Voor zo ver ik weet blijft de bezetting qua voorzitter(Erik) , penningmeester(Patje) , pr-man(Kevin) en secretaris (Tom?

??) gelijk
alhoewel voor die laatste het mss eens tijd word om iemand anders die taak toe te bedelen ,
Sorry Tom, maar we proberen de kaas van tussen uw tenen te peuteren om toch maar eens aan dat verslag te beginnen , ik vindt dit zo niet verder kunnen
Ok , ik begrijp wel dat je heel veel te doen hebt rond je erasmus project maar een verslagske tussen door neer zetten is nu toch zo geen groot werk , toch?

Verder doen we het in de club zeker niet slecht , dat en alleen dank zij de medewerking van alle -ALLE leden , geen gezever en veel plezier maken blijkt hier ons ding te zijn en zo moet het ook zijn uiteraard
Ik denk dat we met fierheid mogen zeggen dat we de grootste club in het Oost-Vlaamse zijn en we groeien gestadig door , als dat niet positief is zeg
Er zijn een paar puntjes waar nog aan gesleuteld moet worden , zoals de kalender- FREDJEUH....

die we zo graag op onze site zouden willen hebben om dan eens deftige dinges te kunnen afspreken
De bloodbowl league die weer eens met een overdonderend succes dankzij de commisionarissen op gang is getrokken , mercie Koen en Phil
Enne last but not least laten we eventjes Bart in de bloemekes zetten alhoewel hij liever bier zal hebben maar enfin dankzij hem dus zijn we een socio culturele vereniging geworden he
Enne onzen sponsor niet te vergeten Peterke van den World's End (reklame is gemaakt , te betalen later he

)
Mannekes en meiskes keep up the good work
Uw lieve en meest bevalligste penningmeester ( gene commentaar... neen zeg ik jullie

)
Patje