Thunderbolts Gent
Welcome, Guest. Please login or register.
February 08, 2012, 03:45:36 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ken je nog spelers? Nodig ze uit op dit forum en help deze community groeien! Hoe groter deze community, hoe meer we kunnen ondernemen om deze te ondersteunen.
23649 Posts in 1719 Topics by 372 Members
Latest Member: Gmorkske
* Home Help Search Calendar Login Register
+  Thunderbolts Gent
|-+  Thunderbolts Gent - Activiteiten
| |-+  Leagues
| | |-+  TBG BBL (Moderators: svetlana, warlock)
| | | |-+  Thunderbolts Bloodbowl Club Champion 2009-2010
« previous next »
Pages: 1 ... 3 4 [5] Print
Author Topic: Thunderbolts Bloodbowl Club Champion 2009-2010  (Read 1652 times)
Tom
Administrator
Goblin Fanatic

View Profile
« Reply #60 on: August 23, 2010, 08:22:56 AM »

Bij deze Frank ook nog eens feleciteren met zijn puike overwinning. Het was al redelijk ongebalanceerd dankzij de zware casualties die de Humans al hadden geleden (Frankie goes to bashywood deed daar graag nog een schepje bovenop  Cheesy), maar toen ik twee beurten na elkaar stuntelde met de bal zag ik de bui al hangen. Als er 1 ding is wat je moet vermijden tegen uitgebouwde orks is het wel uit taécklezones blijven maar nu moest ik wel committen ... als er dan een paar beurten na mekaar 5 van uw tien man omver liggen dan weet ge het wel! Maar Bloodbowl is een raar spelleke en op een diefje kon ik de 1-1 scoren na een onwaarschijnlijke fase .. De dice-gods waren evenwel niet goedgezind (zal frankie wel beamen, in de eerste helft heeft ie zijn 4 rerolls zelfs niet moeten beroeren!) en dus werd het een eenzijdige affaire, zeker nadat mijn catcher en guard-dude (zowat de helft van mijn sterspelers -lees de enigen met een upgrade since rookie status dus- bleef in de reserve-box tremelen) het niet geheel meer zagen zitten. Toen bleef er niets meer over dan het inevitable zo lang mogelijk proberen uit te stellen, wat wonderwel lukte dankzij mijn ene catcher die insane stuff probeerde (blocken met twee dice waarvan frank steeds de uitkomst mocht kiezen enzomeer), tot beurt 8 waar ik een diepe man probeerde vast te zetten met een tackle-zone om Frank de ultime pass-mogelijkheid proberen moeilijk te maken maar die actie faalde helaas op 1 going, met reroll! Dan volstond het voor frank de ball-carrier vrij te blitzen en een pasje te lukken, wat dan ook gebeurde!

Ik was al versteld dat ik met mijn Human team tot de finale geraakte, en ben dus blij met mijn positie als 'eeuwige tweede' Smiley

Be it big or be it small, we Deffskullz lootz it all!
Whiskeyjack
Night Goblin

View Profile
« Reply #61 on: August 23, 2010, 09:13:25 AM »

Merci gasten!

Ik kan inderdaad niet ontkennen dat Nuffle iets vies had gedaan met AnqueTom (of Tomquetil?) zijn dobbelstenen, amai!  Shocked  Helmpje af om er toch tot de laatste seconde voor te blijven gaan!

En Wouter, mijn potlood voor het volgende seizoen is vlijmscherp geslepen en vervaardigd uit zuiver Treeman-hout  Wink

When you have to kill a man, it costs you nothing to be polite - Winston Churchill
Pages: 1 ... 3 4 [5] Print 
« previous next »
Jump to: