Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
February 04, 2012, 08:49:07 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Het Thunderbolts Gent forum is online op http://gig.medialoft.be

Speel je games die je wilt vertegenwoordigd zien op dit forum, stuur dan een bericht naar Fred, Tom, Erik of Patje.
23597 Posts in 1711 Topics by 372 Members
Latest Member: Gmorkske
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Leagues
| | |-+  TBG BBL (Moderators: svetlana, warlock)
| | | |-+  Thunderbolts 2009-2010 Bloodbowl Season Cup - final ranking
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Thunderbolts 2009-2010 Bloodbowl Season Cup - final ranking  (Read 272 times)
svetlana
Moderator
Goblin Hero

View Profile
« on: April 11, 2010, 09:24:31 PM »

Ziezo, onze reguliere competitie zit er op.

Eerst en vooral dank aan alle deelnemende coaches voor de voortdurende inzet.
Het mág (en moet!) gezegd: slechts één keer heb ik -als commissionar- iemand moeten aansporen tot het tijdig spelen van een wedstrijd; één keer heb ik een semi-terechtwijzing moeten geven (in alle vriendelijkheid en vertrouwen, met 'no offence taken' door de terechtgewezene - waarvoor dank van mijnentwege) en één keer is de kalender aangepast teneinde iedereen zijn ding te laten doen (nl.: de laatste speeldag). Naar mijn bescheiden mening is dit een overweldigend succes (we've seen other days).
Dit bewijst enkel dat we een fijne groep hadden, met spelers die enthousiast én begripvol waren, sportief én competitief tegelijk.
Op deze manier is het niet moeilijk om 'Commissionar' te zijn, maar een plezier.
Nogmaals, dank aan allen,
your commissionar,
Svetlana.

En dan nu, waar het allemaal om draait:

Eindstand in het: "Thunderbolts 2009-2010 Bloodbowl Season"

1. Tom Vdb aka ‘Squirrel’ aka ‘den rosten Tom’,
   Coach van het ‘Going for the Emperor’-Chaos Dwarf Team,
   Coach van het winnende skaven-team van het Thunderbolts 2008-2009 Bloodbowl Season;
   23 punten.
   zijnde:
de winnaar van de "Thunderbolts Bloodbowl Season Cup 2009-2010"

2. Méér dan verdienstelijk tweede is Tom A. aka ‘Tom’ ofte ‘Ork Tom’ ofte …
   Coach van het ‘Tintallating Touchdowners’- Human Team,
   22 punten.

3. Brons gaat naar Michiel E. aka ‘mig el pig’,
   Coach van het ‘Hooligans Dream Team’- Ork Team,
   20 punten.

4. Philip – Warlock – VNV Nation – 15 punten
5. Frank – Whiskeyjack – Fungoid Flatulence – 14 punten
6. Karim – Ikkit Slashtooth - Da Itchy Nutz – 12 punten
7. Wouter De R. – Riding Wolf – Thundering Bunny Mob – 11 punten [11 TD for]
8. Bart – Tykros – Richter Kleiss’ Students – 11 punten [8 TD for]
9. Wouter Dh. – Eddie – Lizards ‘R’ us – 9 punten
10. Matthijs C. – Theorthmus – Blood Drinkers Anonymous – 8 punten
11. Fabian S. – HeadHunTeRfs – Safari Kills – 7 punten
12. Patrick d/R. – Patje – Orde van de Geilige Drievuldigheid – 6 punten

Wie houdt Tom van een zuivere hatrick?
Wie bewijst dat nóg langzamer spelen een garantie is op succes? (*)
Het antwoord vinden we misschien ná afloop van het ‘Thunderbolts Bloodbowl 2010-2011 Season’;
Kick-Off in september 2010 !!!

(*): grapje, en er ís over gepraat met Tom, wees gerust !

"All we were given was a chance, thought Polly. No miracle, no rescue, no magic. Just a chance."  -  Terry Pratchett/Monstrous Regiment.
warlock
Global Moderator
Goblin Fanatic

no quarter will be asked, none will be given

View Profile
« Reply #1 on: April 13, 2010, 12:19:26 PM »

Iedereen bedankt voor een leuke competitie, en zeker Koen/Svetlana om alles weer in goeie banen te leiden (hoewel ik toch van mening ben dat hij volgend jaar ook zelf moet meespelen!) en see you all in de Cup Final or next year's competition!  Grin

Raise your head up high
So the heavens hear you cry
light the brightest fire
from the highest mountain
so the whole world knows, that your spirit can´t be broken.
Eddie
Goblin Shaman

The Eyes!

View Profile
« Reply #2 on: April 13, 2010, 01:28:05 PM »

Ik wil ook even de commissionar bedanken voor het werk. 'k heb mij allesinds enorm geamuseerd. Volgend jaar staat coach Otto von Doenitz er opnieuw met een nieuw team.
Whiskeyjack
Night Goblin

View Profile
« Reply #3 on: April 13, 2010, 09:20:22 PM »

Proficiat aan Squirrel en de runners-up en een dikke merci aan Commie Koen en al mijn tegenstanders voor een zeer plezante en vooral sportieve League - Franknash will be back! Indien niet als coach, dan toch minstens als sportverslaggever  Wink

When you have to kill a man, it costs you nothing to be polite - Winston Churchill
Ikkit Slashtooth
Night Goblin

Clan Eshin Assassin

View Profile
« Reply #4 on: April 13, 2010, 10:44:59 PM »

Proficiat aan iedereen!!! Het was alweer een leuke league, Da Itchy Nutz hebben het goed gedaan vind ik, in vergelijking met m'n Drakwald Asylum Nutters (humans) van vorige league hebben m'n greenskins het zelfs beter gedaan ...... coach Deadeye gaat voor onbepaalde tijd op vakantie, hij heeft heel wat centen overgehouden aan deze goede campagne (onder andere aan de verkoop van de replica-shirts van enkele van z'n spelers, waaronder: Toechewer en Sneakybootz) ..... er doen al verhalen de ronde dat voor de volgende league een uiterst gemeen team zal aantreden.... hun ziel zo zwart als de nacht..... er is verder weinig bekend over dit team, enkel de naam van de coach is al hier en daar enkele keren gevallen ......Coach Rakarth Blackheart .....

THE WAY OF THE NINJA IS THE WAY OF LIFE, WHERE LIGHTNING STRIKES ONCE, A NINJA STRIKES TWICE
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: