|
greenbull
|
 |
« Reply #45 on: January 25, 2011, 07:15:09 PM » |
|
Trek het u niet aan van die telefonische reactie! Ik heb de indruk dat ze iedereen zoveel mogelijk naar hun website sturen om vlug van de telefoon af te zijn... En wat plaats betreft: enkel indien er echt een event gepland is kan je vrezen voor te weinig plaats boven. PS: heb je gevraagd of de verlichting aan mag boven tijdens uw demo?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gamedad
|
 |
« Reply #46 on: January 25, 2011, 07:50:48 PM » |
|
Euh..neen... Ik ga ervan uit dat ze, als ze mensen, boven laten ze die dan niet in het donker gaan laten zitten ?  A
|
|
|
|
|
|
The most difficult thing in life is to make a choice between what is right ...and what is easy
|
|
|
patje
Global Moderator
Goblin Hero

carpe diem
|
 |
« Reply #47 on: January 25, 2011, 08:18:43 PM » |
|
ik heb wel zelf geen vliegerkes , dus ik zal er toch enkele ter beschikking gewild hebben want anders.... gaat den vlieger niet op he  patje
|
|
|
|
|
|
carpe diem
|
|
|
|
greenbull
|
 |
« Reply #48 on: January 25, 2011, 08:47:11 PM » |
|
Euh..neen... Ik ga ervan uit dat ze, als ze mensen, boven laten ze die dan niet in het donker gaan laten zitten ?  A Awel dat dacht ik vroeger ook, maar ik heb het al meegemaakt... Het was op een grauwe donderdag namiddag (enkel weken teryg ) en boven kon je nog amper de tekst op de Malifaux kaartjes lezen! Maar maak u geen zorgen, zo zot gaan ze ook weer niet doen om te vragen geen licht aan te doen als het buiten stikdonker is hé.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HeaDHunTeRfs
|
 |
« Reply #49 on: January 25, 2011, 09:09:15 PM » |
|
Euh..neen... Ik ga ervan uit dat ze, als ze mensen, boven laten ze die dan niet in het donker gaan laten zitten ?  A Awel dat dacht ik vroeger ook, maar ik heb het al meegemaakt... Het was op een grauwe donderdag namiddag (enkel weken teryg ) en boven kon je nog amper de tekst op de Malifaux kaartjes lezen! Maar maak u geen zorgen, zo zot gaan ze ook weer niet doen om te vragen geen licht aan te doen als het buiten stikdonker is hé. Ook even vermelden, dat was Pan die lastig deed  De anderen zijn vaak begripvoller 
|
|
|
|
|
|
Malifaux is the crystal meth of the miniature world! One taste and all ya money disappears
|
|
|
patje
Global Moderator
Goblin Hero

carpe diem
|
 |
« Reply #50 on: January 26, 2011, 04:00:21 PM » |
|
Pan............. die is gewoon zo , vooral niet opletten Gewoon intijds voederen en dat komt wel los  Patje
|
|
|
|
|
|
carpe diem
|
|
|
|
Gamedad
|
 |
« Reply #51 on: January 26, 2011, 04:07:33 PM » |
|
Pan kan doen wat hij niet laten kan : ik heb de goedkeuring van Mark Dictus...dus 't zou in orde moeten zijn...
Patje , ik zorg wel voor voldoende vliegmachientjes...'t Is jist spijtig dat ik geen betere speelmat gevonden heb...'t zal op een blauw laken moeten gebeuren. Ik heb iets schitterends gevonden maar 't duurt 7 weken voor 't klaar is en 't kost 150euro ( slik).. Misschien moet ik toch maar de officiële speelmatten aanschaffen )
|
|
|
|
|
|
The most difficult thing in life is to make a choice between what is right ...and what is easy
|
|
|
|
greenbull
|
 |
« Reply #52 on: January 26, 2011, 04:56:05 PM » |
|
Als ik mijn mat op tijd binnen krijg, breng ik ze anders wel mee. Ik heb er voorlopig maar 1 van besteld, dus is het nog maar een beperkte oppervlakte... Ik wou eerst eens zien wat het geeft.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gamedad
|
 |
« Reply #53 on: January 26, 2011, 07:55:35 PM » |
|
Great...als de groep te groot zou worden kan mijn blauw laken de zaak overnemen ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gamedad
|
 |
« Reply #54 on: February 03, 2011, 09:48:22 AM » |
|
Zo... de Demo is achter de rug... De v liegtuigen staan terug in de hangar. Persoonlijk had ik er een goed gevoel bij: de opkomst was goed en de meeste mensen waren enthousiast. De speelmatten van Stefaan brachtren net dat ietsje meer dan dat het blauwe laken zou gedaan hebben ( ik heb erme trouwens ook 2 besteld...matten , geen lakens  ) Ik hoop dat we dit nog regelmatig eens kunnen overdoen. Bedankt aan de enthousiaste spelers en tot de volgende !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patje
Global Moderator
Goblin Hero

carpe diem
|
 |
« Reply #55 on: February 03, 2011, 03:45:37 PM » |
|
jaja ik kijk er al naar uit patje
|
|
|
|
|
|
carpe diem
|
|
|
|
Sion
|
 |
« Reply #56 on: February 03, 2011, 10:33:06 PM » |
|
Het was de max, dit komt op mijn veel te lange lijst van dingen die ik nog eens moet kopen als ik geld heb...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gamedad
|
 |
« Reply #57 on: February 07, 2011, 08:07:53 PM » |
|
Nog even dit : Hieronder een link naar een website/forum waar het uitsluitend over Wow I en WoWII gaat... De voertaal is Engels maar dat is voor de meesten van ons geen probleem dacht ik zo. Er valt veel te leren over het spel en er bestaat zelfs een Belgische Wing waar ik ook erg mee bezig ben. We hebben er een nijpend gebrek aan actieve Belgische "piloten" dus wie 't ziet zitten is van harte welkom. http://www.wingsofwar.org/forums/content.php
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|