Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
February 08, 2012, 04:02:41 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
23649 Posts in 1719 Topics by 372 Members
Latest Member: Gmorkske
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Algemeen
| |-+  Beslissingen (Moderators: Erik, patje, Tykros, HeadCase)
| | |-+  Algemene Vergadering 2010
« previous next »
Pages: 1 2 [3] 4 5 Print
Author Topic: Algemene Vergadering 2010  (Read 1737 times)
Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #30 on: July 26, 2010, 04:55:43 PM »

komt er ook dit jaar een verslag van alles besproken op da AV?
kon er namelijk niet bijzijn, maar ben toch wel benieuwd naar onze voortgang
Dat komt er nog. Ik ben er aan bezig, maar door het starten van de vakantiejob en het papierwerk voor mijn Erasmus (die afgelopen week goedgekeurd werd) is het nog niet af. Nog eventjes geduld dus!

Heb je al een ETA voor het verslagje, Tom?

Be it big or be it small, we Deffskullz lootz it all!
Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #31 on: August 18, 2010, 01:14:21 PM »

Bump. Inmiddels al volle maand later! Ik zou wel eens graag willen lezen wat er beslist/verteld/besproken is op de vergadering Smiley

patje
Global Moderator
Goblin Hero

carpe diem

View Profile
« Reply #32 on: August 23, 2010, 03:11:56 PM »

mister secretary waar blijft het verslag van de laatste vergadering?Huh
patje

carpe diem
Elektronaut
Night Goblin

DUN DUN DUNNNNH!

View Profile
« Reply #33 on: September 02, 2010, 12:22:36 AM »

Sup?
patje
Global Moderator
Goblin Hero

carpe diem

View Profile
« Reply #34 on: September 02, 2010, 07:25:39 AM »

komt er maar niet van he , mss naar de interim bellen voor ne nieuwe secretaris  Grin
patje

carpe diem
Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #35 on: September 10, 2010, 08:33:30 AM »

Misschien kan Tom anders zijn notas aan 1 van de andere aanwezigen op de vergadering doorspelen zodat er een toch een beknopt verslag kan volgen?

Tykros
Global Moderator
Goblin Hero

View Profile
« Reply #36 on: September 10, 2010, 09:11:52 AM »

Nota's/verslag ligt blijkbaar ergens in Frankrijk (voor zover ik vernomen heb op den BBQ) en de post werkt daar blijkbaar nog minder dan in België...

"I have ten hearts; I have a hundred arms;
I feel too strong to war with mortals-
BRING ME GIANTS!"
Whiskeyjack
Night Goblin

View Profile
« Reply #37 on: September 25, 2010, 07:25:37 PM »

Zou de postduif al vertrokken zijn, of hebben ze een facteur te voet naar België gestuurd?

When you have to kill a man, it costs you nothing to be polite - Winston Churchill
Tykros
Global Moderator
Goblin Hero

View Profile
« Reply #38 on: September 28, 2010, 02:29:40 PM »

Ik was eerst van plan dit in PM naar de bestuursleden te sturen maar heb mij uiteindelijk dan toch maar bedacht.

We zijn vandaag 3 maanden na de AV van 27 juni en er is nog geen verslag.
Als lid, deelnemer van activiteiten en medewerker op verschillende vlakken binnen deze deze club vind ik dit niet kunnen. Ik begrijp dat mensen op verlof gaan, ziek zijn, school en/of werk hebben of kortweg: een leven hebben buiten Thunderbolts. Maar na 3 maand dit nog niet in orde hebben is naar mijn mening toch wel een beetje te veel van het goede.
Er zijn mensen die op dit topic verschillende keren gevraagd hebben naar dit verslag en sommigen hebben zelf al ideeën gegeven om het hier te krijgen. Het is er nog nie.

1) kan dit asap opgelost worden aub? En als't ne troost is, 't is de laatste keer da'k het vraag want
2) volgende vergadering neem ik zelf wel notities voor het geval we weer zolang zouden moeten wachten.

grtz,
B.

BRING ME GIANTS!"
Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #39 on: September 28, 2010, 03:10:07 PM »

We zijn vandaag 3 maanden na de AV van 27 juni en er is nog geen verslag.
Als lid, deelnemer van activiteiten en medewerker op verschillende vlakken binnen deze deze club vind ik dit niet kunnen. Ik begrijp dat mensen op verlof gaan, ziek zijn, school en/of werk hebben of kortweg: een leven hebben buiten Thunderbolts. Maar na 3 maand dit nog niet in orde hebben is naar mijn mening toch wel een beetje te veel van het goede.
Er zijn mensen die op dit topic verschillende keren gevraagd hebben naar dit verslag en sommigen hebben zelf al ideeën gegeven om het hier te krijgen. Het is er nog nie.

1) kan dit asap opgelost worden aub? En als't ne troost is, 't is de laatste keer da'k het vraag want
2) volgende vergadering neem ik zelf wel notities voor het geval we weer zolang zouden moeten wachten.

Persoonlijk vind ik het spijtig dat er hier nog geen reactie is op gekomen van Tom zelf om de boel even uit te klaren. Het is blijkbaar een geval van misplaatste nota's? Een beetje communicatie naar iedereen toe is niet teveel gevraagd dacht ik, en het is zeker niet het geval dat hij het forum niet regelmatig bezoekt. Allez hop, Tom. Laat ons aub weten hoe de vork in de steel zit.

Ik had al voorgesteld dat alle aanwezigen op de vergadering hier even neerpennen wat ze zich, 3 maanden na dato, nog herinneren van de vergadering. Dan krijgen we er snel genoeg zicht op denk ik, en kunnen andere mensen aanvullen waar er hiaten zitten?

Er zijn idd belangrijkere dingen in het leven dan secretaris spelen voor een spellenclub, maar als je het nodige engagement niet kan opbrengen (voor welke reden dan ook) moet je eerlijk blijven tegenover jezelf EN de club en gewoon de eer aan iemand anders laten?

patje
Global Moderator
Goblin Hero

carpe diem

View Profile
« Reply #40 on: September 29, 2010, 10:21:31 AM »

Voor zo ver ik weet blijft de bezetting qua voorzitter(Erik) , penningmeester(Patje) , pr-man(Kevin) en secretaris (Tom?Huh??) gelijk
alhoewel voor die laatste het mss eens tijd word om iemand anders die taak toe te bedelen ,
Sorry Tom, maar we proberen de kaas van tussen uw tenen te peuteren om toch maar eens aan dat verslag te beginnen , ik vindt dit zo niet verder kunnen
Ok , ik begrijp wel dat je heel veel te doen hebt rond je erasmus project maar een verslagske tussen door neer zetten is nu toch zo geen groot werk , toch?Huh
Verder doen we het in de club zeker niet slecht , dat en alleen dank zij de medewerking van alle -ALLE leden , geen gezever en veel plezier maken blijkt hier ons ding te zijn en zo moet het ook zijn uiteraard
Ik denk dat we met fierheid mogen zeggen dat we de grootste club in het Oost-Vlaamse zijn en we groeien gestadig door , als dat niet positief is zeg
Er zijn een paar puntjes waar nog aan gesleuteld moet worden , zoals de kalender- FREDJEUH.... Wink die we zo graag op onze site zouden willen hebben om dan eens deftige dinges te kunnen afspreken
De bloodbowl league die weer eens met een overdonderend succes dankzij de commisionarissen op gang is getrokken  , mercie Koen en Phil
Enne last but not least laten we eventjes Bart in de bloemekes zetten alhoewel hij liever bier zal hebben maar enfin dankzij hem dus zijn we een socio culturele vereniging geworden he
Enne onzen sponsor niet te vergeten Peterke van den World's End (reklame is gemaakt , te betalen later he  Roll Eyes)
Mannekes en meiskes keep up the good work
Uw lieve  en meest bevalligste penningmeester ( gene commentaar... neen zeg ik jullie  Grin Grin)
Patje

« Last Edit: September 29, 2010, 10:25:10 AM by patje » Logged

carpe diem
chiram
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #41 on: September 29, 2010, 09:44:37 PM »

als vereniging is secretaris idd nodig maar wat ook kan is een beurtenrol voor secretarissen afspreken veel verenigingen gaan zo te werk.
Als voor de club zelf zou ik zeggen chapeau en we nemen zeker toe qua naambekendheid.
Zelfs mensen bij GW weten al wie de thunderbolts zijn :p

"I have been chosen for greatness by the dark gods themselves. You petty mortals have been chosen only for death"
-Eglixus , the executioner of Trechagrad-
Whiskeyjack
Night Goblin

View Profile
« Reply #42 on: October 01, 2010, 10:13:32 AM »

Beste Tom (Squirrel),

Ik moet eerlijk bekennen dat ik je communicatiestrategie niet snap. Akkoord, in veel gevallen is zwijgen de beste aanpak. Maar hier denk ik dat enige reactie van jouw kant toch op zijn plaats zou zijn. Al is het maar een simpele 'Ik ben inderdaad veel te laat met het verslag, maar er wordt aan gewerkt'. En er is wel degelijk een probleem, dat valt niet langer te ontkennen. Met je totale stilte - toch in deze thread - schiet je alleen maar in je eigen voet, want je lijkt aan te geven dat het je allemaal geen barst kan schelen. En dat is een weinig constructieve opstelling voor een clubsecretaris.

Bij deze geef ik je dus een voorzet voor open doel, je hoeft hem enkel nog binnen te koppen. Daarna kun je je weer in een hoge boom terugtrekken en met nootjes naar onze kop gooien  Wink

Frank

When you have to kill a man, it costs you nothing to be polite - Winston Churchill
Quase
Goblin Hero

View Profile
« Reply #43 on: October 01, 2010, 11:18:23 AM »

Heeft er iemand hem er al een persoonlijk over aangesproken of ge-PM-d?

Misschien heeft hij deze thread nog niet gelezen?

Dere'z a ball?!?
Tykros
Global Moderator
Goblin Hero

View Profile
« Reply #44 on: October 01, 2010, 01:16:08 PM »

Heeft er iemand hem er al een persoonlijk over aangesproken of ge-PM-d?

Misschien heeft hij deze thread nog niet gelezen?

Er is hem over aangesproken op den BBQ.

BRING ME GIANTS!"
Pages: 1 2 [3] 4 5 Print 
« previous next »
Jump to: