Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
February 08, 2012, 03:37:20 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
23662 Posts in 1722 Topics by 372 Members
Latest Member: Gmorkske
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Leagues
| | |-+  TBG BBL (Moderators: svetlana, warlock)
| | | |-+  TBG BBL 2009 - 2010: bekerwedstrijden
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: TBG BBL 2009 - 2010: bekerwedstrijden  (Read 164 times)
Tykros
Global Moderator
Goblin Hero

View Profile
« on: April 25, 2010, 01:31:23 AM »

daar ik blijkbaar niet kan reageren op het topic waar Tom reeds op gereageerd heeft zijnde http://www.thunderbolts.be/modules/smf_forum/smf/index.php/topic,2348.msg34614.html#new dit topic voor toughts & comments over de bekerwedstrijden.

Zoals gelezen kan worden op het topic via bovenstaande link was het ne bomme match tegen de humies. Tom Scoorde 1-0 op beurt 8 vd 1ste helft, ik 1-1 op beurt 7 vd 2de helft. We zijn sudden death gegaan die uiteindelijk voor een 2-1 voor mij geëindigd is in beurt 7 vd extra tijd.
De Chaos Gods waren duidelijk met ons (en overduidelijk Khorne deze match) gezien de dobbelstenen, zowel op dodge-rols als op armour of injury etc. Zo heeft Chaos in beurt 1 de humie Ogre van't veld gemept (badly hurt) en later tot 3-4 keer toe 11 gerold op armour gevolgd door een 12 op injury met als finishing touch zelf 12-12 op beide! De uber-blitzer vd humies hebben we naar Morr gestuurd (voor de leken: god vd dood in de warhammer wereld) als 1 vd in totaal 8 geslegen casualties tozv vd 3 die chaos zelf heeft moeten ondergaan (alle 3 badly hurt).

Al bij al ne vree toffe match met echt verschillende spannende momenten langs beide kanten. De mensjes hebben ulder vel duur verkocht en hebben ondanks hun misleid geloof in de valse god Sigmar toch serieus ulder respect verdiend.
Moest er nog iets van over schieten zou ik mee veel plezier ulder opnieuw de beton van het chaosstadium laten proeven  Wink

kortom: toffe tegenstander, de (dobbelsteen-) goden waren met ons, en al bij al de tofste en spannendste match die ik tot nu toe gespeeld heb in bbl 2009-2010. Tom had even hard en terecht kunnen winnen maar uiteindelijk waren het de dobbelstenen die mij beter gezind waren en het uiteindelijke verschil maakten.

Op naar de kwartfinales!
R. Kless

"I have ten hearts; I have a hundred arms;
I feel too strong to war with mortals-
BRING ME GIANTS!"
svetlana
Moderator
Goblin Hero

View Profile
« Reply #1 on: April 25, 2010, 08:09:30 AM »

Desbetreffende topic werd 'unlocked'.

"All we were given was a chance, thought Polly. No miracle, no rescue, no magic. Just a chance."  -  Terry Pratchett/Monstrous Regiment.
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: