Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
February 08, 2012, 04:12:44 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Het Thunderbolts Gent forum is online op http://gig.medialoft.be

Speel je games die je wilt vertegenwoordigd zien op dit forum, stuur dan een bericht naar Fred, Tom, Erik of Patje.
23649 Posts in 1719 Topics by 372 Members
Latest Member: Gmorkske
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Painting Contest
| | |-+  Painting Contest III - De Stemming
« previous next »
Poll
Question: Winner?  (Voting closed: June 22, 2010, 05:49:53 AM)
1. Rotten Belle (on coffin) - 1 (4.8%)
2. Vayl - Disciple of Everblight - 14 (66.7%)
3. Carnivean - 1 (4.8%)
4. Grave Chick - 1 (4.8%)
5. Gay Marine - 3 (14.3%)
6. Rotten Belle II (in front of gravestone) - 1 (4.8%)
Total Voters: 21

Pages: 1 [2] 3 4 Print
Author Topic: Painting Contest III - De Stemming  (Read 1056 times)
Gamedad
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #15 on: June 18, 2010, 02:02:51 PM »

@ Erik

Even ter zijde: foto's posten kan ook mensen stimuleren om even ter plaatse te komen kijken...
Daar bij vind ik persoonlijk dat veel foto's op een site de zaak aantrekkelijker maken dan op een site zonder foto's en afbeeldingen: zo hebben degenen die graag naar de prentjes kijken ook wat he  Cheesy
Wat de painting contest betreft: als de poll vergezeld wordt van foto's bereik je gelijk een breder publiek ( lees : degene die niet naar de OP geraken) en krijgt de wedstrijd opzichzelf ook een andere dimensie...je "vist"  nl.de stemmen niet meer uit (meestal) dezelfde vijver.

Food for thought  Wink
« Last Edit: June 18, 2010, 04:32:43 PM by Gamedad » Logged

The most difficult thing in life is to make a choice between what is right ...and what is easy
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #16 on: June 18, 2010, 04:15:37 PM »

laatste punt had ik zelfs nog niet aan gedacht maar kan je idd een feit in hebben. ik denk dat het idd de meer op gangers zijn die vooral stemmen want van de 80+ slechts 20 tal stemmenden we zijn precies de vs op election day :p

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #17 on: June 19, 2010, 02:08:52 PM »

Als ik me niet vergis heeft Tom foto's genomen, dus dat zit wel snor  Cheesy
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #18 on: June 19, 2010, 02:15:14 PM »

lol is de stemming nie lijk ver gedaan? :p

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
Sleewie
Goblin Hero

All guts 'nd glory.. Or all guts 'nd gory..

View Profile
« Reply #19 on: June 20, 2010, 09:24:06 AM »

'K ga deze keer niet stemmen, maar 'k veronderstel dat de winnaar wel verdiend zal zijn. Heeft nogal eentje voorsprong op de rest Tongue Dus 't maakt niet echt uit.

40K: Imperial Guard (Under reconstruction)
Tau: Combined Intervention Cadre Shi'Le'Vi
Space Marines: Emperor's Emissaries

Fantasy: Empire (Under construction)
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #20 on: June 20, 2010, 06:52:08 PM »

hehe wel hoedan ook hij krijgt mijn met penissen verdierde gayos marine :p

HeadCase
Goblin Fanatic

Because stomping you is funny!

View Profile
« Reply #21 on: June 22, 2010, 04:51:28 PM »

Closed!

And the winner is: Vayl, by a landslide.

Proficiat Frank (alweer). Prijs wordt zondag geregeld op de AV, als je daar niet kan geraken spreken we wel eens af of doen we het rechtstreeks via Peter.
Whiskeyjack
Night Goblin

View Profile
« Reply #22 on: June 22, 2010, 05:08:54 PM »

Merci, ik vond het een heel moeilijke challenge en ben blij dat het resultaat geapprecieerd wordt.

Dit gezegd zijnde was dit mijn laatste deelname. Een aantal vrij onsportieve reacties - waaronder insinuaties dat het me enkel om de bon van 15 euro te doen zou zijn - zijn behoorlijk zwaar aangekomen. Om diezelfde reden stel ik mijn bon van 15 euro ter beschikking van de club, met de bedoeling dat jullie er een leuk stuk terrein of zo mee kopen.

When you have to kill a man, it costs you nothing to be polite - Winston Churchill
HeadCase
Goblin Fanatic

Because stomping you is funny!

View Profile
« Reply #23 on: June 22, 2010, 05:21:30 PM »

Was jij niet de man die me vertelde het niet aan je hart te laten komen? Ik zou het echt jammer vinden als je niet meer zou meedoen; ooit zal het eens een spannende competitie worden, daar ben ik zeker van. En wat die bon betreft: iedereen die graag schildert weet dat het onzin is dat die bon een motivatie zou zijn. Ik hoop dat je nog terug komt op je beslissing (ik heb dat uiteindelijk ook gedaan, deels door jouw PM).
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #24 on: June 22, 2010, 05:34:20 PM »

die opmerking van enkel om de bon getuigt van serieus onsportief gedrag.

Ik hoop dat je blijft meedoen

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #25 on: June 22, 2010, 07:49:34 PM »

well whiskey je hebt hoedan ook een 40k figuurtje bij met veel penissen op :p gotta count for something :p

Whiskeyjack
Night Goblin

View Profile
« Reply #26 on: June 22, 2010, 08:29:23 PM »

Absoluut, mijn mooiste trofee ooit  Grin

When you have to kill a man, it costs you nothing to be polite - Winston Churchill
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #27 on: June 22, 2010, 09:16:46 PM »

wel doe er iets tofs mee :p dat dingetje heeft me veel tijd en moeite gekost dus grbruik et als lijk of zo :p of gay statue lol

merces
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #28 on: June 22, 2010, 10:31:45 PM »

dat de beste moge winnen, en dat heeft hij gedaan
proficiat frank.

en blijft gij maar mooi meedoen, anders heb ik geen concurentie meer :-)
nee ze, als gij meedoet kan dat mij alleen maar verplichten om het volgende keer beter te doen. wat een goede zaak is.
and someday (estimated 2056) we will get closer to you. (in points hé)

grtz
Gamedad
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #29 on: June 23, 2010, 09:56:41 AM »

@ Whiskeyjack :

Hoge bomen vangen veel wind...niks aantrekken van de slechte verliezers en gewoon voortdoen Wink

The most difficult thing in life is to make a choice between what is right ...and what is easy
Pages: 1 [2] 3 4 Print 
« previous next »
Jump to: