Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 22, 2012, 05:18:42 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Het Thunderbolts Gent forum is online op http://gig.medialoft.be

Speel je games die je wilt vertegenwoordigd zien op dit forum, stuur dan een bericht naar Fred, Tom, Erik of Patje.
25839 Posts in 1927 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Algemeen
| |-+  Algemeen
| | |-+  Fair play brigge definitief dicht
« previous next »
Pages: [1] 2 Print
Author Topic: Fair play brigge definitief dicht  (Read 584 times)
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« on: September 26, 2010, 11:13:39 PM »

bij deze even laten weten dat een van de winkels qua warhammer met het grootste gamma in onze streek dus definitief dicht is.
ik weet niet precies hoe of wat het zit maar de winkel en inboedel staat te koop en de info is te zien op hun website.
De ex eigenaar zal op de challenge 5 ( roeselaere )  ook van de partij zijn met dark elves

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
Quase
Goblin Hero

View Profile
« Reply #1 on: September 27, 2010, 09:47:15 AM »

Wtf?

Ik had nu toch echt niet de indruk dat den dien slecht boerde...
Ofwel had hij een té grote stock?

Dere'z a ball?!?
Whiskeyjack
Night Goblin

View Profile
« Reply #2 on: September 27, 2010, 10:00:24 AM »

Blijkbaar uit het oog verloren dat de fiscus na twee jaar komt aankloppen. En als je dan geen reserves aangelegd hebt...  Embarrassed
Heel jammer, want Bram is een heel toffe en gedreven kerel. Echt een verlies voor de hobby. Hopelijk vindt hij snel een overnemer en wordt het geen tragisch einde à la Lood&Spelen.

When you have to kill a man, it costs you nothing to be polite - Winston Churchill
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #3 on: September 27, 2010, 10:36:10 AM »

ja hij is op zoek naar overname en indien hij geen vind houd hij volgende week uitverkoop aan -30% om uit de kosten de komen dus kzou zeggen indien dat het geval is allen daarheen , mij heeft hij ook al meerdere malen geholpen en hij verdiend wel wat support.

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
Xytonion
Goblin Hero

View Profile
« Reply #4 on: September 27, 2010, 01:43:38 PM »

Warhammer en warhammer 40K?

Spijtig dat er een hobby winkel dicht gaat...
Als er inderdaad een sale zou komen zal ik zeker eens proberen langs gaan xD Maar het beste zou nog zijn dat hij iemand vind voor overname!
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #5 on: September 27, 2010, 02:29:23 PM »

ja idd da zou et beste zijn en ja warhammer , 40k , lotr , warmachine , en hystorical battles ( celten en romeinen tot WOII )

Quase
Goblin Hero

View Profile
« Reply #6 on: September 27, 2010, 03:00:50 PM »

En Flames of War niet vergeten...

+ alle bordenspellen, een hele hoop boeken, verfjes, hobby benodigdheden...

Die winkel was altijd goed voor misntens een uurtje snuisterplezier als ik in Brugge was

Dere'z a ball?!?
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #7 on: September 27, 2010, 05:19:06 PM »

Dit is echt een schok  Shocked

Jammer, Bram had het beste met de community voor.
Xytonion
Goblin Hero

View Profile
« Reply #8 on: October 02, 2010, 08:20:44 PM »

Hmmm natuurlijk hoor ik weer te laat van deze winkel -_- aangezien ik soms meeging met mijn moeder als ze voor oranje naar brugge moest en ik daar dan een tijdje zat te nietsen. Kon ik eigenlijk eens gaan rondkijken daar...
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #9 on: October 02, 2010, 09:22:24 PM »

weet al iemand iets van uitverkoop?
btw overname prijs zou meer dan 60.000 moeten zijn :s

moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #10 on: October 03, 2010, 06:32:08 PM »

overnameprijs= 72 000 euro

uitverkoop= vergeet da maar bram heeft de sleutel van zijn eigen winkel zelfs niet meer het zou eerder een openbare verkoop worden

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #11 on: October 03, 2010, 08:31:36 PM »

vandaag met hem gesproken , hij dan 4 weekends op een rij mogen opengaan om noig te verkopen aan -30%

Morgan Bernhardt
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #12 on: October 04, 2010, 10:27:05 AM »

vandaag met hem gesproken , hij dan 4 weekends op een rij mogen opengaan om noig te verkopen aan -30%

wanneer?
Peter van de Worlds' End
Goblin Fanatic

View Profile WWW
« Reply #13 on: October 04, 2010, 11:55:52 AM »

blijkbaar zwaar failissement ... deurwaarder en al  Undecided
dat moeten redelijk wat belastingen geweest zijn.
fair play was toch ook een GW premium store als ik me niet vergis.

-- When you dream, sometimes you remember. When you wake, you always forget -- Dream of the Endless
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #14 on: October 04, 2010, 01:16:49 PM »

jupse indeed.

Wat ik vernomen heb: na aanmaningen om sociale bijdragen te betalen is de zaak voor de handelsrechtbank gekomen. Bram was er niet en dan is de rechter meteen overgegaan tot het uitspreken van het faillissement.

Ervaring leert dat de er nog een groot deel in openbare verkoop zal gaan. Ik hoop voor Bram dat er geen persoonlijke spullen verkocht zullen worden, dat is toch heel erg confronterend.
Pages: [1] 2 Print 
« previous next »
Jump to: