1 dag per persoon), meer plaats, mooiere inkleding (kostuums, omgeving), geschiktere wapens. Dit onderdeel zal voor de editie 2010 waarschijnlijk redelijk duur uitvallen door schade aan wapenuitrusting.

2) Fuif: Erik contacteert Joachim hiervoor.

3) Forum:
 a) kalender: gerealiseerd
 b) chatbox: komt er niet
 c) Malifaux: wordt ondergebracht bij Miniature Games
 d) Flames of War, historical, Necromunda en Mordheim wordne elders ondergebracht (lage respons topics)

4) SCV: Jaarverslag moet tegen eind april in orde zijn (Bart). Verslagen van de AVs blijven op het forum bewaard!

5) City of Nod: 6 x per jaar wordt er een sessie gegeven, met tussenin telkens downtime in de vorm van een computerspel. De Thunderbolts zorgen voor een plaatsje op het forum hiervoor, en de status als SCV wordt gebruikt om zalen te verzorgen voor de bijeenkomsten. Alles moet wettelijk uiteraard in orde zijn, en de Thunderbolts moeten voldoende ingedekt zijn.

6) --------

7) Crisis: Deze beurs werd over het algemeen positief ervaren. We blijven dit op dezelfde manier aanpakken.

8) Conventie: zaterdag 5 maart, Gentbrugge. Erik delegeert de taken, Bart en Kevin voeren uit.

9) Platicard: forum topic wordt aangemaakt
« Last Edit: November 28, 2010, 05:34:42 PM by HeadCase » Logged
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #1 on: November 28, 2010, 04:54:54 PM »

hey ik was er ook zen Wink

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
HeadCase
Moderator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #2 on: November 28, 2010, 05:35:17 PM »

Sorry, er was geen lijst aangelegd tijdens de vergadering dus het moest op geheugen. Je bent blijkbaar makkelijk over het hoofd te zien.
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #3 on: November 28, 2010, 06:38:40 PM »

Sorry, er was geen lijst aangelegd tijdens de vergadering dus het moest op geheugen. Je bent blijkbaar makkelijk over het hoofd te zien.

je bent ook de eerste die dat zegt...is eens wat anders

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
squirrel
Goblin Fanatic

Death to the False emperor!

View Profile WWW
« Reply #4 on: November 28, 2010, 06:44:37 PM »

Bedankt voor de post!

and though We are not now that strength which in old days
Moved earth and heaven; that which we are, we are;
One equal temper of heroic hearts,
Made weak by time and fate, but strong in will
To strive, to seek, to find, and not to yield.
~Tennyson
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #5 on: November 28, 2010, 11:37:18 PM »

en op welk vlak loopt fantasy stroef?
ik wil me er anders wel deels achter zetten mits wat hulp

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
squirrel
Goblin Fanatic

Death to the False emperor!

View Profile WWW
« Reply #6 on: November 29, 2010, 08:47:39 AM »

Er werd op de AV gezegd dat er met de release van 8th edition ook een campaign zou komen, maar daar is nog niets rond gerealiseerd. Ook lijken veel fantasy-spelers sinds de nieuwe editie niet echt actief meer gespeeld te hebben. Erik was van plan met jou te overleggen om iets in gang te zetten  Wink

and though We are not now that strength which in old days
Moved earth and heaven; that which we are, we are;
One equal temper of heroic hearts,
Made weak by time and fate, but strong in will
To strive, to seek, to find, and not to yield.
~Tennyson
Lex
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #7 on: December 02, 2010, 06:15:50 PM »

en wie staat er bovenaan in het lijstje aanwezigen ..... Wink

alea iacta est !!
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #8 on: December 02, 2010, 07:25:10 PM »

en wie staat er bovenaan in het lijstje aanwezigen ..... Wink

dat heeft kevin na mijn post aangepast Wink

HeaDHunTeRfs
Goblin Hero

Howl Roar ROFLSTOMP

View Profile
« Reply #9 on: December 02, 2010, 10:39:33 PM »

Enorm veel "intelligent input" in de posts!  Roll Eyes

Malifaux is the crystal meth of the miniature world!
One taste and all ya money disappears
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #10 on: December 03, 2010, 08:21:49 AM »

Er werd op de AV gezegd dat er met de release van 8th edition ook een campaign zou komen, maar daar is nog niets rond gerealiseerd. Ook lijken veel fantasy-spelers sinds de nieuwe editie niet echt actief meer gespeeld te hebben. Erik was van plan met jou te overleggen om iets in gang te zetten  Wink
ah ok :p lol
nja normaal heb ik rond februari mijn rijbewijs en dan kan ik vaker in de OP raken misschien dat ik dan wel een campaign/toernooi op poten kan zetten

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
Gamedad
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #11 on: December 03, 2010, 10:18:23 AM »

Ik lees dat "Historical" elders wordt ondergebracht vanwege te weinig respons...ok ...maarre ...please define "elders"?  Huh

Ik heb nl. (nog steeds) plannen om een WOW demo te geven en ben volop bezig met scenario en terrein ( lees  aanschaf van vliegtuigjes en deftige speelmat ) en zou graag weten waar precies ik mijn "ei" kwijt kan  Grin

The most difficult thing in life is to make a choice between what is right ...and what is easy
HeadCase
Moderator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #12 on: December 03, 2010, 10:41:15 AM »

Dat zal van de forum mods afhangen. Meer info eens de verplaatsing gebeurd is.
Tykros
Global Moderator
Goblin Hero

View Profile
« Reply #13 on: December 20, 2010, 01:32:42 AM »

Heb vorige week Joachim gezien en blijkbaar wist die nog nie dat die gevraagd zou worden om feesje vast te leggen en/of te regelen. Die gaat daar bij deze dus voor kijken.
Denk er nu pas aan dit te posten omdat ik er zelf nie meer aan gedacht heb maar hij weet het dus al sinds vorige week maandag. In alle geval, feesje, er wordt voor gekeken.

"I have ten hearts; I have a hundred arms;
I feel too strong to war with mortals-
BRING ME GIANTS!"
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #14 on: December 20, 2010, 08:41:29 PM »

Ik heb het hem ook gezegd  Grin

Ben al blij dat ik nog eens van onze Tykros iets op het forum zie  Grin
Pages: [1] 2 Print 
« previous next »