Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
February 08, 2012, 03:39:59 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Het Thunderbolts Gent forum is online op http://gig.medialoft.be

Speel je games die je wilt vertegenwoordigd zien op dit forum, stuur dan een bericht naar Fred, Tom, Erik of Patje.
23649 Posts in 1719 Topics by 372 Members
Latest Member: Gmorkske
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Algemeen
| |-+  Beslissingen (Moderators: Erik, patje, Tykros, HeadCase)
| | |-+  t-shirts en dobbelstenen 2010
« previous next »
Pages: 1 [2] 3 Print
Author Topic: t-shirts en dobbelstenen 2010  (Read 866 times)
patje
Global Moderator
Goblin Hero

carpe diem

View Profile
« Reply #15 on: June 08, 2010, 02:32:20 PM »

heu .... ik bedoelde paarS  Grin Grin
alhoewel wat dacht je anders van een kanrifantje Grin
patje

carpe diem
Gamedad
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #16 on: June 08, 2010, 07:48:59 PM »

Yup! Blauw en oranje ..dat lijkt me wel wat ( en dat heeft niks met de komende verkiezingen te maken... Grin )

The most difficult thing in life is to make a choice between what is right ...and what is easy
Sleewie
Goblin Hero

All guts 'nd glory.. Or all guts 'nd gory..

View Profile
« Reply #17 on: June 09, 2010, 04:13:01 PM »

All hail the Jerboa of DOOM!!!

Epic.

'K kwam de eerste vijf minuten niet meer bij Tongue

Blauw en oranje klinkt idd nog goed.

40K: Imperial Guard (Under reconstruction)
Tau: Combined Intervention Cadre Shi'Le'Vi
Space Marines: Emperor's Emissaries

Fantasy: Empire (Under construction)
Sleewie
Goblin Hero

All guts 'nd glory.. Or all guts 'nd gory..

View Profile
« Reply #18 on: June 10, 2010, 09:29:48 AM »

Zeg, 't volgende is misschien een idioot voorstel..

Maar zouden we voor op toernooien die wij organiseren enzo, es geen felle Tshirts maken met 'Judge' op?
Vb in't oranje, met het zwart Thunderboltslogo ofzo. Op die manier weet iedereen meteen waar hij/zij moet zijn.

En als'k wat verder denk, misschien zonder het thunderboltslogo, om een "schijn van onpartijdigheid te bewaren."  Grin

40K: Imperial Guard (Under reconstruction)
Tau: Combined Intervention Cadre Shi'Le'Vi
Space Marines: Emperor's Emissaries

Fantasy: Empire (Under construction)
Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #19 on: June 10, 2010, 10:10:06 AM »

Maar zouden we voor op toernooien die wij organiseren enzo, es geen felle Tshirts maken met 'Judge' op?
Vb in't oranje, met het zwart Thunderboltslogo ofzo. Op die manier weet iedereen meteen waar hij/zij moet zijn.

En als'k wat verder denk, misschien zonder het thunderboltslogo, om een "schijn van onpartijdigheid te bewaren."  Grin

Is wel goed idee op zich, maar je moet beseffen dat voor elke aparte druk je zeef-kosten en dergelijke moet betalen voor de opdruk. Kan snel oplopen. Maar als je ze bestelt in combinatie met de andere shirts dan moet dat wel te doen zijn qua prijs!

Be it big or be it small, we Deffskullz lootz it all!
Filip
Night Goblin

View Profile
« Reply #20 on: June 10, 2010, 10:19:36 AM »

Ik vind het ook geen slecht idee. Ze hebben waarschijnlijk geen zwart-wit gestreepte shirts?

Voor de rest stem ik op elke kleur behalve paars Smiley.
karel
Night Goblin

View Profile
« Reply #21 on: June 10, 2010, 10:39:07 AM »

Alleen, hoe zit dat juist me de dobbelsteen.  Is er vast beslist om ieder jaar een d6 uit de geven in een ander kleurtje.
Allé, 'k heb niets tegen de d6, maar da's maar een beetje saai en ik heb er al 30 ofzo van al die gezelsschapspelen.  Het lijkt mij dan ook interessanter om te wisselen van dobbelsteen.  't is niet alsof de andere dobbelstenen nutteloos zijn in vergelijking met een d6.  En op die manier kunt ge een set van thunderbolts dobbelstenen verzamelen, wat toch net iets meer persoonlijke uitstraling heeft dan een koffer vol thunderbolt d6'en.

Is er bijvoorbeeld een paar jaar geleden geen dobbelsteen met pijlen op geweest om een random (windrichting) aan te duiden?  Qua gadget value (en dat is uiteindelijk wat het is) scoort dat veel hoger bij mij.
« Last Edit: June 12, 2010, 11:28:36 PM by Erik » Logged
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #22 on: June 10, 2010, 10:53:00 AM »

Maar, niemand koopt extra dobbelstenen gedurende het jaar, los van de lidkaart. Als er dobbelstenen over zijn op't eind van dat jaar kunnen die alsnog verkocht worden aan de mensen die ze willen. Vree simpel systeem en iedereen heeft zijne kleine gift bij het lid worden.

srr maar hier ben ik tegen, reden: alvorens de de dobbelstenen vorig jaar besteld werden wisten we al wie er extra dobbelstenen wou en hoeveel het enige dat dan nog moet gebeuren is de bestelling verhogen met het aantal nog extra gevraagde,

ik zou bvb dit jaar 9 extra dice willen kopen zodat ik er in totaal 10 heb (tenzij het gele zijn), indien diegene die de dice besteld (peter dacht ik) er gewoon 9 extra besteld zie ik het probleem niet,

ik begrijp wel dat tijdens het jaar bij gaan kopen niet kan, maar als je het op voorhand laat weten zodat er extra besteld kunnen worden kan dit toch wel?

over de T-shirts ik ben ook voorstander van zwart of witte (liefst zwarte), maar mss bespreken we dit best op de vergadering

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
Eddie
Goblin Shaman

The Eyes!

View Profile
« Reply #23 on: June 10, 2010, 10:54:40 AM »

Het argument vd dobbelsteen die betaald wordt met de clubkas blijft jammer genoeg ook nie 100% overeind staan in mijn ogen. Zoals iedereen weet hebben sommige mensen meerdere dobbelstenen 'gekocht' (zoals in - niet gesponsord door de clubkas > pure winst voor diezelfde clubkas) waardoor anderen geen dobbelsteen meer konden krijgen op het moment ze zich lid maakten. En die mensen betalen ook hun lidgeld en hebben dus ook het recht hierop, net zoals de mensen die vroeger op het jaar hun lidgeld betaalden.

Doet mij er aan denken, ik heb geen dobbelsteen gekregen toen ik mij lid maakte  Grin Tongue
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #24 on: June 10, 2010, 10:56:56 AM »

ze waren waarschijnlijk op dan....

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #25 on: June 10, 2010, 11:43:35 AM »

Ik vind het ook geen slecht idee. Ze hebben waarschijnlijk geen zwart-wit gestreepte shirts?

[/quote]

Normaal gezien heeft elk bedrijf waar ze tshirts drukken een catalogus. Kans is groot dat die ertussen staan hoor. referee shirts is een redelijk courant item zou ik denken dus das ondenkbaar uit elke catalogus. Misschien kan Peter het eens navragen, vermits hij steeds de tshirts bestelde dacht ik?

Be it big or be it small, we Deffskullz lootz it all!
stompinggroo
Night Goblin

View Profile
« Reply #26 on: June 10, 2010, 12:12:52 PM »

ik treed tykros volledig bij wat betreft de t-shirts, maar dice zouden moeten kunnen bijgekocht worden vind ik . is ook een manier om de clubkas te spijzen veronderstel ik (hoewel ik geen idee heb van de kostprijs om die te laten maken, dus sorry als ik dat verkeerd zie) en die ene dice bij het betalen van het lidgeld is dan een cadeautje van de club naar de betalende leden toe, waarvoor dank (heb de mijne wel niet gekregen vorig jaar wegens uitgeputte stock) . er zou dan uiteraard wel een grotere stock moeten voorzien worden en indien de stock is uitgeput kan er rondvraag gedaan worden of er nog mensen extra dice moeten hebben alvorens een nieuwe bestelling te plaatsen en afhankelijk van de tijd van het jaar kan er dan direkt overgegaan worden op de nieuwe kleur of kunnen er nog dice van dezelfde kleur bijbesteld worden .
Peter van de Worlds' End
Goblin Fanatic

View Profile WWW
« Reply #27 on: June 10, 2010, 12:54:17 PM »

Dobbelsteen is limited.
Club betaalt maar daarom krijgen niet alle leden een dobbelsteen.
Aangezien we bij bestelling niet weten hoeveel leden er bij komen dat jaar is dat een probleem.
Ik ga natuurlijk niet over de clubkas, dus als het bestuur zegt van er 50 meer te bestellen dan kan dat altijd.
De dobbelsteen is een presentje voor de leden van de club, is niet echt gelinkt aan het betaalde lidgeld.
Of er nu een dobbelsteen is of niet het lidgeld blijft 10 euro.
Dus zoals hierboven vermeld is het een limited, op is op.
Er worden er altijd genoeg besteld voor de bestaande leden en een deel extra voor nieuwe leden, maar dat kan niet echt ingeschat worden.
En inderdaad voor de mensen die er extra wilden waren er ook meer besteld Smiley dus dat heeft niets te maken met de initiele hoeveelheid.

-- When you dream, sometimes you remember. When you wake, you always forget -- Dream of the Endless
stompinggroo
Night Goblin

View Profile
« Reply #28 on: June 10, 2010, 01:15:26 PM »

als ik het goed begrijp kunnen er wel meerdere besteld worden als er mensen extra dice willen (aangezien dit in het verleden al gebeurd is) maar eens de bestelling gedaan kunnen er geen meer bijbesteld worden tot de volgende bestelling met het nieuwe kleurtje het jaar daarop, correct ?
sounds fair to me .
Tykros
Global Moderator
Goblin Hero

View Profile
« Reply #29 on: June 10, 2010, 01:24:01 PM »

ik begrijp wel dat tijdens het jaar bij gaan kopen niet kan, maar als je het op voorhand laat weten zodat er extra besteld kunnen worden kan dit toch wel?

Als het effectief gaat over dobbelstenen die op voorhand bijbesteld zijn is da idd geen probleem wa mij betreft.

als ik het goed begrijp kunnen er wel meerdere besteld worden als er mensen extra dice willen (aangezien dit in het verleden al gebeurd is) maar eens de bestelling gedaan kunnen er geen meer bijbesteld worden tot de volgende bestelling met het nieuwe kleurtje het jaar daarop, correct ?

Da is idd het huidige systeem voor zover ik het begrepen heb.

T.
« Last Edit: June 12, 2010, 11:40:09 PM by Erik » Logged

"I have ten hearts; I have a hundred arms;
I feel too strong to war with mortals-
BRING ME GIANTS!"
Pages: 1 [2] 3 Print 
« previous next »
Jump to: