|
Peter van de Worlds' End
|
 |
« on: September 30, 2010, 12:46:39 PM » |
|
Who'll take control of the Figurehead Island ?
|
|
|
|
« Last Edit: December 16, 2010, 09:24:11 AM by Peter van de Worlds' End »
|
|
-- When you dream, sometimes you remember. When you wake, you always forget -- Dream of the Endless
|
|
|
|
kimmeken
|
 |
« Reply #1 on: September 30, 2010, 04:45:57 PM » |
|
naaice!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peter van de Worlds' End
|
 |
« Reply #2 on: September 30, 2010, 05:43:33 PM » |
|
We'll take the Isle back. Or die again trying 
|
|
|
|
|
|
-- When you dream, sometimes you remember. When you wake, you always forget -- Dream of the Endless
|
|
|
patje
Global Moderator
Goblin Hero

carpe diem
|
 |
« Reply #3 on: October 01, 2010, 07:17:05 AM » |
|
maar dat feestje zal niet doorgaan allee als den iceman eens op ne zondag buiten mag van zijn madam  patje
|
|
|
|
|
|
carpe diem
|
|
|
|
iceman
|
 |
« Reply #4 on: October 01, 2010, 06:40:51 PM » |
|
ik wacht nog steeds op een aantal voorstellen als datum, maar kreeg nog niets te horen ! Of is alleen zondag een optie ? Welke Zondag ?
Op een onbewaakt moment kom ik Cygnar wel ff klop verkopen hoor !
|
|
|
|
|
|
Age considers; youth ventures.
|
|
|
|
Tom
|
 |
« Reply #5 on: October 01, 2010, 08:50:58 PM » |
|
ik wacht nog steeds op een aantal voorstellen als datum, maar kreeg nog niets te horen ! Of is alleen zondag een optie ? Welke Zondag ?
Op een onbewaakt moment kom ik Cygnar wel ff klop verkopen hoor !
Via telefoon is het veel makkelijker afspreken 
|
|
|
|
|
|
Be it big or be it small, we Deffskullz lootz it all!
|
|
|
patje
Global Moderator
Goblin Hero

carpe diem
|
 |
« Reply #6 on: October 02, 2010, 09:06:33 PM » |
|
awel nu zondag den 10de october lijkt mij de perfecte datum , moet niet werken dan en in het slechtste geval als de trollbloods dan niet durven hebben wij dan maar gewonnen he  patje
|
|
|
|
|
|
carpe diem
|
|
|
|
Tom
|
 |
« Reply #7 on: October 03, 2010, 06:35:15 AM » |
|
awel nu zondag den 10de october lijkt mij de perfecte datum , moet niet werken dan en in het slechtste geval als de trollbloods dan niet durven hebben wij dan maar gewonnen he  patje Ik zou dan kunnen, eens met jens checken straks. Durven is ECHT het probleem niet hoor 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tom
|
 |
« Reply #8 on: October 03, 2010, 09:15:27 AM » |
|
Zondag 10 Oktober is a go for Jens. Ik spendeer steeds 20 euro aan een treinticket tot in gent, dus vermits Jens gratis kan rijden (en jullie ook kan oppikken) prefereer ik eens een spelletje in leuven. Zien Patje en Svetlana dat zitten? uur maakt me niet uit, ik heb de sleutel van de speelzaal ter beschikking dus ik kan openen en sluiten wanneer het ons best uitkomt. Jens sprak van 13u30 te vertrekken vanuit Gent? Moet ge toch rekenen dat ge na 18 uur pas thuis zijt denk ik!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kimmeken
|
 |
« Reply #9 on: October 03, 2010, 10:12:47 AM » |
|
yeeey, 't gaat vooruit! en wij zijn meer dan klaar om de overwinnaar op te boefen en tot ruwe necrotech-materialen te verwerken  nu nog legion-retribution en de halve finales kunnen van start!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HeadCase
|
 |
« Reply #10 on: October 03, 2010, 10:37:50 AM » |
|
Ik krijg Retribution niet in gang. Ik zou er nog eens tegen kunnen schoppen, maar ik ben bang dat ze uiteen zullen vallen dan... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peter van de Worlds' End
|
 |
« Reply #11 on: October 03, 2010, 10:38:16 AM » |
|
Als er nog plaats is dan wil ik wel meerijden als toeschouwer  Trollblood Cygnar wil ik niet missen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lorenzo
|
 |
« Reply #12 on: October 03, 2010, 11:13:40 AM » |
|
Ik krijg Retribution niet in gang. Ik zou er nog eens tegen kunnen schoppen, maar ik ben bang dat ze uiteen zullen vallen dan...  Ik krijg mijn medespeler maar niet te pakken...  ik zelf kan al een paar weken maar ik dan ben ik wel alleen.. Sorry voor al dat wachten maar ja..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patje
Global Moderator
Goblin Hero

carpe diem
|
 |
« Reply #13 on: October 03, 2010, 03:33:24 PM » |
|
vermoedelijk zal er wel nog een plaatske zijn om mee te rijden hoor peter dus zondag wordt het een veldslagske in het verre leuven patje
|
|
|
|
|
|
carpe diem
|
|
|
|
iceman
|
 |
« Reply #14 on: October 04, 2010, 02:45:24 PM » |
|
Battle Cygnar - Trollbloods:
Te Leuven: vertrek aan de OP rond 14u. Zondag 10/10.
@Patje: Bring tissues.
|
|
|
|
« Last Edit: October 04, 2010, 06:54:55 PM by iceman »
|
|
Age considers; youth ventures.
|
|
|