|
HeadCase
|
 |
« on: May 25, 2010, 05:15:46 PM » |
|
In de Outpost zullen in de nabije toekomst een paar aanpassingen gebeuren. Eén daarvan houdt in dat we een alternatief moeten vinden voor de zwarte metalen kasten die we mometeel voor scenery gebruiken. Pan kan regelen dat er een nieuwe kast voor ons wordt bijgemaakt terwijl ze beneden voor de boardgames een kast ineen steken, maar hiervoor moeten we uiteraard de clubkas aanspreken. Kostprijs ligt nog niet vast, maar om een vergelijkbare, gelaste kast te laten installeren zou het waarschijnlijk ongeveer € 500 kosten.
Voor ons verder ng relevant: onze displaykast zal naar de nadere kant verhuizen en de tafels zullen we anders moeten opbergen; all in all, no biggy.
Momenteel ligt er nog niks vast, maar ik houd jullie op de hoogte. Commentaar uiteraard welkom.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erik
|
 |
« Reply #1 on: May 25, 2010, 11:19:50 PM » |
|
Het zat er aan te komen dat er aanpassingen zouden gebeuren.
wat me interesseert is het volgende:
1) wat is het doel van de verhuis? Wil men meer events aantrekken en komen onze speeldagen in het gedrang? 2) Als we geld steken in een kast, wordt ons dan ook de kans geboden om deze de layout te geven die wij willen en krijgen we voldoende ruimte om ons materiaal op te bergen? 3) Krijgen we een voldoende nette ruimte voor de tafels?
Zou je dat even kunnen bespreken?
Cheers!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patje
Global Moderator
Goblin Hero

carpe diem
|
 |
« Reply #2 on: May 29, 2010, 03:13:27 PM » |
|
500 euro voor een kast?? en wat als we zelf verhuizen is dat dan onze kast??? patje
|
|
|
|
|
|
carpe diem
|
|
|
|
Tykros
|
 |
« Reply #3 on: May 29, 2010, 03:44:59 PM » |
|
3) Krijgen we een voldoende nette ruimte voor de tafels?
voor zover ik het begrepen heb van Pan zou hij willen dat onze tafels in een kamer in het appartement boven den OP terecht komen. Ik heb hem daarop ook gezegt dat ze dan moeten kunnen garanderen dat er altijd ne sleutel hiervan aanwezig is wat van tegenwoordig nie altijd het geval is. Da is hetgeen ik er voorlopig weet van heb. En euh... 500€ is in mijn ogen wel nie niks. Ik weet nie hoe het met de kassa staat momenteel maar persoonlijk vind ik da gelijk wel wa veel. Als we dan eventueel toch onze tafels in een kamer van het appartement kunnen/mogen/moeten zetten, zou het dan nie veel simpeler zijn om ons materiaal ook daar in te gaan stellen? Een paar houten rekjes zijn veel goedkoper en op die manier kan OPG hun kast gebruiken voor eigen gebruik. B.
|
|
|
|
|
|
"I have ten hearts; I have a hundred arms; I feel too strong to war with mortals- BRING ME GIANTS!"
|
|
|
|
Peter van de Worlds' End
|
 |
« Reply #4 on: May 29, 2010, 04:03:40 PM » |
|
500 euro voor maatwerk is niet echt veel. Vergeleken met IKEA rekjes natuurlijk wel.. Het wordt een uitvoering in hetzelfde metaal als de andere kasten boven als ik me niet vergis, dus het is laswerk. Wat betreft de tafels ? kan je die dan gemakkelijk uit het app halen, is dat toegankelijk via het dak op het 1ste verdiep ? Ik weet niet juist hoe het daar in elkaar zit. maar dat gaat alleszins problematischer worden om ze te verzetten telkens. Ik begrijp het eigenlijk niet, die staan daar helemaal niet in de weg en uiteindelijk zijn wij degenen die daarboven het meest zitten. nu ja...
|
|
|
|
|
|
-- When you dream, sometimes you remember. When you wake, you always forget -- Dream of the Endless
|
|
|
|
Tykros
|
 |
« Reply #5 on: May 29, 2010, 04:50:32 PM » |
|
500 euro voor maatwerk is niet echt veel. Vergeleken met IKEA rekjes natuurlijk wel.. Het wordt een uitvoering in hetzelfde metaal als de andere kasten boven als ik me niet vergis, dus het is laswerk. Wat betreft de tafels ? kan je die dan gemakkelijk uit het app halen, is dat toegankelijk via het dak op het 1ste verdiep ? Ik weet niet juist hoe het daar in elkaar zit. maar dat gaat alleszins problematischer worden om ze te verzetten telkens. Ik begrijp het eigenlijk niet, die staan daar helemaal niet in de weg en uiteindelijk zijn wij degenen die daarboven het meest zitten. nu ja...
Voor laswerk op maat is 500€ idd nie veel. Ik wou gewoon maar zeggen dat als er toch gebruik zou gemaakt worden van een kamer voor ons tafels dat we dan evengoed voor een goedkoper alternatief kunnen gaan. Als we als club ooit zouden verhuizen (ik hoop van niet maar zeg nooit nooit natuurlijk) dan zal zo'n gelaste kast ook moeilijker zijn daar buiten te krijgen dan bvb houten rekskes. Die kamer van het appartement zou toegankelijk zijn via het plat dak dat aan de trap uitkomt in den OP. Wie er nog allemaal toegang heeft tot deze ruimte is mij nie 100% duidelijk. Ik weet wel dat Mark en Matt regelmatig in da appartement blijven slapen op dagen dat het te laat wordt.
|
|
|
|
|
|
"I have ten hearts; I have a hundred arms; I feel too strong to war with mortals- BRING ME GIANTS!"
|
|
|
|
Erik
|
 |
« Reply #6 on: May 29, 2010, 05:01:36 PM » |
|
Onze tafels zijn pan al veel langer een doorn in het oog. Ik zou toch graag even met OP overleggen over waar dit heen gaat. Ik zal de verantwoordelijken even een mailtje sturen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HeadCase
|
 |
« Reply #7 on: May 29, 2010, 05:36:51 PM » |
|
Er ligt nog niks vast, ik had de indruk dat Pan er nog niet echt over had nagedacht. Momenteel is het gewoon iets dat besproken moet worden zodat we later niet voor verrassingen komen te staan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chiram
|
 |
« Reply #8 on: May 30, 2010, 12:06:46 AM » |
|
mss eens kijken naar een kasteel dat we zouden kunnen inpalmen :p zou mooi passen binnen de fantsaie setting van meeste gamen dat en we zijn denk ik wel de grootste gezelschapspel organisatie binnen et gentse dus stad gent bring it on
|
|
|
|
|
|
"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death" -Eglixus , the executioner of Trechagrad-
|
|
|
|
Gamedad
|
 |
« Reply #9 on: May 30, 2010, 11:41:16 AM » |
|
Is er iets gebeurd tussen TB en OP waardoor we in het onderste schuif beland zijn of zo?  Dit lijkt inderdaad op de voorbode van meer ( erger ?)... 
|
|
|
|
|
|
The most difficult thing in life is to make a choice between what is right ...and what is easy
|
|
|
patje
Global Moderator
Goblin Hero

carpe diem
|
 |
« Reply #10 on: May 30, 2010, 04:51:51 PM » |
|
niet pannikeren he jongens, 't zijn hersenspinsels van den pan en die gaan soms heeeeeeeel ver  patje
|
|
|
|
|
|
carpe diem
|
|
|
|
Sleewie
|
 |
« Reply #11 on: June 01, 2010, 10:46:37 PM » |
|
Zolang't maar niet uitmondt in een 'wegsteken' van de TB'tjes..
In ieder geval, als er gevraagd wordt om meer orde en netheid kan ik dat alleen maar toejuichen. Met een eigen kast kunnen we meteen een eigen systeem installeren wat betreft het opbergen. En de tafels deftig opbergen is ook geen slecht idee.
Al bij al, als daar eens over nagedacht wordt zou dat geen slechte zaak zijn.
|
|
|
|
|
|
40K: Imperial Guard (Under reconstruction) Tau: Combined Intervention Cadre Shi'Le'Vi Space Marines: Emperor's Emissaries
Fantasy: Empire (Under construction)
|
|
|
patje
Global Moderator
Goblin Hero

carpe diem
|
 |
« Reply #12 on: June 02, 2010, 04:44:41 PM » |
|
niet alleen nadenken , maar ook doen  patje
|
|
|
|
|
|
carpe diem
|
|
|
|
chiram
|
 |
« Reply #13 on: June 08, 2010, 07:12:59 AM » |
|
idd niet gehoorzamen mond uit in een straf opgelegd door THE OVERSEER all hail THE OVERSEER
|
|
|
|
|
|
"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death" -Eglixus , the executioner of Trechagrad-
|
|
|
|