Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 22, 2012, 05:20:39 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
25839 Posts in 1927 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Evenementen en Beurzen (Moderators: Erik, patje, Tykros)
| | |-+  SWCHQ-euro-meeting
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: SWCHQ-euro-meeting  (Read 239 times)
Quase
Goblin Hero

View Profile
« on: September 30, 2010, 08:45:29 AM »

Hellow,

Francis herinnerde me eraan dat ik dit nog niet op het forum had geplaatst. Embarrassed
Ik had er al eens naar verwezen, in deze topic maar dat dateert nog van februari...niet echt vers in het geheugen zeg maar...

Dit weekend komt er weer een horde engelsen, nederlanders en belgen op bezoek voor de 'Heavy Metal en Light Plastic tour, een bijeenkomst van gamers die elkaar kennen vanop de site swchq.co.uk.

Wat gebeurt er? Zaterday een (zeeeeer) vriendschappelijk tornooiken, 1.7K met de nadruk op fun play.
's Avonds ongein zoals Army Commanders in een grote Arena-deathmatch, Combat Patrol, ... waar we op die moment zin in hebben...
Zondag een mega-grote Apocalypse, iedereen op tafel tegen elkaar, 1 multi-structure points per leger.

Vorig jaar was dit gratis voor de deelnemers, dit jaar hebben we gevraagd dat ze elk een stuk afgewerkte scenery meebrengen voor de Thunderbolts.
Nu ja, eerst zien, dan geloven, maar ik heb wel al een paar leden gezien die er één hebben afgewerkt.

Goesting om mee te doen? Be my guest.
Goesting in een ander spelleken (BloodBowl om maar zo iets te noemen Roll Eyes zoals vorig jaar zal er nog plaats over zijn om naast onze tafels te spelen (ik denk vooral aan zondag dan Cheesy )

Dere'z a ball?!?
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #1 on: September 30, 2010, 02:32:05 PM »

Hoi quase, ik ga dus afkomen voor den APOC, enig idee hoeveel punten ik zo mag/ kan meesleuren?

enne met 1 multi structure per leger is dit per speler of per kant?

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
Quase
Goblin Hero

View Profile
« Reply #2 on: September 30, 2010, 02:52:24 PM »

U weze welgekomen  Grin

Punten, niet echt overeengekomen. Zorg gewoon dat je weet hoeveel je meehebt, dan maken we die dag wel 'kanten'
En desnoods kunnen we hier en daar wat puntjes toevoegen of aftrekken, of hoenoemenzehets gebruiken? Stratagems?

Eén per speler, ja.
Niet per leger, niet per kant, maar per speler.
Zo krijgen de legers wat meer 'punch' zonder erover te gaan Grin

Dere'z a ball?!?
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #3 on: September 30, 2010, 03:01:40 PM »

okay I'll bring my shadowsword and at least 2-3K guard and maybe 1500-2000 points marines or more

zal vooral afhangen van hoeveel gerief ik in 2-3 army cases en 2 rugzakken krijg.

ik zie de dag zelf dan wel hoeveel p ik kan opstellen

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
Quase
Goblin Hero

View Profile
« Reply #4 on: October 04, 2010, 10:47:04 AM »

WAT een weekend!

Ik ben opgebrand...
Maar bon, iedereen happy (behalve misschien de Magic-spelers... sorry mannen!) veel plezier gehad, veel (héél veel) gedronken op't eerste, dus 'k denk dat de OPG niet gaat klagen.

Een hoop coole stukken scenery erbij voor de klub + een trits plasticard sheets.

En enkele klubleden hebben ook kunnen meeprofiteren van de give-away tafel en zijn zeer genereus geweest naar de familie van wijlen Brimstone (THANKS mannen!)

En weer veel geruild/gekocht. Grin
Persoonlijk heb ik 'r een vijftal MaxMini jump-packs bij (de vlammekens gaan richting WarLock), een vijftal CSMs, Dar red Gobbo, 4 Chaos Exo-Armour Squats, twee Sentinels, een staff-Skull, wat Everblight figs die Nurgle Deamos gaan worden, een Rogue Trader fig (naam weer vergeten) en een Skorne Warband bij.

Oh ja, Apocalyptical Explosions zijn hàrd. Drie explosies, en de mega-battle tafel was zo goed als leeg...

Dere'z a ball?!?
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #5 on: October 04, 2010, 01:05:59 PM »

Fantastisch event. Na zaterdagavond even te zijn gepasseerd was ik heel erg onder de indruk.

Het deed me ook weer even denken aan hoe goed we het eigenlijk hebben bij Outpost!
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #6 on: October 04, 2010, 06:55:40 PM »

quase, 2 exposions dacht ik tenzij die shadowsword ook ontploft was

Quase
Goblin Hero

View Profile
« Reply #7 on: October 05, 2010, 02:21:44 PM »

Thanks, ikzelf was ook wreed tevreden...
Zowel over het event als over de scone stukken scenery die ingeleverd werden...
Ze hebben zich er zeker niet snel-snel van afgemaakt.

En ik hoop de OPG mannen ook, 'k denk wel dat ze 'n mooi omzetje hebben gedraaid.

Moonfire, net gechecked met de eigenaar van de derde Stompa, en inderdaad, die was gewoon in elkaar gezakt zonder apocalyptical explosion...
Maar dat maakt het effect van die twee explosies enkel indrukwekkender!
« Last Edit: October 05, 2010, 02:23:35 PM by Quase » Logged

Dere'z a ball?!?
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: