Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 22, 2012, 05:30:24 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
25839 Posts in 1927 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Toernooien
| | |-+  lotr 14 november
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: lotr 14 november  (Read 337 times)
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« on: October 11, 2010, 06:14:59 PM »

bij deze even een apart gedeelte voor het toernooi.

locatie bij mij thuis gelieve in te schrijven via

francis_9_1990@hotmail.com

de exacte coördinaten worden om begrijpbare redenen per mail medegedeeld (dit daar dit mijn thuis is enz)

de rulespack wordt alsook binnenkort medegedeeld.

hou er aub rekening mee dat er slechts 8 plaatsen zijn

ingeschreven:
Bernard
Pieter
Jordan
Geert
Patrick
Yannick
sebastiaan
« Last Edit: October 17, 2010, 06:01:09 AM by moonfire » Logged

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
lonewolf
Snotling
*

View Profile
« Reply #1 on: October 12, 2010, 07:36:02 AM »

Geert!!!!! En crusader (patrick) mag je ook opgeven! Ik laat hem zo snel mogelijk een mail sturen of hier iets zeggen.

ps: Pieter en bernard: op welke server zaten jullie met LOTR online?
« Last Edit: October 12, 2010, 07:37:42 AM by lonewolf » Logged
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #2 on: October 15, 2010, 09:02:52 PM »

Geert, kan jij de volgende info doorgeven aan de mannen in antwerpen?

punten: 750:

legions wordt gevolgd.

maximum van 2 alliancy en een max van 2 named heros

enkel de units uit de sourcebooks en diegene die op 15/10/10 op de gw site staan

open deuren: 9,00
start toernooi: 9,30

drank: zelf mee te brengen, maar is een delhaize aan de overkant van de straat en deze is open op zondag voormiddag
eten: ik ga 's middags frieten halen, eventuele bestellingen kunnen meegenomen worden
afval: mijn ouders vragen om jullie afval weer mee te nemen

voor de rest breng mee: goed humeur en 2 legers 1 goed en 1 evil alle nodige rulebooks: deze zullen NIET allemaal voorzien zijn, meter en dice

punten: deze worden de dag zelf bekend gemaakt, maar ik kan alvast het volgende melden: er staan geen punten op painting, maar wel op andere zaken.

armylists binnengezonden op ten laatste 04/11/10

enkele speciale regels zullen de dag zelf bekendgemaakt worden alsook de scenarios en de puntenverdeling

graag had ik ook hetvolgende geweten:

de gsm nummers van de bestuurders uit antwerpen (doe dit via mail) dit is uiteraard niet om misbruik van te maken maar je weet nooit dat iemand van jullie met een platte/kapotte autobatterij zit (hé geert), ik bezorg hun dan via mail mijn gsm nr.
voor de mensen uit gent is dit niet nodig daar ik deze hun gsm nr al heb
« Last Edit: November 08, 2010, 09:15:57 PM by moonfire » Logged

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #3 on: October 16, 2010, 03:30:28 PM »

ow en voor ik het vergeet:

inschrijvingsgeld: 7,5€ iedereen gaat met iets naar huis Wink

lonewolf
Snotling
*

View Profile
« Reply #4 on: October 16, 2010, 08:44:26 PM »

Francis,

Ik heb nog een speler die meedoet. Yannick Hemelrijck. Kan je hier even melden wie allemaal meedoet? Betreft het afval is het niet meer dan normaal dat we dat zelf terug meenemen. We zijn heel blij dat het tornooi bij je kan doorgaan. Men gsm nummer geef ik als ik mijn lijsten en die van Yannick doormail.

greetz
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #5 on: October 16, 2010, 09:01:06 PM »

onderaan eerste post staat er wie er meedoet Wink

moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #6 on: October 17, 2010, 06:01:25 AM »

nog één vrije plaats wees er dus snel bij

moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #7 on: October 24, 2010, 08:50:57 PM »

niemand die de vrije plaats zal innemen, ga ik nog gedwongen zijn om zelf mee te spelen.... (not that I mind) maar indien er nog mensen willen meedoen geef maar een seintje

crusader
Snotling
*

View Profile
« Reply #8 on: October 24, 2010, 08:58:42 PM »

francis heb je mijn laatste mail gekregen?

tis toch max 2 named heroes per leger he.
en unnamed heroes meer dan 2.

Op wat gaat er dan nog punten staan?
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #9 on: October 24, 2010, 09:06:11 PM »

dit bericht?

hoi francis

ik stuur mijn gsm al door.
de legerlijsten komen nog(moet nog wat schilderen voor mijn legerdat ik wil gebruiken)

gsmnr "verwijderd"

groeten patrick

zo ja dan wel zo niet nee,

er staan 20 punten op het niet gebruiken van proxies en voor de rest alles op de battles moar verwacht u aan wat speciaals Wink

en idd max 2 named hero's+ unlimited number of unnamed hero's+ gewone units

crusader
Snotling
*

View Profile
« Reply #10 on: October 26, 2010, 07:35:03 PM »

ja dat bericht Smiley
crusader
Snotling
*

View Profile
« Reply #11 on: November 08, 2010, 08:01:45 PM »

legerlijsten mochten toch maar 1 alliantie hebben he?
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #12 on: November 08, 2010, 09:17:10 PM »

auw frak da moesten er 2 zijn...... typefout fuck fuck fuck, ge moogt allemaal ulder lijsten nog aanpassen als ge wilt
ik mail iedereen direct

Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: