Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
May 22, 2012, 01:18:07 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
25829 Posts in 1925 Topics by 408 Members
Latest Member: Brom
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Evenementen en Beurzen (Moderators: Erik, patje, Tykros)
| | |-+  Crisis 2010
« previous next »
Pages: 1 2 3 [4] Print
Author Topic: Crisis 2010  (Read 1548 times)
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #45 on: November 01, 2010, 12:23:35 PM »

Berichtje van de organisatie:

Misschien de moeite waard om nog eens apart te vermelden dat BEF Miniatures op Crisis voor de eerste maal zijn nieuwe  28mm WOII Belgen meeheeft.
Voorlopig nog maar twee sets (infanterie en Ardeense Jagers-Chasseurs Ardennais) maar er komt nog véél meer.
De T-15 tank is er ook al en de Vickers tractor. De T13 is spijtig genoeg nog niet in productie, maar volgt snel. Een aparte tankcommandant is ook verkrijgbaar
Eindelijk gaan we de veldtocht van Mei 1940 eens deftig kunnen doen!

Indien je graag deze figuren zou willen, bestel ze dan op voorhand bij Ian Crouch (aka Crouchie) want zijn voorraad is noodzakelijkerwijze wat beperkt. En ik weet dat er al een groot aantal besteld is.... :-)
Moesten jullie nog geïnteresseerden weten die ik vergeten heb te mailen zend dan even dit bericht verder als je wil!

Ians' mail is crouchie162@btinternet.com

MorgretBonesmasher
Night Goblin

View Profile
« Reply #46 on: November 01, 2010, 02:59:28 PM »

Ik zoek nog iemand waar ik mee kan rijden naar crisis.

Wesley en ik zullen samen rijden.
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #47 on: November 01, 2010, 09:40:40 PM »

gezellig. Wie gaat er op wiens schoot zitten? Wie schakelt er, wie pinkt er, wie geeft er gas, en wie zal er koppelen? Ik verwacht een volledig verslag alsook een kalender waarop aangeduid staat wie wanneer moet werken  Grin.
Quase
Goblin Hero

View Profile
« Reply #48 on: November 04, 2010, 12:50:10 PM »

geef die dark elves maar gewoon mee met een van ons.

Dit is ondertussen geregeld, en mijn Dark Elves reizen mee met Tom

Thanks!

Dere'z a ball?!?
HeadCase
Goblin Fanatic

Because stomping you is funny!

View Profile
« Reply #49 on: November 04, 2010, 07:23:59 PM »

Ik zal moeten passen voor Crisis, met een hele dag te verliezen op puppy-jacht zal er zaterdag waarschijnlijk te werken vallen.  Angry
Gamedad
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #50 on: November 05, 2010, 09:58:06 AM »

vraagje: zwarte T-shirt of Baluwe T-shirt?

The most difficult thing in life is to make a choice between what is right ...and what is easy
merces
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #51 on: November 05, 2010, 12:11:31 PM »

vraagje: zwarte T-shirt of Baluwe T-shirt?

bolts t-shirt is just fine
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #52 on: November 05, 2010, 09:44:23 PM »

anders de hoodie!

Brenegn jullie de thunderbolts banner mee aub?
svetlana
Goblin Hero

View Profile
« Reply #53 on: November 06, 2010, 08:46:45 PM »

gezellig. Wie gaat er op wiens schoot zitten? Wie schakelt er, wie pinkt er, wie geeft er gas, en wie zal er koppelen? Ik verwacht een volledig verslag alsook een kalender waarop aangeduid staat wie wanneer moet werken  Grin.

Het meisje dat verkleed was als Malifaux-Colette wou jammer genoeg niét op mijn schoot komen zitten; de ontbrekende schakel liep ongetwijfeld rond op de beurs maar wou niet tot ons komen; m'n Cryx-leger was 'pink' genoeg om verontwaardigde blikken te genereren; ikzelf heb twéé keer een beetje gas gegeven (en niemand die het doorhad  Cheesy ); en bij mijn weten zijn er géén nieuwe koppels gevormd.
Daarnaast vond ik het een zéér leuke editie van Crisis; onze Warmachines-demo heeft misschien enkele mensen overtuigd om in het spel te stappen (zeker ben je nooit, niet?) en ik dénk dat énkele mensen van onze club een stapje hebben gezet richting "Freebooter's Fate"  Grin
Wat betreft de werkplanning:
maandag 08  tot/met woensdag 10 november ben ik van dienst (met extra werkdruk op woensdag);
dinsdag 16 tot/met vrijdag 19 november moet ik ook werken;
verdere dienstregelingen te bekomen via pm aub.

Gezellig ...
 Cheesy

"All we were given was a chance, thought Polly. No miracle, no rescue, no magic. Just a chance."  -  Terry Pratchett/Monstrous Regiment.
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #54 on: November 07, 2010, 11:48:00 AM »

Was inderdaad plezant, ik denk dat er veel meer volk was dan vorig jaar.

Ik werk de hele week, behalve donderdag uiteraard, dan ga ik stappen. Vrijdag verwacht ik heel veel drukte.
patje
Global Moderator
Goblin Hero

carpe diem

View Profile
« Reply #55 on: November 07, 2010, 01:06:23 PM »

o ja , enne niet te vergeten hebben zowel de pink cryx en de khador op hun doos gekregen van cygnar Grin Grin

carpe diem
Gamedad
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #56 on: November 07, 2010, 02:27:56 PM »

't Was een leuk evenement: je krijgt een mooie indruk van wat er leeft binnen de game -community en er is (veel te) veel gelegenheid om het niveau van je bankrekening met ettelijke meters te doen zakken...

Enkele digitale impressies van de Thunderbolts in actie :

...en van een paar andere clubs:

De afwezigen hadden geen geluk wanneer ze moesten werken ...en ongelijk wanneer ze geen goesting hadden  Grin

The most difficult thing in life is to make a choice between what is right ...and what is easy
Pages: 1 2 3 [4] Print 
« previous next »
Jump to: