Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
February 04, 2012, 08:43:55 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Het Thunderbolts Gent forum is online op http://gig.medialoft.be

Speel je games die je wilt vertegenwoordigd zien op dit forum, stuur dan een bericht naar Fred, Tom, Erik of Patje.
23596 Posts in 1711 Topics by 372 Members
Latest Member: Gmorkske
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Algemeen
| |-+  Beslissingen (Moderators: Erik, patje, Tykros, HeadCase)
| | |-+  t-shirts en dobbelstenen 2010
« previous next »
Pages: [1] 2 3 Print
Author Topic: t-shirts en dobbelstenen 2010  (Read 861 times)
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« on: June 06, 2010, 09:25:41 PM »

Fellows,

Aangezien ik niet kan replyen in de desbetreffende topics een nieuwe topic om even de clublijn wat betreft t-shirts en dobbelstenen mee te geven.

Elk jaar kiezen we met de club een nieuwe kleur voor de t-shirts en de dobbelstenen dat verschilt van de voorgaande jaren. Dit om verschillende redenen:

1) We willen elk jaar een collector's item bieden. Dit kan door elk jaar een specifiek kleur van t-shirt en dobbelsteen te maken. Leden kunnen op deze manier 'limited edition' items op de kop tikken, en op den duur de volledige 'serie' verzamelen.
2) Hoe meer t-shirts we verkopen, hoe goedkoper ze worden. Als we dezelfde kleur t-shirt blijven verkopen moeten we ofwel veel langer wachten of de t-shirts duurder verkopen. Door telkens een ander kleur te maken, vergroten we de oplage en verlagen we de prijs.
3) We spijzen (beperkt) de clubkas door het verkopen van de t-shirts. Hoe meer we er verkopen, hoe beter voor de clubkas. Als we t-shirt per t-shirt gaan bestellen en verkopen (aangezien de vraag daalt), betalen we niet alleen meer maar verdienen we ook minder. Vergeet ook niet dat iedereen een gratis dobbelsteen krijgt, deze wordt onmiddellijk betaald met het lidgeld. Wat hier voor de club verloren gaat compenseren we met de t-shirts (albeit niet volledig).

Wat betreft de identiteit van de club ook nog enkele opmerkingen. Ten eerste hebben we een zeer sterk clublogo, via hetwelk men ons zeer snel kan herkenen. Op de t-shirts is dit prominent en we hopen dit zo te houden. Ten tweede is het de diversiteit, in tegenstelling tot uniformiteit, die de Thunderbolts zo uniek maakt. Ik hoop ten stelligste dat men ons herkent aan en dat men de identiteit van de club afleest van de gezichten van de mensen, en niet aan de kleur van onze uniformen. De mentaliteit en de sfeer maken de Thunderbolts wat ze zijn, niet de kleur van het uniform!

Laat het duidelijk zijn dat dit jaar zwart geen optie is bij het kiezen van de kleur van de t-shirts. Iedereen krijgt nog de kans om een zwart t-shirt (of desnoods een hele voorraad) te bestellen, maar het officiële 2010 t-shirt zal niet zwart zijn  Wink.

Op de algemene vergadering kan deze lijn uiteraard ter discussie gesteld worden en herroepen worden, als daar een meerderheid voor is.

vote away!

Erik
Peter van de Worlds' End
Goblin Fanatic

View Profile WWW
« Reply #1 on: June 06, 2010, 10:23:55 PM »

Zoals gezegd : als we weer een donker Tshirt kiezen dan zal de opdruk wit zijn > dus het maakt dan niet uit welke donkere kleuren tshirts ( zwart bv ) we bij bestellen voor de mensen die dat willen.

Waarschijnlijk zou ik het oranje eruit laten als we iets anders dan zwart of wit kiezen van Tshirt kleur. Dat zou vloeken denk ik.

Nog eens herhalen, zoals Erik zegt is er dus een kleur voor dit jaar, maar mensen die nog graag een zwart TS willen kunnen die er normaal zonder kosten bijbestellen.
Het is zeefdruk dus de ondergrond maakt niet uit, enkel het ontwerp en de kleur van opdruk.

-- When you dream, sometimes you remember. When you wake, you always forget -- Dream of the Endless
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #2 on: June 07, 2010, 08:03:05 AM »

indien je het oranje eruit haalt valt de gelijkenis tussen de t-shirts wat weg

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
stompinggroo
Night Goblin

View Profile
« Reply #3 on: June 07, 2010, 09:11:03 AM »

ikzelf vind het logo net iets meer hebben door dat oranje, dus dat weglaten maakt het wat minder sterk volgens mijn bescheiden mening .
anywayz, gezien ik zelden iets anders dan zwart draag wat t-shirts betreft, ben ik zelf geen voorstander van andere kleuren, hoewel petrol (is benaming van een mooi diepblauw, heb ik dit weekend geleerd) waarschijnlijk niet zou misstaan met dat oranje van het logo .
en eerlijk gezegd heb ik persoonlijk zo mijn twijfels over de collector's item-value van een t-shirt
patje
Global Moderator
Goblin Hero

carpe diem

View Profile
« Reply #4 on: June 07, 2010, 12:09:14 PM »

ja ik ben al blij dat ik uiteindelijk op dit forum yterug kan replyen, fredje waarvoor dank  Grin
wat de kleuren berteft had ik al iets van paard gehoord , is mss een mooie combinatie met ons oranje logo
patje

carpe diem
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #5 on: June 07, 2010, 12:24:25 PM »

wat de kleuren berteft had ik al iets van paard gehoord

Wit paard, zwart paard, grijs paard? wat voor een paard bedoel je? Grin

srr kon het nie laten

paars lijkt mij ook geen slecht idee, maar dan wel van da donker paars
« Last Edit: June 07, 2010, 12:26:53 PM by moonfire » Logged

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #6 on: June 07, 2010, 03:53:21 PM »

idd en als je dat met een geel/oranje logo zet val je gegarandeerd op :p

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
svetlana
Goblin Hero

View Profile
« Reply #7 on: June 07, 2010, 04:07:08 PM »

Als een paard tot de mogelijkheden behoort, moet de discussie verder opengetrokken worden:
konijn, pony, geit, varkentje, kip, ...
Iets voor de algemene ledenvergadering?

"All we were given was a chance, thought Polly. No miracle, no rescue, no magic. Just a chance."  -  Terry Pratchett/Monstrous Regiment.
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #8 on: June 07, 2010, 04:08:37 PM »

een llama :p met thunderbolt logo beetje zoals de milka koe :p

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
mig el pig
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #9 on: June 07, 2010, 05:56:35 PM »

een llama :p met thunderbolt logo beetje zoals de milka koe :p

Veto tegen LLama, als we dan toch iets exotisch nemen heb ik liever een jerboa

ongeveer even groot als een mensen hand, reuzeoren, lijf van een muis, springt zoals een kangeroo en heeft een lange staart met een flosh aan.

http://www.youtube.com/watch?v=6hyApZROWWQ
« Last Edit: June 07, 2010, 08:35:04 PM by mig el pig » Logged

The maze was so small that people got lost looking for it.

-- Bloody Stupid Johnson at his finest (Terry Pratchett, Men at Arms)
Nny
Goblin Hero

Seamus Supremacy

View Profile WWW
« Reply #10 on: June 07, 2010, 07:04:02 PM »

All hail the Jerboa of DOOM!!!

Convert Heathens (CC: 12 /Rst: WP/ Rg: 6 )
Sacrifice all affected 40k players in aura. Summon 1 Malifaux player per sacrificed 40k player
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #11 on: June 07, 2010, 07:14:43 PM »

but does it spit i ask you?

Eddie
Goblin Shaman

The Eyes!

View Profile
« Reply #12 on: June 07, 2010, 08:13:17 PM »

Een jerboa maakt nog goeie muziek ook. Wel serieuze mutaties, die oren en die klauwen.
warlock
Global Moderator
Goblin Fanatic

no quarter will be asked, none will be given

View Profile
« Reply #13 on: June 08, 2010, 11:54:13 AM »

Ik ben meer te vinden voor een vogelbekdier, maar ja meningen kunnen verschillen!  Grin

Raise your head up high
So the heavens hear you cry
light the brightest fire
from the highest mountain
so the whole world knows, that your spirit can´t be broken.
Peter van de Worlds' End
Goblin Fanatic

View Profile WWW
« Reply #14 on: June 08, 2010, 11:58:29 AM »

Stay on topic guys.
I know you've all got the attention span of a Jerboa, but still...
« Last Edit: June 12, 2010, 11:27:33 PM by Erik » Logged

-- When you dream, sometimes you remember. When you wake, you always forget -- Dream of the Endless
Pages: [1] 2 3 Print 
« previous next »
Jump to: