Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
February 08, 2012, 04:19:16 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
23649 Posts in 1719 Topics by 372 Members
Latest Member: Gmorkske
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Evenementen en Beurzen (Moderators: Erik, patje, Tykros)
| | |-+  FACTS 2010
« previous next »
Pages: 1 [2] 3 4 ... 9 Print
Author Topic: FACTS 2010  (Read 2436 times)
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #15 on: May 26, 2010, 07:33:27 PM »

foei foei , al die kleine potentiele toekomstige tabletop spelers , moedig die net aan ( mss ook het schoon vrouwenvolk ) al de rest i'dd say chop em into lil' bits

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
Hawker
Goblin Hero

View Profile
« Reply #16 on: May 28, 2010, 10:28:29 AM »

Els komt schilderen.
Ik heb hier ook nog een hoop figuren liggen van WHFB (Orcs en Empire) die ik ook ter beschikking wil stellen voor paint tryouts.

Jeroen
Prosper as Tau shall
svetlana
Goblin Hero

View Profile
« Reply #17 on: May 29, 2010, 08:46:53 AM »

Ik wil me voorlopig gerust engageren om twee dagen te komen schilderen.
Waarom voorlopig: de definitieve bandlist van het Metalfestival in Wieze staat nog niet op punt (ja, 't is weer hetzelfde weekend).
Momenteel ben ik nog niet van plan om er naar toe te gaan; of 't zou zijn dat ze nog enkele serieuze kleppers uit de hoed toveren.
Wat ik dan daar ga schilderen (op Facts!, niet in Wieze  Wink ) weet ik nog niet, maar géén seriewerk (zal wel détails worden).

"All we were given was a chance, thought Polly. No miracle, no rescue, no magic. Just a chance."  -  Terry Pratchett/Monstrous Regiment.
Xytonion
Goblin Hero

View Profile
« Reply #18 on: May 29, 2010, 09:10:23 AM »

Ik wil me voorlopig gerust engageren om twee dagen te komen schilderen.
Waarom voorlopig: de definitieve bandlist van het Metalfestival in Wieze staat nog niet op punt (ja, 't is weer hetzelfde weekend).
Momenteel ben ik nog niet van plan om er naar toe te gaan; of 't zou zijn dat ze nog enkele serieuze kleppers uit de hoed toveren.
Wat ik dan daar ga schilderen (op Facts!, niet in Wieze  Wink ) weet ik nog niet, maar géén seriewerk (zal wel détails worden).

Hmm festival? Metal? Link naar site? Te lui om te googlen en moet binnen 2 min door.

Mss dat ik ook kom verven. Of als er al teveel geverf is wil ik wel demoen in Warmachine MK2. Heb wel maar 1 leger.
Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #19 on: May 29, 2010, 10:04:14 AM »

Zelfde weekend als de GT 40K, dus ik zal er dan niet zijn!

Be it big or be it small, we Deffskullz lootz it all!
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #20 on: May 29, 2010, 05:02:42 PM »

De bedoeling is om heel veel te verven  Cheesy.

We kunnen een programma uitwerken en afficheren...
svetlana
Goblin Hero

View Profile
« Reply #21 on: June 01, 2010, 04:36:45 PM »

Hmm festival? Metal? Link naar site? Te lui om te googlen en moet binnen 2 min door.

http://www.metalfemalevoicesfest.be/home.htm

"All we were given was a chance, thought Polly. No miracle, no rescue, no magic. Just a chance."  -  Terry Pratchett/Monstrous Regiment.
Tykros
Global Moderator
Goblin Hero

View Profile
« Reply #22 on: June 02, 2010, 02:00:33 PM »

mijn aandeel zal opnieuw bestaan uit het opzetten en afbreken op vrijdag en zondag dat ik combineer met Peter zijne opbouw en afbraak.
Zaterdag zal ik er aligt nie zijn maar zondag dus wel.

Een ideetje: we kunnen misschien kijken om een deftig flyerke te maken die mensen dan kunne meenemen. Ik weet nie of ze er wel of niet waren de vorige keer maar zou wel ne keer vreet interessant kunnen zijn naar potentiële groei voor de club.

B.

"I have ten hearts; I have a hundred arms;
I feel too strong to war with mortals-
BRING ME GIANTS!"
moonfire
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #23 on: June 02, 2010, 02:12:38 PM »

vorige keer waren er flyers en die gingen bijna vanzelf gaan vliegen Wink

They have no home but the Gaurd, know nothing but war, Have no family but the regiment, No law but their own, Faith in nothing but eachother and the emporer, Demon's, Star God's, Nid's, Traitor Astartes and Gaurdsmen, along with Ork's have all fallen to their Straight Silver
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #24 on: June 09, 2010, 10:02:36 PM »

kunnen we mss geen legendary battle spelen op facts? alliances met 5000 ptn per zijde of zo :p
k denk dat da wel et oog zal trekken als er zo een kleine 20'000 fantasy punten opt tafel staan :p

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
Erik
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #25 on: June 09, 2010, 10:07:21 PM »

Als er een paar mamoeten en daemons van forgeworld tussen staan in elk geval
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #26 on: June 09, 2010, 10:11:10 PM »

geen flauw idee wie dat heeft :s
voor mij ist nog ietsje te duur om da aan te schaffen vrees ik anders had ik direct zo'n mamoet en khorne deamon prince van 40 aanschaft voor in mijn fantasy te zetten.
maar toch stel u voor empire , bretonians , high elves en dwarves , tegen
chaos warriors , skaven , dark elves en nog iets slechts lol neem nu nog elk 2500 ptn dan ist nog altijd 20'000 ptn opt tafel he en da is allesinds huge voor voorbijgangers zeker omda er dan 8 man staat te spelen en ze kunnen zien hoe sociaal da is , mss ook bier in onze stand verwerken bij de spelers om aan te geven :
Don't drink and drive , drink and warhammer :p

Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #27 on: June 10, 2010, 05:07:09 AM »

geen flauw idee wie dat heeft :s
voor mij ist nog ietsje te duur om da aan te schaffen vrees ik anders had ik direct zo'n mamoet en khorne deamon prince van 40 aanschaft voor in mijn fantasy te zetten.
maar toch stel u voor empire , bretonians , high elves en dwarves , tegen
chaos warriors , skaven , dark elves en nog iets slechts lol neem nu nog elk 2500 ptn dan ist nog altijd 20'000 ptn opt tafel he en da is allesinds huge voor voorbijgangers zeker omda er dan 8 man staat te spelen en ze kunnen zien hoe sociaal da is , mss ook bier in onze stand verwerken bij de spelers om aan te geven :
Don't drink and drive , drink and warhammer :p

ik heb zon gepainte mammoet van forgeworld, maar wil hem wel enkel uitlenen als er de uiterste zorg voor gedragen wordt...

Be it big or be it small, we Deffskullz lootz it all!
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #28 on: June 10, 2010, 05:41:15 AM »

ja da geloof ik das meer dan 200€ voor zo'n ding d8 ik

arne
Goblin Shaman

View Profile
« Reply #29 on: July 21, 2010, 10:04:08 PM »

ik wil wel voor de game of painten helpen als ik ook eens kan rond loopen.
mijn vriendin ga ook en zou graag mee wandelen.
en op da van vrouwe volk mijn vriendin is juist begonen met demons Cheesy
Pages: 1 [2] 3 4 ... 9 Print 
« previous next »
Jump to: